Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer med kjedsomhet

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg sliter med kjedsomhet.. Kan sikkert finne på masse rart men det er ingenting jeg har lyst til. Og når jeg endelig finner på noe å gjøre så blir det fort kjedelig. Er ikke alltid det er sånn men jeg tror ikke det er normalt. Er det noe galt med meg? Har lyst til å gjøre noe da men jeg veit ikke hva :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Hei

Jeg sliter med kjedsomhet.. Kan sikkert finne på masse rart men det er ingenting jeg har lyst til. Og når jeg endelig finner på noe å gjøre så blir det fort kjedelig. Er ikke alltid det er sånn men jeg tror ikke det er normalt. Er det noe galt med meg? Har lyst til å gjøre noe da men jeg veit ikke hva :S

Sånn har alle det. I enkelte perioder blir det jo verre enn andre, men alle har det sånn. Sett deg ned og tenk på hva DU virkelig ønsker å gjøre, vi alle har drømmer og tanker om hva som kan gjøres i livet! :)

Lenke til kommentar

1) Nei, det er ikke noe galt med deg.

2) Sikker på at du ikke lider av giddalaushet, og ikke kjedsomhet?

Hadde en periode i livet mitt hvor jeg tenkte akkurat det du tenker nå. Jeg kjeda hodet av meg, og dagene gikk sakte forbi uten at noe spesielt skjedde. Alt var kjedelig.

Men det tok en stund før jeg innså at det var jeg som ikke gadd å gå ut å finne på noe som var problemet. Og når jeg først fant på noe gjorde jeg noe jeg hadde gjort altfor mange ganger før, så det ble kjedelig, noe som foret på tankegangen min om at alt var kjedelig.

Kuren er å komme deg ut og gjøre noe du normalt ikke gjør. Kjør Go-Kart.. Ta en dagstur til steder du aldri har vært.. Dra på standup-show.. Dra på konserter.. osv

Er livet en rutine, blir det fort kjedelig. Og det er kun du som kan bryte den rutinen.

Lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...