AndRightlySo Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hadde ikke mye tid på meg før iPoden forsvant, men rakk å sette fokus på hånda og samtidig sørge for at det ble nok plass på begge sider til å redigeringskomponere i ettertid. Har croppet for symmetri, og for å gi tyven en ekstra rømningsvei. Fungerer historien? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 God ide, grei gjennomføring, fin historie. Jeg ville kuttet vekk litt på høyre side, slik at du får en tettere komposisjon. Ellers er fargene litt blasse; muligdet hadde vært en ide å ta den litt lenger ut og desaturere mer. Lyset tilsier lite farger uansett. Tom Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Fin ide, skulle gjerne likt å sett på ansikt(utrykket) på tyven i det han tok ipoden. Lenke til kommentar
AndRightlySo Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 -70 i fargemetning gjorde virkelig underverker. Takk for tipset. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 -70 i fargemetning gjorde virkelig underverker. Takk for tipset. Kan du poste resultatet? Lenke til kommentar
AndRightlySo Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Veldig mye bedre etter desaturering synes jeg. Har beholdt opprinnelig crop, den er slik jeg vil den skal være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå