Gjest Guest_anonym_* Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Har hatt sex med dama ett par ganger og har litt småproblemer med å holde ereksjonen oppe, til tider. Spesielt ved bruk av kondom så blir den slapp veldig raskt (dette skjer ikke da jeg ikke bruker kondom). Noen som har erfaringer med dette? den er liksom helt hard da jeg tar den på, så kommer det til at jeg skal stikke den inn så blir den liksom slapp.. sliter litt på sexlivet dette her, og dama (som jeg syns er fantastisk deilig!) Er 18 år. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_mann32 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Lest litt på nette. Og det de fleste kommer frem til at det er en mental greie. En kombinasjon av og avbryte det "gode" med en praktisk handling. Og å måtte fokusere på å få den på. De fleste sa at det er viktig og prate med kjæresten sin så du blir trygg og sikker på hva du gjør. Kanskje få hjelp av henne med å ta den på så hun leker med deg samtidig. Så det føles som en del av sexen og ikke som noe du stopper for å gjøre. Et gjennomgående tema var også at guttene var unge som deg. Så det var mer knyttet til det mentale da det ikke er noe fysisk galt med deg siden det funker uten. Det viktige er at du IKKE slutter og bruke kondom. Du har ikke lyst til å bli pappa enda, eller pådra deg noe du ikke blir kvitt. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Er veldig mange som har en, om en kan kalle det det, fobi for kondomer. Mye har med trygghet å gjøre. Enten kan dere prøve videre, ellers kan dere vurdere om dama skal begynne med p-piller. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Vi har vært til legen og fått tak i p-piller, men det tar visst 10 dager før det er sikkert! så da må vi bruke kondom i mellomtiden.. Men hvis dette er mentalt, hva kan jeg gjøre for at dette ikke skal skje? Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 slite litt me det samme stoler fult på dama vi prater om alt å sånn... ingenting me det å gjør før meg. er bare så jævli å ver tent når men skal tre på noe sånn. Løsning: få dama til å tre den på di 10 neste dagene:P funker fett kver gang. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 må bare bli vandt til å ha sex med hverandre.. men er vel ikke mange dagene til kondomen ikke trenger brukes nå uansett:) Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå