Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hvor mange karakterer kommer på vitnemålet(VGS)? Hvor mnage eksamner i VG3?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med VG2? Er det sånn at du kan komme opp i både skriftlig og muntlig der, eller er d enten ellr?

I første blir det trukket. Her kan du komme opp, men du trenger ikke. I såfall er det kun en eksamen. Tror det er muntlig. De som blir trukket ut får en ekstra karakter på vitnemålet. I andre klasse skal alle opp i en eksamen. Tror alt er skriftlig her.

Lenke til kommentar
Hva med VG2? Er det sånn at du kan komme opp i både skriftlig og muntlig der, eller er d enten ellr?

I fjor var det i alle fall slik at alle på VG2 studiespesialiserende (altså alle vg2 på vår skole bortsett fra byggfag) skulle ha 1 eksamen.

Da var det først en skriftlig trekning. De som kom opp der hadde kun skriflig. De som ikke kom opp måtte vente til muntlige trekninger. Da var det muntlige trekninger 8. 10. og 15. Juni.

 

Jeg fikk, som jeg spådde før trekninger begynte, den værst tenkelige eksamen. Tysk muntlig 15. Juni. Altså jeg fikk det absolutt værste faget jeg kunne få muntlig (Matte ville vært litt verre enn tysk skriftlig), på senest tidspunkt, altså jeg var ikke 100% ferdig med skoleåret før dagen før skoleavslutninga :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...