50pesos Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 yo, Mtp. litt kalkuleringer ang. studiepoeng lurer jeg på antall karakter jeg i værste fall kan ende opp med på vitemålet. Valgfagenemine er fysikk 2, kjemi 2 og matte R2 Hvor mange eksamener må jeg opp til i VG3? Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 du ender opp med 24 karakterer, såvidt jeg kan huske. På VG3 må du opp i norsk hovedmål + to skriftlige og en muntlig, så totalt fire eksamener. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg hadde vel 25 karakterer til sammen hvor seks av dem var eksamener. Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hva med VG2? Er det sånn at du kan komme opp i både skriftlig og muntlig der, eller er d enten ellr? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hva med VG2? Er det sånn at du kan komme opp i både skriftlig og muntlig der, eller er d enten ellr? I første blir det trukket. Her kan du komme opp, men du trenger ikke. I såfall er det kun en eksamen. Tror det er muntlig. De som blir trukket ut får en ekstra karakter på vitnemålet. I andre klasse skal alle opp i en eksamen. Tror alt er skriftlig her. Lenke til kommentar
Emilkake Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hva med VG2? Er det sånn at du kan komme opp i både skriftlig og muntlig der, eller er d enten ellr? I fjor var det i alle fall slik at alle på VG2 studiespesialiserende (altså alle vg2 på vår skole bortsett fra byggfag) skulle ha 1 eksamen. Da var det først en skriftlig trekning. De som kom opp der hadde kun skriflig. De som ikke kom opp måtte vente til muntlige trekninger. Da var det muntlige trekninger 8. 10. og 15. Juni. Jeg fikk, som jeg spådde før trekninger begynte, den værst tenkelige eksamen. Tysk muntlig 15. Juni. Altså jeg fikk det absolutt værste faget jeg kunne få muntlig (Matte ville vært litt verre enn tysk skriftlig), på senest tidspunkt, altså jeg var ikke 100% ferdig med skoleåret før dagen før skoleavslutninga Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Men hva kan man komme opp i (skriftlig eksamen og muntlig eksamen) ? Nå snakker jeg om VGS2(allmenn) Endret 1. august 2009 av Diablo007 Lenke til kommentar
Elij Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 I vg1 kommer rundt 20-25 % opp, enten i muntlig eller skriftlig. I vg2 kommer alle opp i ett fag, nok en gang enten muntlig eller skriftlig. Tror jeg. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Er det noen som vet om man får førsteklassematten (P eller T) på vitnemålet hvis man går videre med S- eller R-matte? Lenke til kommentar
fredrikba Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Er det noen som vet om man får førsteklassematten (P eller T) på vitnemålet hvis man går videre med S- eller R-matte? Dersom du hopper av P/T kurset kommer det på vitnemålet ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå