Joachimv Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Har for øyeblikket en iPod Shuffle 1GB jeg fikk i gave, og jeg har lenge sliket etter en Cowon D2 (D2+ nå) og en MEIZU M6 SL. Nå ser jeg at Techlife.no har en 8GB (sort) M6 til 577,- (!), men det jeg lurer på er om det er SL-utgaven. Og finnes det flere i Norge som selger MEIZU? M6 hos Techlife Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Kjøpte min sorte M6 SL hos vostok.no, men de selger ikke Meizu lenger. Techlife selger bare den originale M6 i hvit. Vet ikke andre som selger i norge. Tror ikke den produseres lenger Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Er du fornøyd da? Synes den har litt kjedelig GUI, men er jo mulig å legge inn skins og slikt etter det jeg har funnet ut. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Ja jeg er fornøyd. Spiller av Flac og Ogg og den dukker opp som en flyttbar lagringsenhet både i Windows og Linux. Men programvaren (firmware) er ikke 100%, den er ikke så glad i 'gap-less' cd-er bl.a. De finnes et eget comunity for Meizu: Meizume.com Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Kanskje jeg bare hiver meg rundt å tar en D2+ 8GB DAB til en tusenlapp mer.. Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Har ikke vært i kontakt med Meizu på en stund, men har inntrykk av at de kun fokuserer på Meizu M8. Vet ikke om andre som forhandler Meizu i Norge. Prisen på den gamle M6 som Techlife har er ganske så bra, og det er mye spiller for pengene. Jeg opplevde at det var en bugg i firmwaren som fikk sangen til å hoppe litt ved skifte av sang. Usikker på om de noen gang greidde å fikse det. Sjekk www.meizume.com Ellers er vil jeg jo si at Cowon D2+ er et bedre valg (selv om jeg er inhabil). Utbygging av minnet, mye bedre batteri, bedre utgangseffekt, fortsatt i produksjon og utvikling av firmware. TV om du bor i Osloområdet (DMB-modellen). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 D2+ er helt klart et bedre valg. Ellers har du Sony A820 som er ca samme formfaktoren. Det er forsåvidt også Zen MX som Komplett har til 499 for 8GB denne uka, et alternativ om du på død og liv skal spare penger, men da får du regelrett plastikkdrit (aka den er nesten ikke verdt de 499 den koster) Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Da ble det andrevalget.. en 8GB D2+ DMB i sort.. Neste er da nytt headsett, siden mitt AKG k26p er knekt Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg opplevde at det var en bugg i firmwaren som fikk sangen til å hoppe litt ved skifte av sang. Usikker på om de noen gang greidde å fikse det.Den er der delvis enda selv om jeg har oppdatert spilleren (M6 SL) til nyeste firmware. (SL2.004.7) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå