Gå til innhold

MEIZU M6 - hvor får man tak i den i Norge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja jeg er fornøyd. Spiller av Flac og Ogg og den dukker opp som en flyttbar lagringsenhet både i Windows og Linux.

Men programvaren (firmware) er ikke 100%, den er ikke så glad i 'gap-less' cd-er bl.a.

De finnes et eget comunity for Meizu: Meizume.com ;)

Lenke til kommentar

Har ikke vært i kontakt med Meizu på en stund, men har inntrykk av at de kun fokuserer på Meizu M8. Vet ikke om andre som forhandler Meizu i Norge.

Prisen på den gamle M6 som Techlife har er ganske så bra, og det er mye spiller for pengene. Jeg opplevde at det var en bugg i firmwaren som fikk sangen til å hoppe litt ved skifte av sang. Usikker på om de noen gang greidde å fikse det. Sjekk www.meizume.com

Ellers er vil jeg jo si at Cowon D2+ er et bedre valg (selv om jeg er inhabil). Utbygging av minnet, mye bedre batteri, bedre utgangseffekt, fortsatt i produksjon og utvikling av firmware. TV om du bor i Osloområdet (DMB-modellen).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

D2+ er helt klart et bedre valg. Ellers har du Sony A820 som er ca samme formfaktoren. Det er forsåvidt også Zen MX som Komplett har til 499 for 8GB denne uka, et alternativ om du på død og liv skal spare penger, men da får du regelrett plastikkdrit (aka den er nesten ikke verdt de 499 den koster)

Lenke til kommentar
Jeg opplevde at det var en bugg i firmwaren som fikk sangen til å hoppe litt ved skifte av sang. Usikker på om de noen gang greidde å fikse det.
Den er der delvis enda selv om jeg har oppdatert spilleren (M6 SL) til nyeste firmware. (SL2.004.7)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...