Skyb3rt Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hei! Jeg driver en css server. Jeg fikk internett-levrandør min til å åpne porten, og når de hadde gjort det sende de en e-post til meg og sa at de var ferdi med å opne portene, men de sa også at jeg måtte skaffe meg en brannmur. vet noen om en veldi god og gratis brannmur?? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 To av det beste brannmurene som finnes er gratis. comodo eller online armor free Lenke til kommentar
reor Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Zone Lab har en gratisversjon som er ok. Lenke til kommentar
Skyb3rt Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Takker for svar! Jeg valgte comodo. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Selv skal jeg akkurat installere Online Armor Free (direktelink) på min andre PC. Kan anbefale denne brannmuren. Den er enkel i bruk, og maser bare første gangen du åpner et program. Har ikke testet Comodo eller Zonealarm enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå