tor-ivar.hals Skrevet 27. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Tok et "spontant" portrett av en god venn i sommer... og synes det funka ganske bra... Noen kommentarer fra dere andre? Noe jeg kunne gjort annerledes? Jeg har brukt Canon 5D og Canon 85mm 1.8 Endret 27. juli 2009 av tor-ivar.hals Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 27. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2009 der snakker vi glattpolert! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2009 Ser kanskje ut som om han henger litt ut av det venstre hjørne.. Kanskje vært bedre å fått med mer av kroppen og kanskje hendene. Da hadde man sett at han lente seg forover. Men alt i alt veldig fint, men fin redigering og lys. Flott! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 27. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Er fokusen på bare det ene øyet? Det virker sånn og jeg syns akkurat det får meg til å se rett på det øyet. Kanskje det ville blitt enda bedre om begge øynene var skikkelig skarpe? Jeg drister meg til å mene noe om et bilde av folk, det er nytt.. (edit: Mitt innlegg nr. 1000 i kritikken!) Endret 27. juli 2009 av pybalto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå