FredrikUG92 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Hei, jeg trenger å snu et bilde sånn at det blir speilvendt, altså ikke rotere det. Jeg har ingen bilderedigeringsprogrammer annet enn det som følger med på vista, så det gjør ikke noe om jeg må laste ned ett program. (Gratis selvfølgelig.) Hvordan får jeg gjort dette på den enkleste måten? Endret 27. juli 2009 av FredrikUG92 Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Velger Flip/Rotate i paint og flipper (horisontalt) det vil jeg tro er letteste. Endret 27. juli 2009 av Ekko Lenke til kommentar
FredrikUG92 Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Velger Flip/Rotate i paint og flipper (horisontalt) det vil jeg tro er letteste. Jammen blir ikke kvaliteten på det veldig dårlig? skal bruke det på nettby... Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jepp. Gå inn på Pain, trykk på "Bilde" helt øverst og velg "Vend/roter". Så markerer du enkelt og greit "Vend vannrett" - og vipps. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Lagrer du bildet som PNG vil ikke kvaliteten forringes Lenke til kommentar
FredrikUG92 Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Takker for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå