jeeee Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Når man skaffer forsikring på dataen, for eksempel på butikken der man kjøpte den, må de da først sjekke at dataen ikke er ødelakt fra før da? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 De aller fleste butikker som ikke eies av idioter selger som regel bare forsikringer når man kjøper et helt nytt produkt. Lenke til kommentar
jeeee Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Så det går ikke å få forsikring på dataen i ettertid da? Lenke til kommentar
jeeee Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Hva om man har ødelakt dataen og trenger forsikring likevel da? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Hva om man har ødelakt dataen og trenger forsikring likevel da? Ehh... hvor smart er du egentlig? Hele poenget med forsikring er jo at man skal slippe å betale når/hvis den blir ødelagt, hvis du derfor ikke har forsikring må du jo seff betale reperasjon - eller antakligvis kjøpe ny PC. Endret 27. juli 2009 av MrLG Lenke til kommentar
OldDuke Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hva om man har ødelakt dataen og trenger forsikring likevel da? Hehe, fikk meg en god latter her.. Takk for den Lenke til kommentar
jeeee Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Vet jo det da. Bare lurte på om man kunne få forsikring etter man hadde kjøpt dataen, men tydeligvis ikke Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Vet jo det da. Bare lurte på om man kunne få forsikring etter man hadde kjøpt dataen, men tydeligvis ikke Nei, altså egentlig virker det som du nå har kjøpt en PC, ødelagt den og tror du kan kjøpe forsikring på din ødelagte PC, så du ikke må kjøpe ny eller no? Tror du kanskje bør sette deg litt mer inn i hva en forsikring egentlig er neste gang du kjøper PC.. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Sjekk om innbo-forsikringen (om du har det) dekker uhell. Lenke til kommentar
jeeee Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg vet godt hva det er, men visste ikke om man kunne få forsikring etter man hadde kjøpt dataen, derfor spurte jeg her for å få svar. Er såppass oppegående så jeg skjønner at man ikke kan få forsikret en ødelakt data for å få dekt reperasjonen. Sjekk om innbo-forsikringen (om du har det) dekker uhell. Takk for tips, men da blir egenandelen 4000, så da blir det det samme som å reparere den selv. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg vet godt hva det er, men visste ikke om man kunne få forsikring etter man hadde kjøpt dataen, derfor spurte jeg her for å få svar. Er såppass oppegående så jeg skjønner at man ikke kan få forsikret en ødelakt data for å få dekt reperasjonen. Okei, for det virket nemlig ikke sånn.. Hva om man har ødelakt dataen og trenger forsikring likevel da? Hehe, fikk meg en god latter her.. Takk for den Lenke til kommentar
sxterbx Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Om dataen går istykker når du er utenfor din hjemkommune dekker reiseforsikringen den. om du har det da... Lenke til kommentar
jeeee Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Neivel, så virker det ikke sånn for deg : ) Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Neivel, så virker det ikke sånn for deg : ) Det er samme oppfatning vi andre har fått. Lenke til kommentar
Lysegul Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Om dataen går istykker når du er utenfor din hjemkommune dekker reiseforsikringen den. om du har det da... Ikke for alle. Og maskinen må jo også være utenfor hjemkommunen. Ulike forsikringsselskap har ulike krav, i mitt må vi ha vært bortreist med minst én overnatting borte. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Om dataen går istykker når du er utenfor din hjemkommune dekker reiseforsikringen den. om du har det da... Ikke for alle. Og maskinen må jo også være utenfor hjemkommunen. Ulike forsikringsselskap har ulike krav, i mitt må vi ha vært bortreist med minst én overnatting borte. Avhenger som nevnt fra selskap til selskap. Har det via jobben og mitt dekker alt bare jeg går ut av huset og har 0 egenandel Lenke til kommentar
simrem Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Om du er student og nitomedlem, så har man PC forsikring. http://www.nito.no/medlemskap/Bank-og-fors...ring---Student/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå