Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Forsikring på dataen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva om man har ødelakt dataen og trenger forsikring likevel da? :huh:

Ehh... hvor smart er du egentlig? Hele poenget med forsikring er jo at man skal slippe å betale når/hvis den blir ødelagt, hvis du derfor ikke har forsikring må du jo seff betale reperasjon - eller antakligvis kjøpe ny PC.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Vet jo det da. Bare lurte på om man kunne få forsikring etter man hadde kjøpt dataen, men tydeligvis ikke

Nei, altså egentlig virker det som du nå har kjøpt en PC, ødelagt den og tror du kan kjøpe forsikring på din ødelagte PC, så du ikke må kjøpe ny eller no? Tror du kanskje bør sette deg litt mer inn i hva en forsikring egentlig er neste gang du kjøper PC..

Lenke til kommentar

Jeg vet godt hva det er, men visste ikke om man kunne få forsikring etter man hadde kjøpt dataen, derfor spurte jeg her for å få svar.

Er såppass oppegående så jeg skjønner at man ikke kan få forsikret en ødelakt data for å få dekt reperasjonen.

Sjekk om innbo-forsikringen (om du har det) dekker uhell.

Takk for tips, men da blir egenandelen 4000, så da blir det det samme som å reparere den selv.

Lenke til kommentar
Jeg vet godt hva det er, men visste ikke om man kunne få forsikring etter man hadde kjøpt dataen, derfor spurte jeg her for å få svar.

Er såppass oppegående så jeg skjønner at man ikke kan få forsikret en ødelakt data for å få dekt reperasjonen.

Okei, for det virket nemlig ikke sånn..

Hva om man har ødelakt dataen og trenger forsikring likevel da? :huh:

Hehe, fikk meg en god latter her.. Takk for den :dribble:

Lenke til kommentar
Om dataen går istykker når du er utenfor din hjemkommune dekker reiseforsikringen den. om du har det da...

Ikke for alle. Og maskinen må jo også være utenfor hjemkommunen. Ulike forsikringsselskap har ulike krav, i mitt må vi ha vært bortreist med minst én overnatting borte.

Lenke til kommentar
Om dataen går istykker når du er utenfor din hjemkommune dekker reiseforsikringen den. om du har det da...

Ikke for alle. Og maskinen må jo også være utenfor hjemkommunen. Ulike forsikringsselskap har ulike krav, i mitt må vi ha vært bortreist med minst én overnatting borte.

Avhenger som nevnt fra selskap til selskap.

Har det via jobben og mitt dekker alt bare jeg går ut av huset og har 0 egenandel :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...