Antihero Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Forslag til hva jeg kan inngravere bakpå iPoden? Har tenkt på: Stolen Music Inside RIAA Bite my shiny metal ass! Og noen fler.. takk for innslag Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Forslag til hva jeg kan inngravere bakpå iPoden? Har tenkt på: Stolen Music Inside RIAA Bite my shiny metal ass! Og noen fler.. takk for innslag Det sier alltid Bender, hehe.... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Linje 1: "En gave fra brukernavnet" Linje 2: "til cecolon" synes jeg hadde vært passende Hmm, inngravering er på en måte dumt, kan bli vanskelig å selge tingen en gang. Samtidig så synker sikkert verdien av å stjele den, så der har man jo en liten "beskyttelse" Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Forslag til hva jeg kan inngravere bakpå iPoden? Har tenkt på: Stolen Music Inside RIAA Bite my shiny metal ass! Og noen fler.. takk for innslag jeg tror du traff spikeren på hodet med første forsøk ellers kanskje navn+adresse+tlf? men da kunne jo RIAA ta deg hvis de fant den etter at du mista den? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Stolen from <ditt navn> Pleace bring me home to Daddy. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 ellers kanskje navn+adresse+tlf? men da kunne jo RIAA ta deg hvis de fant den etter at du mista den? I Norge er det lov å kopiere musikk og film til privat bruk, så de kan klage så mye de vil.. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hva med: An insanely overpriced piece of audio-equipment - That's why I can't afford to buy music. ? Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Hva med: An insanely overpriced piece of audio-equipment - That's why I can't afford to buy music. ? hehe.. litt lang. den er verdt sin vekt i gull skal jeg si deg min gode mand :wink: Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hehe - lykke til uansett. Ipod er et flott stykke hardware :smile: Lenke til kommentar
ponke Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Noen jeg selv vurderer om jeg skal ha iPod i nærmeste tiden; 1. forslag; All your music are belong to iPod 2. forslag; Dude! What does mine say? Sweet! What about mine? 3. forslag; - Who are you? *puzzled* - We are the Knights Who Say... Ni! *NI!* 4. forslag; If you can read this you are breaking the law. Prepare to be beaten! Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Noen jeg selv vurderer om jeg skal ha iPod i nærmeste tiden; 1. forslag; All your music are belong to iPod 2. forslag; Dude! What does mine say? Sweet! What about mine? 3. forslag; - Who are you? *puzzled* - We are the Knights Who Say... Ni! *NI!* 4. forslag; If you can read this you are breaking the law. Prepare to be beaten! Mvh kjello2 Lenke til kommentar
ponke Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Noen jeg selv vurderer om jeg skal ha iPod i nærmeste tiden; 1. forslag; All your music are belong to iPod 2. forslag; Dude! What does mine say? Sweet! What about mine? 3. forslag; - Who are you? *puzzled* - We are the Knights Who Say... Ni! *NI!* 4. forslag; If you can read this you are breaking the law. Prepare to be beaten! Mvh kjello2 Vet, ler bare jeg tenker på de to idiotene Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Vet, ler bare jeg tenker på de to idiotene Mvh kjello2 Morsom film, And then..... Lenke til kommentar
ponke Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 <off topic> Vet, ler bare jeg tenker på de to idiotene Mvh kjello2 Morsom film, And then..... *ler* Best når ene fyren får nok og sier; - _WHAT_DOES_MIIIIINE_SAAAAY? - _SCHAAAAAWEEEEEEEEET! WHAT ABOUT MINE? Hehe... Mvh kjello2 </off topic> Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 hva med: Grand Theft Audio ? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 This is not a Microsoft product. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 This is not a Microsoft product. takk men ellers takk Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 1: Wipe away your fingerprints fucker 2: Too bad YOU couldn't afford it.... 3: I know what you're thinking punk! "Is this a 15 gig or a 30 gig" 4: Is that a magnet in your hand???? Put it away, at once!!! 5: It's my precious. They've stolen it from us, and we wants it BACK!!! 6: Unfortunately nobody can be told what an iPod is. They have to see and hear it for themselves. Do you wan't the red pill, or the blue pill. ________________ dette var det jeg greide å vri ut av hjernen min nå...... Da jeg kjøpte min var det en limit på hvor mange linjer og tegn man kunne få. Men til en pris av 500 så bør man jo få litt for det, eller hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå