Jeppfi Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Teac: HTC Hero Brown du kjøpte? Snakka med Netcom netopp og min hvite helt blir sendt på tirsdag eller onsdag Da blir det rooting og oppdatering av ROM på fredag eller lørdag Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Teac: HTC Hero Brown du kjøpte? Snakka med Netcom netopp og min hvite helt blir sendt på tirsdag eller onsdag Da blir det rooting og oppdatering av ROM på fredag eller lørdag Ja, bestillte brun. Altså i morgen eller nå på onsdag. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hvordan får jeg kontakter som ligger på telefonen over til google kontakter? Lenke til kommentar
edwood Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Last ned et program fra Market som heter ContactSync. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hvordan får jeg kontakter som ligger på telefonen over til google kontakter? Bruk programmet ContactSync Lenke til kommentar
davids87 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg har samme problem. Prøvde med en factory reset, men hjalp ikke. Høres ut som en software feil i mine ører, så kvier meg litt for å sende inn telefonen før patch'en har kommet. Mulig den fikser dette? Drøyer det ut uken før jeg sender den inn.. Synes det høres mer ut som om noe som er dårlig loddet fast jeg.. det er opplest og vedtatt at dette er et softwareproblem som faktisk ble fikset i den nye romen til Modaco. har det selv og skal legge den inn senere idag, så det betyr at HTC er klar over problemet og at de har fikset det (siden modacos 2.0-rom er basert på den nye romen til HTC, som kommer om ikke lenge). mao: jeg fikk samme svar (om å sende inn tlf), bottom line: ikke gjør det! oppdater rom med modaco eller htc sin offisielle når den kommer Herlig! Kan du bekrefte dette etter at du har prøvd? Har tenkt å prøve meg på å oppdatere hvis dette hjelper. Gjelder dette mini-jacken også? Lenke til kommentar
hsds Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Er det noen som sliter med at SMS til tider ikke kommer frem? Evt kommer senere? Har også en teori om at samtaler ikke kommer frem i tide og utide. Jeg hadde et slikt tilfelle i helgen og da måtte jeg restarte telefonen. Fikk nå epost ifra noen som har forsøkt å ringe meg, de kommer rett til telefonsvarer. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Fikk du mail om at noen hadde prøvd å ringe deg? Nei, jeg har ikke merket noe til det. Men er jo vanskelig å si siden jeg ikke får vite om noen har prøvd å ringe. Har dog slitt litt med dårlig dekning noen ganger på steder det burde være mer enn bra nok. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ja, altså de sendte mail fordi de ikke kom igjennom Men, jeg har hatt full dekning der dette har skjedd. Hmm. Lenke til kommentar
sveintore78 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Er det noen som sliter med at SMS til tider ikke kommer frem? Evt kommer senere? Har også en teori om at samtaler ikke kommer frem i tide og utide. Jeg hadde et slikt tilfelle i helgen og da måtte jeg restarte telefonen. Fikk nå epost ifra noen som har forsøkt å ringe meg, de kommer rett til telefonsvarer. Samtaler har jeg ikke mistet som jeg veit om.. Meeen, sms har jeg mistet noen av. Mange som har samme problemet. Har ikke merket noe etter at jeg oppdaterte til modaco-rom. Lenke til kommentar
-Guardian- Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Som sveintore sier er dette et ganske kjent problem med original ROM, jeg har heller ikke opplevd noen problemer med dette etter oppdatering til Modaco-ROM og har heller ikke opplevd problemer med telefonsamtaler. Dersom du venter på offisiell HTC oppdatering kan jeg anbefale programmet smstomailbox, denne fanger opp hvertfall sms som ikke kommer fram på tlf og sender de videre til e-post. Lenke til kommentar
svingstang2 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Noen som kjenner til et fint futteral å ha denne i? tenkte noe solid i skinn som kan festes i beltet og som tetter for de fleste åpningene... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Noen som vet når de brune er forventet inn på lager de forskjellige stedene? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg har nå konkludert med at en Custom ROM er så å si nødvendig for å bruke telefonen uten å dø av frustrasjon. Men er det noen her som vet om det er mulig å få den norske ordboken med en custom ROM? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg har nå konkludert med at en Custom ROM er så å si nødvendig for å bruke telefonen uten å dø av frustrasjon. Men er det noen her som vet om det er mulig å få den norske ordboken med en custom ROM? ja det er det, du kan t.o.m få den på Norsk:) Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Noen som vet hvordan man kan se hvilken rom man har installert på telefonen og hva det skal stå når man har installert modaco custom rom`en. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Aha, hvordan? Er dette ROM spesifikt, eller kan jeg feks laste ned den nyeste MoDaCo ROM'en og få norsk ordbok? Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg roota telefonen og innstallerte det romet som skulle fikse laggen, og etter det har jeg hatt problemer med at Touch flowen plutselig stopper og jeg må taste inn pinkoden på nytt. Noen som vet hvordan man fikser dette? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Noen som vet når de brune er forventet inn på lager de forskjellige stedene? Lurer selv på dette. Ser at elkjøp, lefdal, elprice osv er utsolgt. Chess, netcom osv bestiller fra moobi.com og de er utsolgt. Begynner å bli utålmodig. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Aha, hvordan? Er dette ROM spesifikt, eller kan jeg feks laste ned den nyeste MoDaCo ROM'en og få norsk ordbok? Norsk ordbok ligger i modaco rom`en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå