Simonfur Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hallo, vet noen ka abonnement som er lurt å kjøpe med den, om man skal ha billigst mulig datakostnader ? Lenke til kommentar
Tskui Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Antar denne XKCD-stripa er ganske treffande for ein del på forumet no: http://xkcd.com/281/ (Ja, inkludert meg sjølv, er på veg frå Netcom) føler meg veldig truffet av den det, hehe! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Dere som har fått tak i telefonen, kan ikke dere legge ut litt om hva dere syns om den hittil? Dere hadde sikkert satt pris på det om andre hadde lagt ut info dersom dere var blant de som ikke hadde fått tak i den? Støtter den, men tipper at alle som har fått den ikke gjør annet enn å fikle med den atm. Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 jaaaaaa Innen syv dager dumper den ned i postkassen, håper eg Bestilte den fra chess, med chess king....over tusen kroner billigere enn telenor... men min far kommer ikke til å bli glad..farvel fri familie Ka gjør man ikke for en helt? Lenke til kommentar
Daerain Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Ny videoanmeldelse av Hero http://www.youtube.com/watch?v=siKskMS-Q-U...feature=channel Her forsvinner bekymringene for lagget OS, han anmelder retail utgaven av telefonen. Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
hsds Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Bet meg merke i at Elprice har denne til kun 4499 på nettsiden. Om prisen er gjeldende i butikk vites ei. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Bet meg merke i at Elprice har denne til kun 4499 på nettsiden. Om prisen er gjeldende i butikk vites ei. Joda. Gjeldene i butikken også. Sa di hverfall til meg. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Bet meg merke i at Elprice har denne til kun 4499 på nettsiden. Om prisen er gjeldende i butikk vites ei. Joda. Gjeldene i butikken også. Sa di hverfall til meg. Knas! Da er det en liten ringerunde når de åpner klokken 10, om de får den på lager ila dagen så kjøper jeg heller der og avbestiller hos komplett. Lenke til kommentar
korealight Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Amentio har den nå til ny pris, 4688,- Lenke til kommentar
amplizz Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hallo, vet noen ka abonnement som er lurt å kjøpe med den, om man skal ha billigst mulig datakostnader ? Vil anbefale å gå for det billigste abonnementet, for å så kjøpe et dataabonnement der du f.eks. betaler 50 i mnd, og får 100 MB i mnd. Eventuelt betaler 99 og har gratis nett mellom klokka 17 og 08, i tillegg til i helgene og helligdager. Både NetCom og Chess tilbyr dette. Lenke til kommentar
jchoft Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Ja da sitter jeg med en brun HTC Hero i hendene. Fiks liten sak. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 søren, nå ble jeg usikker.... bestille fra chess, netcom eller kjøpe mobilen u/abo og bruke one call... hva er deres synspunkter? Lenke til kommentar
amplizz Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 søren, nå ble jeg usikker.... bestille fra chess, netcom eller kjøpe mobilen u/abo og bruke one call... hva er deres synspunkter? Billigest mulig: Kjøp fra NetCom med flexitalk til 4099. Ingen månedsavgift. Bruker du data en del, som man gjør med Android, kjøp med data-tjeneste. Har du eget abonnement, kan du bare bruke det, og kaste NetCom sitt SIM du får med, bare husk å si opp abonnementet etter et år, for da har abonnementet minstefakturering på 99,- per måned. Telefonen er ikke operatørlåst. Du taper med andre ord ingeting! Usikker på hvordan dataprisene er på onecall Lenke til kommentar
koffa Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 søren, nå ble jeg usikker.... bestille fra chess, netcom eller kjøpe mobilen u/abo og bruke one call... hva er deres synspunkter? Jeg bestilte fra Chess med abo, men kaster bare det simkortet når jeg får telefonen. Har planer om å fortsette å bruke Onecall. Hvis det viser seg at jeg bruker mer datatrafikk enn planlagt så tilbyr onecall "datapakker" (kan bestilles fra mine sider) som kan være interessant å kjøpe. Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Da har jeg hentet mobilen på posten. Den var MYE mindre enn det jeg trodde. kommer bildeserie av "unboxing" når jeg får dratt meg hjem fra jobb Lenke til kommentar
ktrmc Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Sliter med Exchange på Hero. Den i stedet for navn firmanavn. Og siden de fleste kontaktene mine ikke har noe firmanavn så vises det bare telefonnummer i kontaktlisten :-( Noen med et lignende problem? Lenke til kommentar
hsds Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Skuffende priser i bergen sentrum. Telekiosken 5300 (helt ok), Telebutikken 5800, Mobildata 6200 (!). Lenke til kommentar
anbar Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 søren, nå ble jeg usikker.... bestille fra chess, netcom eller kjøpe mobilen u/abo og bruke one call... hva er deres synspunkter? Billigest mulig: Kjøp fra NetCom med flexitalk til 4099. Ingen månedsavgift. Bruker du data en del, som man gjør med Android, kjøp med data-tjeneste. Har du eget abonnement, kan du bare bruke det, og kaste NetCom sitt SIM du får med, bare husk å si opp abonnementet etter et år, for da har abonnementet minstefakturering på 99,- per måned. Telefonen er ikke operatørlåst. Du taper med andre ord ingeting! Usikker på hvordan dataprisene er på onecall det var ikke dumt i det hele tatt...det er jo som å kjøpe mobilen, barew til en rimeligere penge... yay! Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå