Eidsvold Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Heisann! Fikk et nytt 16gb class 6 kort, og etter at jeg satt dette inn i mobilen og la over bilder henger albumene seg opp og hele TouchFlo restarter, noen som har noen lignende erfaringer? Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg vurderer sterkt denne mobilen, men er litt redd for at regningen blir litt vel dyr pga alle de forskjellige tingene som kobler seg opp mot nettet for å hente informasjon til alle slags ting. For jeg vil at den skal oppdateres med kontaktene på facebook, hotmail, twitter, været, osv så ofte som mulig, men kun når jeg er tilkoblet det trådløse nettet hjemme. Og da helst uten at jeg manuelt må skru av at den skal synce hit og dit hver gang jeg går hjemmefra, og på igjen når jeg kommer hjem. Er dette mulig? Så den eneste informasjonen jeg får når jeg ikke er koblet til hjemmenettverket er sms, mms og anrop, mens alt annet er på hjemme. Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg vurderer sterkt denne mobilen, men er litt redd for at regningen blir litt vel dyr pga alle de forskjellige tingene som kobler seg opp mot nettet for å hente informasjon til alle slags ting. For jeg vil at den skal oppdateres med kontaktene på facebook, hotmail, twitter, været, osv så ofte som mulig, men kun når jeg er tilkoblet det trådløse nettet hjemme. Og da helst uten at jeg manuelt må skru av at den skal synce hit og dit hver gang jeg går hjemmefra, og på igjen når jeg kommer hjem. Er dette mulig? Så den eneste informasjonen jeg får når jeg ikke er koblet til hjemmenettverket er sms, mms og anrop, mens alt annet er på hjemme. Mvh Olav B, G Så vidt jeg vet ikke noe problem bortsett fra en ting: Du må slå på mobilnett for å laste ned multimedia innholdet i MMS. Bortsett fra det er det bare å ha mobilnett avslått. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Går det ann og sette opp telefonen med hotmail mail ...evt. hvordan gjør jeg det. Jeppz, når du starter telefonen førstegang kommer en velger ting opp. Skriv inn mail adressa og passord så trykk ok. så var det gjort. Funker kanon fint hos meg hatt 0 problemer Jeg gjorde ikke det første gangen..gjorde som i posten over og det fungerer greit på inn, men hva med oppsettet ut...smtp? Hvordan kommer jeg inn i oppsettet til mailen igjen... Lurer også på oppsettet ut. Inn fungerer alt fint, men ut får jeg ikke sendt. Er der ingen som har fått dette til? Håper virkelig noen som kan hjelpe:) Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Hvordan slår man av mobilnettet? Edit: Finnes det ikke et program som stopper sånt? Endret 30. august 2009 av xclusive_danny Lenke til kommentar
espulf Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hvis du holder inne telefon-av-knappen, så kan du skru det av ved å trykke på "Mobile network" til det står "Connect to Internet is OFF". Jeg har hatt det av i dag og kan ikke se på NetCounter at det har blitt lasta ned noe via telefonnettet. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Fikset outgoing på hotmail nå....brukte TLS og port 587 Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Det er også en htc widget for å sku på/Av mobil nett. HTC widget->settings->Mobile network Lenke til kommentar
Bynn Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Heisann Har fulgt denne tråden siden starten, men har blitt så mye at jeg har mistet totalt kontroll. Mener å ha sett en løsning på det, men nettleseren min funker ikke med WLAN tilkoblig uten Mobile Network slått av. Vil det si at den laster ned via GPRS eller kan den ikke det siden jeg også har skrudd det av med APNdroid? Lenke til kommentar
sveintore78 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Fikset outgoing på hotmail nå....brukte TLS og port 587 Jupps, det er ene løsningen. Den andre er å bruke mobilleverandørens utgående server. for telenor er det vel smtp.online.no f.eks.. Det er satt opp sånn for å unngå spamming, da du må være på mobilnettet til den du sender epost fra, evt. autentisere deg mot hotmail som du gjør der Lenke til kommentar
anbar Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Fikset outgoing på hotmail nå....brukte TLS og port 587 merkelig, først funket det ikke og jeg fikk beskjed om å henge meg selv(ikke kontakt med server). Så byttet jeg tilbake til ssl, så til standard tsl, fikk kontakt med servern og byttet portnummeret til 587 og da funket det. Da det funket ble også smpt servern vist. Takk for tipset tigergutt Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Noen som har problemer med at vibrering og meldingstone ikke komme på likt når man får melding? Når jeg mottar meldinger vibrerer telefonen først og så etter en 5-10 sekunder kommer meldingstonen. Ikke noe stort problem, men irriterer meg alikevel. Lenke til kommentar
Z_AGo Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg har nå fått min helt tilsendt for noen dager siden og er storfornøyd =D det eneste jeg ikke finner er en type filutforsker! slik at jeg kan titte på filene jeg har på mitt SD kort! har noen .cab filer osv som jeg gjerne skulle slettet! Hvordan kan jeg titte på alle filene som er på min tlf?? Eller er jeg bare helt blind?? Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg har nå fått min helt tilsendt for noen dager siden og er storfornøyd =D det eneste jeg ikke finner er en type filutforsker! slik at jeg kan titte på filene jeg har på mitt SD kort! har noen .cab filer osv som jeg gjerne skulle slettet! Hvordan kan jeg titte på alle filene som er på min tlf?? Eller er jeg bare helt blind?? ASTRO er en enkel filbehandler på market. Ellers kan du jo bare plugge inn mobilen i PCen og browse alle filene på SD kortet der Lenke til kommentar
Kjeks1 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Oppdaget i dag en død pixel på min hero Noen som vet noe om HTC's synspunkt/garanti på dette? Lenke til kommentar
sveintore78 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Oppdaget i dag en død pixel på min hero Noen som vet noe om HTC's synspunkt/garanti på dette? Har du kjøpt telefonen på nettet? Er det under 30 dager siden du kjøpte den? Isåfall bruk angreretten Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Noen som vet om det går an å installere ROM'en fra Magic, evt. et helt standard Android ROM? Jeg vil helst ha standard Android applikasjoner (som SMS, kalender, musikkspiller osv) da jeg ikke liker det HTC har snekret sammen. Har googlet litt, men finner kun oppskrifter på å disable Sense, men dette er ikke nok for meg. Lenke til kommentar
abhoff Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Oppdaget i dag en død pixel på min hero Noen som vet noe om HTC's synspunkt/garanti på dette? Dette går fullt under garanti. Kontakt de du kjøpte telefonen av om problemet. Det som er leit er at du blir uten telefon i 2-4 uker. Lenke til kommentar
svingstang2 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hvordan er folk førnøyd med batterilevetiden? Hvor ofte må man lade om man er bevisst på bruken og ikke har på wlan++ hele tiden? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg fikk en Hero på onsdag forrige uke. Den var tom for strøm på torsdag kveld etter kontinuerlig bruk, fikling, wifi og alt på. Sånn er det i begynnelsen. Men er ikke storimponert. Har vært i Sverige i helga og batteriet var fulladet på fredag morgen. Søndag kl 21 var det tomt. Da var wifi og mobile network slått av. 10-15 sms og kanskje 5 minutter samtale. Spilt kabal kanskje én time. Har standard oppsett, ikke gjort særlig med endringer i oppsettet. Lagt inn GuleSider applikasjon og noen spill, samt TaskKiller(free). Noe virker galt..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå