Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Ser at hero mange multitouch, men hva betyr dette i praksis? Hva er multitouch?

HTC Hero har multitouch. Det betyr enkelt og greit at man kan bruke flere fingre på skjermen til programmer osv som har støtte for dette. I nettleseren til Hero kan du feks zoome inn og ut ved hjelp av to fingre.

:)

sikker på det? ifølge flere nettbutikker har den ikke det. bare et pluss om du har rett :)

Vet noen om det kommer en svart utgave i nærmeste fremtid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser at hero mange multitouch, men hva betyr dette i praksis? Hva er multitouch?

HTC Hero har multitouch. Det betyr enkelt og greit at man kan bruke flere fingre på skjermen til programmer osv som har støtte for dette. I nettleseren til Hero kan du feks zoome inn og ut ved hjelp av to fingre.

:)

sikker på det? ifølge flere nettbutikker har den ikke det. bare et pluss om du har rett :)

Vet noen om det kommer en svart utgave i nærmeste fremtid?

Det kan jeg fortelle deg med 100% sikkerhet at den har, jeg har Hero selv og bruker det daglig. Et raskt google-søk kan bekrefte det. Om den kommer i svart er jeg ikke sikker på, men jeg vet at den skal komme i flere farger ja, blant annet rosa. :!:

Lenke til kommentar

Nå som Hero har vært en stund på markedet og jeg har følelsen av at flere her har rootet telefonen sin lurer jeg på hvordan root guide dere synes fungerer best og dermed anbefaler? Tror jeg går for rooting jeg å siden jeg etter mye om å men har funnet ut at det er måten Android var ment å brukes. Så det hadde vært fint om noen gidder å gi noen linker til guider samt litt erfaringer. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Nå som Hero har vært en stund på markedet og jeg har følelsen av at flere her har rootet telefonen sin lurer jeg på hvordan root guide dere synes fungerer best og dermed anbefaler? Tror jeg går for rooting jeg å siden jeg etter mye om å men har funnet ut at det er måten Android var ment å brukes. Så det hadde vært fint om noen gidder å gi noen linker til guider samt litt erfaringer. På forhånd takk.

Jeg brukte denne

Funka fjell, ingen problemer

Lenke til kommentar
Funker MMS og surfing for deg med Chess rett ut av boksen? Klarer ikke å få det til å virke på min Hero. Har ringt Chess kundeservis, men de henviser til smartmobil.no, men jeg finner ikke noe der.

De henviste meg også dit. Bruk oppsettet til Magicen som ligger på Chess sine sider.

Lenke til kommentar
De henviste meg også dit. Bruk oppsettet til Magicen som ligger på Chess sine sider.

Funket det for deg?

Har prøvd det oppsettet du refererer til og ingen lykke!

Hva kan det være jeg gjør galt?

Endret av Vapo
Lenke til kommentar

Funket det for deg?

Hmm, vel, fikk ny Hero idag pga noe trøbbel med den gamle. Nå virker ikke oppsettet fra Chess til meg heller..

Noen andre som vet hva vi må gjøre?

Lenke til kommentar
Fant ut at det var simkortet som i fungerte.

Noe spesielt som har skjedd? Lurer på om det er det samme problemet her. Har ringt Chess og bestilt nytt.

Har du merket noe til at høytaler og mikrofon kutter i noen sekunder ved jevne mellomrom i samtaler?

Lenke til kommentar
Det jeg savner er en mulighet for å browse nettverket mitt, samt mediaserveren min, som streamer lyd, bilde og video. Håper det kommer noen applikasjoner som muliggjør dette.

Ellers har jeg ingen problemer med telefonen! :)

www.orb.com skal kunne gjøre dette.. androrb er en app som også hjelper til.. Men har ikke fått prioritert det å få det til. (det vil virke både på 3G og på WLAN)

Lenke til kommentar

Funket det for deg?

Hmm, vel, fikk ny Hero idag pga noe trøbbel med den gamle. Nå virker ikke oppsettet fra Chess til meg heller..

Noen andre som vet hva vi må gjøre?

hadde samme problemet selv. Gikk inn på manuelle instillinger på Web sidene til Netcom. (Har selv Chess, men Chess bruker jo Netcom) Etter å ha satt opp telefonen hadde jeg fortsatt noen problemer. Bla med market. Kom ikke inn. Løste dette med å slå av å på telefonen, å vips, så virket alt som det skulle!

Lenke til kommentar

etter flere ukers bruk har jeg irritert, og gledet, meg over visse ting. Dette er mangel listen til android som OS:

1. standard kalender med ukevisning (ja purecalender koster penger...)

2. laggen når man "drar", f.eks. bilder i albumet, til siden. dvs "neste" funksjon.

3. avslutte programmer enkelt med en av knapp/kryss

4. for å utnytte multitask bør det være en multitaskknapp så man enkelt kan bytte over til andre åpne programmer. Dette trenger man ekstraprogrammer fra marked for. En åpenbar mangel på en så avansert bedriftstelefon.

5. restriksjoner på "full" skype. Windows Mobile virker her mer åpen og forbrukervennlig. Google har gått i iphone fellen. Google har særinteresser samt T-mobile som ligner veldig på Apple og AT-t i statene. FY! Skype lite er ikke ekvialent, ei heller google voice/talk!

Det er mye bra også! Det er en grunn til at jeg beholder den ;)

Men fortsatt er det en del forbedringer som skal til. Dette er ikke en komplett smarttelefon, men en av de mer komplette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...