-Guardian- Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Da fikk jeg sms med sporingsnummer og bekreftelse på at den er sendt! Deilig å ha den i morgen eller Lørdag Ps. Bestilte fra Netcoms nettbutikk Lenke til kommentar
hsds Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Da har jeg bestilt ifra Komplett. Spennandes! Lenke til kommentar
larspkl Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Har lenge vært bestemt på å kjøpe iPhone 3GS og planen var å kjøpe/bestille en i morgen, men nå har jeg blitt i sterk tvil. Kanskje jeg skulle prøve HTC Hero i stedet. Pokker så vanskelig dette skulle være da. Lenke til kommentar
smilys Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Da er min i hus. Ser veldig bra ut. Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Da er min i hus. Ser veldig bra ut. Du må skrive et kjapt førsteinntrykk når du har fått tafsa litt på den da ;-) Hvor bestilte du ifra? Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
mahcmoud Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Bestilt hvit fra Komplett Hvorfor har de ikke fått den på lager enda da? :S Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Da fikk jeg sms med sporingsnummer og bekreftelse på at den er sendt! Deilig å ha den i morgen eller Lørdag Ps. Bestilte fra Netcoms nettbutikk Fikk også sendt min idag fra Chess.no Lekkert! Var beredt på å måtte vente 2 uker til ! Lenke til kommentar
larsism Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Arh, så urettferdig! Alle ser jo ut til å fått den utsendt! Jeg står fortsatt bare med opprettet bestilling. Lenke til kommentar
koffa Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Arh, så urettferdig! Alle ser jo ut til å fått den utsendt! Jeg står fortsatt bare med opprettet bestilling. Samme her... Det er utrolig kjedelig å vente! Lenke til kommentar
larsism Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Arh, så urettferdig! Alle ser jo ut til å fått den utsendt! Jeg står fortsatt bare med opprettet bestilling. Samme her... Det er utrolig kjedelig å vente! Sendte mail til Chess og fikk svar at den var ventet inn den 4.8 og ikke blir sendt før da, noe som er rart siden det står oppgitt på siden deres at den er på lager og andre har fått den utsendt. Venter på svar igjen. Lenke til kommentar
hoaxieboy Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hvor sjekker dere status? (netcom/chess bestillinger) Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Yes... da sendte NetCom meg telefonen i morges godt godt.... Er lenge siden jeg har gledet meg så mye til en ny telefon, men så er det jo snakk om "helten" da Lenke til kommentar
koffa Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Arh, så urettferdig! Alle ser jo ut til å fått den utsendt! Jeg står fortsatt bare med opprettet bestilling. Samme her... Det er utrolig kjedelig å vente! Sendte mail til Chess og fikk svar at den var ventet inn den 4.8 og ikke blir sendt før da, noe som er rart siden det står oppgitt på siden deres at den er på lager og andre har fått den utsendt. Venter på svar igjen. Det gir ikke mening at de skriver det, ettersom Netcom og Chess har samme mobilleverandør (moobi). Og Netcom har begynt å sende ut telefonene. Hvor sjekker dere status? (netcom/chess bestillinger) Hvis du har kjøpt hos Chess kan du logge inn til høyre på denne siden: https://webshop.chess.no/?ld=1 Lenke til kommentar
hoaxieboy Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Bestilte på netcom for lenge siden og enda ikke fått forsendelse. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Synd du ikke kan ta video opptak i 16:9 eller 16:10. Og at kvaliteten på video opptak er så laber. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 30. juli 2009 av PoWerFeeD Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 PoWerFeeD: Den videokvaliteten var ikke noe å rope hurra for akkurat... Sikker på at du ikke kan gjøre noen instillinger? Eventuelt har plast beskyttelse over linsen? Kan nemlig se slik ut... Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Synd du ikke kan ta video opptak i 16:9 eller 16:10. Og at kvaliteten på video opptak er så laber. Ja. kjedelig at HTC ikke har lagt mer i kamerateknologien. Men det er kjent at det var dårlig. og heldigvis så har det blitt "bedre". Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Nå har mShop den for 4700,- Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 PoWerFeeD: Den videokvaliteten var ikke noe å rope hurra for akkurat... Sikker på at du ikke kan gjøre noen instillinger? Eventuelt har plast beskyttelse over linsen? Kan nemlig se slik ut... Er desverre ikke jeg som har filmet. Men har hørt flere klage på det i omtaler av telefonen. Men men. Jeg filmer heldigvis ikke så mye med telefon. Hadde nok gjort det om kvaliteten hadde vert bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå