Klaymen Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Vet det er få som fortsatt bruker denne, men dere som faktisk gjør det: Hvilke rom-er kjører dere for tiden.? Har kjørt elelinux de siste tre månedene, men nå har den blitt så ustabil at det er på tide med en factory reset og i den anledning passer det med oppdatering av rom. Kjøre nyeste elelinux (som har funket bra helt til nå), eller er det noe annet som er bra nå for tiden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Vet det er få som fortsatt bruker denne, men dere som faktisk gjør det: Hvilke rom-er kjører dere for tiden.? Har kjørt elelinux de siste tre månedene, men nå har den blitt så ustabil at det er på tide med en factory reset og i den anledning passer det med oppdatering av rom. Kjøre nyeste elelinux (som har funket bra helt til nå), eller er det noe annet som er bra nå for tiden? Jeg tyner det siste ut av telefonen med Froydvillain 1.7 og siste oppdatering. Lenke til kommentar
Klaymen Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Og det fungerer bra, eller? Noen negative punkter? Lenke til kommentar
xdye Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Jeg har sett meg veldig fornøyd med VillainRom 13, etter styring med diverse gingerbread-roms med og uten sense. Ja det er en 2.1 rom, men det den mangler i funksjoner(som forsåvidt ikke er særlig mye ift 2.3) tar den igjen i hastighet og flyt. Har innstallert GO launcher EX som flyter enda bedre enn sense, og hvis du i tillegg fryser sense med TB går det enda bedre i svingene. Kan også anbefale appen WidgetLocker på det sterkeste: en lockscreen-estatning med mulighet for widgets og utallige forskjellige looks og innstillingsmuligheter, sånn hvis du ikke har vært borti appen før. Med et knippe widgets i tillegg til WidgetLocker og GO launcher føles telefonen nesten som ny. Er ganske sikker på at dette kommer til å være mitt oppsett frem til heroen pensjoneres en gang i fremtiden. Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg kjører nå Elelinux Speedmachine, som er en Froyo (2.2) rom uten Sense, men jeg bruker Go Launcher uansett (btw, alle som bruker Go Launcher må prøve ut calendar og message gowidget, de er helt fantastiske. Også Transparency themet til Gowidgetene er kult . Da flyter det veldig bra. Siden jeg ofte har lite å gjøre på, flasher jeg ofte noen nyere romer, men faller alltid tilbake til Speedmachine. Og dessuten har jeg lært meg å porte themes, noe som gjør at jeg kan endre utsendet og få det til å se ut som Gingerbread, i tillegg til at jeg kan porte de kule CM 7 themene (og tilpasse de selvfølgelig ) Lenke til kommentar
Klaymen Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Takker. Tenker jeg prøver speedmachine, da jeg har likt andre elelinux-roms, og jeg er ganske avhengig av froyo (apps2sd har jeg aldri fått til å fungere, nemlig.) Lenke til kommentar
Iria Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Noen som vet ca hvor lang tid det vil ta å fjerne alt fra mobilen? Det med fabrikkinnstillinger. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Noen som vet ca hvor lang tid det vil ta å fjerne alt fra mobilen? Det med fabrikkinnstillinger. ca 5 sekunder pluss en litt lengre oppstart. Vil tippe under ett minutt alt i alt. Lenke til kommentar
Iria Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Ok, takk! Da blir det dét på meg! Mobilen henger seg opp HELE tiden.. Lenke til kommentar
Iria Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Bare for å være på den sikre siden; når jeg trykte på fabrikkinnstillinger kom det opp at dette vil fjerne google kontoen min, vil det si at kontoen blir sletta eller at den bare blir glemt fra mobilen? Lenke til kommentar
Iria Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Bare for å være på den sikre siden; når jeg trykte på fabrikkinnstillinger kom det opp at dette vil fjerne google kontoen min, vil det si at kontoen blir sletta eller at den bare blir glemt fra mobilen? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 den blir glemt fra mobilen. kontoen og tilhørende informasjon er lagret hos Google Lenke til kommentar
xdye Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Og der var Heroen pensjonert. Etter to år var det på tide med noe nyere. Deilig å endelig ha noe i den responsive klassen. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Sviker! Haha, neida. Hero'n min holder ut enda og jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal bytte den ut før den er ødelagt Lenke til kommentar
pxK Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Noen som vet hva som er feil? Batteriet tømmes på under 18 timer med veldig lite bruk. Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Bruker du stock eller custom rom? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Stock rom, gikk tilbake til fabrikinstillingene for 1 uke siden. Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Har du hatt det sånn lenge? Mitt tips er at en dårlig kodet app ligger i bakgrunnen og sluker maasse batteri... Lenke til kommentar
pxK Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Nei, det har nettop startet etter at jeg tok full reset på telefonen. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hva er den mest stabile Gingerbread ROM-en for tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå