Khaffner Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Har brukt Elelinux en måneds tid nå, ikke fornøyd. Eller; ytelsen er veldig splittet. Loading av programmer, bilder, tid det tar fra telefon ringer til jeg ser kontakt, etc, tar veldig lang tid. Men animasjoner, pinch-zooming og slikt går veldig snappy! Batteritiden er også god. Vil gjerne bytte mot en raskere Gingerbread-ROM Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Begynner også å bli litt lei elelinux nå og har hørt at cronos gb skal være bra. Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
sinzim Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Selv bruker jeg Cronos og er veldig fornøyd =) Er bare å kjøre på der, merk jeg har ikke prøvd siste versjon, forrige releasen var så bra at jeg ikke har giddet enda =P Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hvor lastet du ned fra? Prøvde å google ddet, men for en gangs skyld var jeg ikke sikker på hvilken det var. Fant noe med 0. 9 beta, men det er vel ikke den? Lenke til kommentar
ironman666 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hvor lastet du ned fra? Prøvde å google ddet, men for en gangs skyld var jeg ikke sikker på hvilken det var. Fant noe med 0. 9 beta, men det er vel ikke den? Her finner du alt av Cronos http://www.cronosproject.org/forum/viewforum.php?f=58 Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Trenger man å ta partition SD for å få app2sd eller er der automatisk ? Trenger man gjøre det etter hvert ROM bytte eller bare en gang ? Endret 14. april 2011 av Habarug Lenke til kommentar
Klaymen Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Cronos ginger har jeg hatt i en tre ukers tid nå, og den blir småbuggy etterhvert. Kan ikke helt si jeg er fornøyd, spesielt når den går inn og ut av dvale er det ofte litt treghet og den har til og med hengt seg opp helt i enkelte tilfeller. Bytex: Hvis du bare skal ringe og sende meldinger, skjønner jeg neimen ikke hva du bruker en smarttelefon for. Da kan du jo like gjerne ha en billig sak med langt høyere batteritid. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Hei. Har fått et problem nå at jeg ikke klarer å koble opp heroen opp mot det mobile nettverket, jeg har dekning og kan både sende melding og ringe med den, men å gå på nettet fungerer ikke. Jeg har vært i utlandet i 14 dager og hatt det mobile nettverket avslått, så etter jeg kom hjem har jeg ikke klart å gå på nettet, foruten over trådløst nettverk. Mobilen har stock rom. Noen som har noen tips? Edit: Fungerte å tilbaketille APN til standarvalg. Endret 18. april 2011 av Blueone Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Fungerer HTC Hero til wifi Hotspot hvis man har >2,2? Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 DET ER HÅP!!!!!!: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1048846 Lenke til kommentar
xdye Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 DET ER HÅP!!!!!!: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1048846 Dette er slett ingen dårlig nyhet. Har siklet på MIUI en stund. Nå skal forøvrig heroen sendes inn på rep. Nedre halvdel av skjermen reagerer nesten ikke på berøring. Er det noen som kan bekrefte dette: er det bare å flashe inn stock ROM som beskrevet her for å fjerne spor av tukling med diverse ROMs? Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Nei, den er skrevet for den amerikanske versjonen Altså, filen er feil Har ikke prøvd selv, men antar at denne her er fin: http://www.villainrom.co.uk/forum/showthread.php/1876-Stock-GSM-HTC-Hero-2.1-Update-Files-here! Endret 27. april 2011 av Habarug Lenke til kommentar
xdye Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Ah! Det hadde jeg oversett helt! Takker for påminnelsen Lenke til kommentar
gwh Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Det er vel bare å innse at helten går mot slutten av oppdateringer, men har vært med siden 1.6 og oppgraderingene siden da har vært betydelige. Funker som fjell på spotify gps agenda men ikke noe særlig på spill. Har ikke behov for å oppgradere, men når google telefon med duo prosessor kommer kommer nok kortet frem... Det er vel bare å innse at helten går mot slutten av oppdateringer, men har vært med siden 1.6 og oppgraderingene siden da har vært betydelige. Funker som fjell på spotify gps agenda men ikke noe særlig på spill. Har ikke behov for å oppgradere, men når google telefon med duo prosessor kommer kommer nok kortet frem... 1 Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Beholder den litt til bare for å kunne mobbe eierne av nyere telefoner fordi jeg har GINGERBREAD Lenke til kommentar
powermaker Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 DET ER HÅP!!!!!!: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1048846 Dette er slett ingen dårlig nyhet. Har siklet på MIUI en stund. Nå skal forøvrig heroen sendes inn på rep. Nedre halvdel av skjermen reagerer nesten ikke på berøring. Er det noen som kan bekrefte dette: er det bare å flashe inn stock ROM som beskrevet her for å fjerne spor av tukling med diverse ROMs? Tror du dem gidder å fikse skjermen da? Det samme har skjedd med Hero'n min, men jeg er litt mer interessert i å få pengene tilbake. Lenke til kommentar
xdye Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Jeg aner ikke hva prosedyren er med slike gamle telefoner. Så lenge jeg slipper å betale noe for det (er godt innenfor reklamasjonstiden) er jeg fornøyd. Har ikke helt følt trangen til å oppgradere enda da jeg fortsatt venter på en telefon som skiller seg like tydelig ut fra resten som det heroen gjorde i sin tid. Utviklingen av Androidtelefoner har så og si stått stille siden den gang den ble lansert. Det er klart at vi har fått bedre prosessorer og mer minne ++, men innovasjonene Heroen brakte med seg inn i markedet var langt større enn det vi ser blant de ørten telefonene som slippes hver uke nå. Og det er heller ikke mange andre telefoner som har en like sterk utviklermasse i ryggen. Utrolig å tenke på at brukere av SE X10i jubler over 2.1 mens vi sitter med Froyo og Gingerbread i alle mulige former og fasonger. Jeg er glad i helten min, jeg EDIT: Neeei! Dette kom nettopp opp i MIUI-tråden på XDA: "okay, as a heads-up, RaiderX has stated that miui rom on hero is impossible and will lack all miui features etc.. Sorry to disappoint you guys but we tried. Blame miui dev's for being selfish with their sources :\" Endret 27. april 2011 av xdye Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Husker det var en del instillinger på froydvillain 1.7.2 hvor man kan endre ganske mye. Hvordan er det på Cronos i forhold til froydvillain 1.7.2? Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Lenge siden Froyd, men tror det var ca. like mye, kanskje litt mer i Cronos Du får de forskjellige mulighetene fra CyanogenMod, der du kan justere CPU innstillinger, bytte sang med volumknapp (<3), skifte hva som skjer når du trykker på søkeknappen (f. eks åpne nettleseren), forandre Lockscreen, osv. Til det rent estetiske er det komt en Theme Chooser som gjør at du enkelt kan innstallere og bytte mellom themes. Her finner du mange themes: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1056292 Her kan du sette sammen themes selv (krever ingen kunnskaper om koding osv.) : http://uot.dakra.lt/ Edit: Hvis du ikke visste det er Heroen MDPI Endret 1. mai 2011 av Habarug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå