Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Merkelig nok fikk jeg nå opp en meny som lot meg velge om jeg ville bruke vanlig Android-home eller TouchFlo-home (Sense), bare ved litt random trykking. :p

 

Velkjennt bug som ofte henger sammen med installasjon av enkelte programmer. En fil-eksplorer har bla vært i søkelyset.

Astro?

Lenke til kommentar
Men det er et lite problem.

 

Jeg får hentet mail over 3G/GPRS, men jeg får ikke brukt nettleseren! Den fungerer kun med Wi-Fi.

MMS fungerer.

 

Noen som vet hva dette kan være?

 

Haha!

Jeg løste tydeligvis dette ved å gå bort til vinduet, da det er dårlig dekning her...

 

Fortsatt rart, men nå funker det som bare det!

Lenke til kommentar

People listen min har blitt et kaos.. Det er nå en god blanding av kontaktene fra simkortet, Google kontakter og mailkontoen min.. er det noen måte å slå sammen kontaker på? Har de samme folka flere ganger, google kontakten er med mailadresse, sim kontakten er med tlf nummer, osv..

Lenke til kommentar
People listen min har blitt et kaos.. Det er nå en god blanding av kontaktene fra simkortet, Google kontakter og mailkontoen min.. er det noen måte å slå sammen kontaker på? Har de samme folka flere ganger, google kontakten er med mailadresse, sim kontakten er med tlf nummer, osv..

Du kan slå sammen kontakter, men jeg syns det er enklest å gjøre på gmail med en PC.

 

---------------

 

Er det noen som har fått til å ringe med Skype (til en annen Skype-konto)?

Endret av Kaggen
Lenke til kommentar

noen som gidder lese posten min på forigge side, hverfall om du har roen på sync ting. så må jeg også si. etter å ha satt i class 6 korte mitt.. W O W ! ! ! ! har ikke testa nok til å si noe.. spess.. men.. foreløpig ser det absolutt glimrende ut. tror den kom seg 10 hakk i fart.

Lenke til kommentar
People listen min har blitt et kaos.. Det er nå en god blanding av kontaktene fra simkortet, Google kontakter og mailkontoen min.. er det noen måte å slå sammen kontaker på? Har de samme folka flere ganger, google kontakten er med mailadresse, sim kontakten er med tlf nummer, osv..

Du kan slå sammen kontakter, men jeg syns det er enklest å gjøre på gmail med en PC.

 

Kan jeg synche alle kontaktene mine fra tlf til google, så jeg kan sortere de der, og så synche de tilbake igjen når jeg har en skikkelig liste? Alle tlf nummrene har jeg jo på tlf fra simkortet.

 

Har også fikset på noen av kontaktene mine i Gmail, men får ikke oppdatert de på tlf? Noen tips?

Endret av Drix1
Lenke til kommentar
People listen min har blitt et kaos.. Det er nå en god blanding av kontaktene fra simkortet, Google kontakter og mailkontoen min.. er det noen måte å slå sammen kontaker på? Har de samme folka flere ganger, google kontakten er med mailadresse, sim kontakten er med tlf nummer, osv..

Du kan slå sammen kontakter, men jeg syns det er enklest å gjøre på gmail med en PC.

 

Kan jeg synche alle kontaktene mine fra tlf til google, så jeg kan sortere de der, og så synche de tilbake igjen når jeg har en skikkelig liste? Alle tlf nummrene har jeg jo på tlf fra simkortet.

Er ikke sikker på om det er en enkel måte eller om du må synkronisere med en sånn server. Anyone?

Har også fikset på noen av kontaktene mine i Gmail, men får ikke oppdatert de på tlf? Noen tips?

People >Menu > Import.

 

____________________

 

Forresten, går det an å overføre kun "Mine kontakter" fra google contacts?

Lenke til kommentar

Takk! Hadde vært veldig praktisk å kunne bare brukt Google kontaktene, men det hadde jo vært en sinnsyk jobb å lage ny kontakt for alle tlfnr mine i Gmail, ihvertfall, når det ikke syncher begge veier. Endrer jeg nummeret på tlf og senere gjør ny synch så vil jeg jo ende opp med det gamle nummeret igjen...

 

Hvordan gjør folk det med kontaktene sine for å holde det enklest mulig og oppdatert?

Endret av Drix1
Lenke til kommentar
Takk! Hadde vært veldig praktisk å kunne bare brukt Google kontaktene, men det hadde jo vært en sinnsyk jobb å lage ny kontakt for alle tlfnr mine i Gmail, ihvertfall, når det ikke syncher begge veier. Endrer jeg nummeret på tlf og senere gjør ny synch så vil jeg jo ende opp med det gamle nummeret igjen...

 

Hvordan gjør folk det med kontaktene sine for å holde det enklest mulig og oppdatert?

Ser faktisk ut som at google contacts blir automatisk oppdatert.

Lenke til kommentar
Takk! Hadde vært veldig praktisk å kunne bare brukt Google kontaktene, men det hadde jo vært en sinnsyk jobb å lage ny kontakt for alle tlfnr mine i Gmail, ihvertfall, når det ikke syncher begge veier. Endrer jeg nummeret på tlf og senere gjør ny synch så vil jeg jo ende opp med det gamle nummeret igjen...

 

Hvordan gjør folk det med kontaktene sine for å holde det enklest mulig og oppdatert?

 

Hvis du vil at alle kontaktene dine skal synces mot Google Contacts, men ikke har gjort dette før har du et genialt gratisprogram i market som heter contactsync (har skrevet om det tidligere i tråden) dette endrer alle kontaktene i telefonlista fra "Phone" til "Google" og dermed blir de automatisk syncet uansett om du endrer på tlf eller på nettet.

Lenke til kommentar
ingen som vet noe ang å få ÆØÅ på tastaturet og hva som må til for at ordlisten skal foreslå norske ord med ÆØÅ?

 

Du kan laste ned skandinavisk tastatur fra market som inneholder æøå. En ting jeg har lagt merke til, som også har blitt kommentert i denne tråden, er at ord med æøå blir foreslått ved å trykke a eller o så lenge du kjører Phone keypad eller liggende QWERTY, men ikke med QWERTY i porttrettmodus (stående). Noe som virker litt rart og forhåpentligvis vil det bli rettet i en software update.

Lenke til kommentar

Er kjempefonøyd (så langt) etter å ha kjørt Hero i to dager.

Enkel å grei å komme i gang med. Mulighetene og innholdet bør

gi noe til alle uansett nivå.

 

Batteritiden er jeg gledelig overrasket over.

Når den verste "fiklingen" er over så tror jeg batteriet

varer i rundt 3 dager med normal bruk. (har kun ladet den når jeg fikk den til nå)

 

Eneste er vel litt plundrete å skrive sms med ti digre tommeltotter,

men går litt lettere om en "legger" mobilen horisontalt.

 

8 gb class 6 til kr. 115 fra ebay er på plass.

 

Kjøpte to mobiler. En SE W995 og Heroen.

Hadde da muligheten for å angre meg.

Egoismen fikk overtaket, så Heroen ble min og dattera mi (15)

måtte nøye seg med en SE W995. Burde muligens vært motsatt??

 

Og det beste av alt, en kan ringe med den også.

 

Står mye nyttig info i denne tråden om mann gidder å lese, flott.

Lenke til kommentar

Har slått meg på Hero bølgen etter å ha lest litt her på forumet, og derfor akkurat kjøpt meg en selv :)

 

Jeg bemerker meg at det er en del som har rootet telefonen sin, og lurer derfor selv på å gjøre dette.

 

Det er bare noen spørsmål som jeg føler ikke er besvart like godt anngående dette emnet.

 

Hvor stor er riskoen for at telefonen kolapser etter root?

Hvordan påvirker root garantien på telefonen?

Kan man få tilgang til alt på market på en annen måte enn å kjøre root på telefonen, i så tilfelle hvordan?

Blir fulstendig bruk av market åpnet for oss i Norge på et eller annet tidspunkt, slik at man slipper å vurdere å roote telefonen nå, eller i fremtiden?

 

Jeg er selv veldig skeptisk til å roote telefonen, med tanke på garantiordninger.

 

Jeg har bemerket meg at noen også hevder at ytelsen på telefonen blir bedere etter en root opperasjon. Er dette alene en god nok grunn til å roote den?

Lenke til kommentar
Kjøpte to mobiler. En SE W995 og Heroen.

Hadde da muligheten for å angre meg.

Egoismen fikk overtaket, så Heroen ble min og dattera mi (15)

måtte nøye seg med en SE W995. Burde muligens vært motsatt??

 

Synes du beholdt rett telefon selv jeg, man skal være litt egoistisk av å til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...