BolleKalle Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Syns Hero var en for veik telefon for Sense fra dag 1, så blir vel froyd fremover her.. Lenke til kommentar
xdye Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Villain13 vs Froydvillain 1.7.2? Noen som kan si noe om disse opp mot hverandre? VR13 er forsåvidt også bare en nyere versjon av HTCs Android 2.1, mens FV1.7 er 2.2. Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Kommer nok aldri til å flashe noen <2.2 ROM igjen. Sykt deilig å slippe å tenke på plassmangel <3 Kjører FV 1.7.2 nå, men har bare prøvd den og TastyGinger... Endret 13. mars 2011 av Habarug Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Hvorfor Villain 12?Villain13 ble lansert i dag Hehe, så det etter jeg hadde installert XDSuppekatten Endret 6. april 2017 av Suppekatten Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Er det noen som har prøvd Elelinux? Lenke til kommentar
gwh Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Ja, og går tilbake til den i morgen i kveld tenker jeg. Er for vant til stock android til å kjøre sense skin på toppen igjen. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Er det noen som har prøvd Elelinux? Har brukt det en ukes tid nå. Et stort trinn opp fra VillainROM 12, men er ikke i raskeste laget. Mobilen oppfører seg som om den har veldig lite minne. Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Da var telefonen rootet og Villain 12 er Installert Merker at hastigheten på systemet har steget betraktelig! Heigren Er det mulig og roote orginal 2.1 (update 1) fw? Edit: Og den som leter skal finne. Har nå installert VillainRom 13 og det var sinnsykt mye kjappere en stock rom! Ser det går an å oppdatere radio fw, er det noen vits i? Og hvordan fungerer "Custom A2SD Script"? Endret 14. mars 2011 av NeoGeo Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Er der noen rom som gir mulighet for å sette opp tlf som trådløst aksesspunkt? Jeg får det ikke til med FroydVillain. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Søk på Wireless Tether i market.(Müller Lemons Buxton som utgiver) Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Funker perfekt. Tusen takk! Lenke til kommentar
makila Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Prøvde meg på Elelinux 7.0.0 nå, som kjører Android 2.3.3. Tenkte å se hvordan den funker et par dager nå. Hvordan er denne kontra FroidVillain 1.7.2? På jakt etter noe kjapt.. Hero'n er jo ikke den kjappeste telefonen sånn i utganspunktet. Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Flott! Kan du gi en liten tilbakemelding om Elelinux senere? Har hørt at Gingerbread har bedre batteritid... Lenke til kommentar
makila Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Skal gjøre det etter å ha testet telefonen litt. Virker foreløpig veldig kjapp, alle kontakter synker rett inn osv. Virker lovende. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Prøvde FroydVillain 1.7.1 forrige uke, var veldig fornøyd... Men så kom VillainROM 13 for 3-4 dager siden... Raskere blir det neppe på Hero, med full sense dog Android 2.1. Neogeo, jeg anbefaler ny radio fikk bedre signal Lenke til kommentar
nikolaim Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 min htc hero har i det siste blitt veldig treg, og har derfor lyst å prøve et annet ROM... har noen et enkelt og raskt ROM å anbefale? jeg vil helst slippe å legge inn alle kontakter på nytt, har noen et forslag på hvordan jeg kan lagre kontakter/ andre ting på telefonen ? Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hvis du har lagret kontaktene som Google contacts blir de syncet mot nettet og dukker opp igjen når du setter opp Google kontoen din på nytt. Samme gjelder for kalender. Du kan ta backup av apps med Titanium Backup eller MyBackup Root Har du rootet, evt hvilken Rom har du nå? Hvis du vil ha 2.2 (dvs blant annet App2SD = mye mer plass) anbefaler jeg Froydvillain 1.7.2. Det finnes et par 2.3 ROMer der ute, blandt annet Elelinux 7 og TastyGinger, men føler at det ikke er noen som kan måle seg med Froyd for øyeblikket. På http://www.villainrom.co.uk/forum/ finner du flere, blandt annet noen med 2.1 og sense, men har aldri prøvd dem, jeg trenger App2SD! Lenke til kommentar
nikolaim Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 jeg har ikke rootet, har 2.1... men om jeg har Froyvvillain 1.7.2. kanj jeg da laste ned apps fra market, også de som koster penger helt gratis? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 jeg har ikke rootet, har 2.1... men om jeg har Froyvvillain 1.7.2. kanj jeg da laste ned apps fra market, også de som koster penger helt gratis? Nei. Under ingen omstendighet kan du laste ned betalprogrammer fra Market gratis. Lenke til kommentar
nikolaim Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 ok har nettop syncet telefonkontaktene over til google, men kan ikke se kontaktene på googlecontacts på pc'n... er dette noe feil som skjedde i syncingen, eller ska ldet være sånn ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå