Khaffner Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hva med Tastyginger? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=943720 Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hva med Tastyginger? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=943720 Er fornøyd med denne, men er litt lag her og der uten at jeg synes det gjør noe... Batteriet er helt sinnsykt bra! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg prøvde Tastyginger først. Så lovende ut, men etter å ha installert alt jeg trengte og rebootet, fikk jeg masse forceclosing og ingen launcher ville starte. Nå har jeg brukt Elelinux i hele dag, er ikke helt fornøyd. App drawer hakker og ting er ikke helt snappy. Har ikke rørt noe CPU-klokking. Hva kan gjøres? Jeg kan klare meg med Android 2.2, men da vil jeg ha Sense. Fins det noe bra til Hero da? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Noen som kan anbefale en stabil ROM som har støtte for cifs i kjernen, og helst støtte det meste standard ROM kan... Minnekortet blir ikke wipet vel? Støtter FroydVillain cifs? Hvordan er det uten SenseUI? Skal teste FroydVillain Endret 7. mars 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Hvilken rom er mest strøm-gjerrig? Må være froyo eller ginger Kjører FroydVillain for tiden, eg har gjort det i flere måneder. Endret 7. mars 2011 av JFM Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) FroydVillain 1.7.1 Update Fixes twitter apps, apps missing from market, HTC IME mod FC etc. After flashing, you MUST wipe the app data for the market (menu, settings, applications, manage applications, all, market, clear data). Hvordan wiper jeg "app data"? Endret 7. mars 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Det står vel beskrevet i innlegget du skrev? Endret 7. mars 2011 av Khaffner Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Det står vel beskrevet i innlegget du skrev? Du det gjorde det gitt! Haha... Tenkte det bare var forskjellige ting som ville bli wipet, så leste ikke så nøye Takker. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 natt til søndag fikk jeg en oppdatering på ca 6 mb. jeg innstallerte denne, men når telefonen rebootet seg selv kom den ikke videre fra "hero" skjermen. Litt kjipt, men jeg har lyst på DHD så Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Joda den går videre, det tar bare dritlang tid. Har lagt inn den 6mb updaten uten noe problem her. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Joda den går videre, det tar bare dritlang tid. Har lagt inn den 6mb updaten uten noe problem her. mener den lå hele natten, men jeg kan prøve nå. hva var det i oppdateringen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Ingenting, egentlig. Små bugfixes og oppdatering til et program som heter Peep. Helt uinteressant update. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Ingenting, egentlig. Små bugfixes og oppdatering til et program som heter Peep. Helt uinteressant update. Holder fortsatt på å boote... Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hvilke fordeler/ulemper har Tastyginger iforhold til Froydvillain (bortsett fra Android versjon)? Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hvis jeg rooter telefonen vil jeg miste kontakter o.l.? Lenke til kommentar
gwh Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hvis jeg rooter telefonen vil jeg miste kontakter o.l.? Kan du ikker bare synce kontakter mot gmail konto, så når du er ferdig, så dukker de opp igjen derfra? Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hvis jeg rooter telefonen vil jeg miste kontakter o.l.? Kan du ikker bare synce kontakter mot gmail konto, så når du er ferdig, så dukker de opp igjen derfra? Jo Er litt grønn på dette. Har siste update fra HTC, men ønsker å roote for å bruke custom roms. Hva er den letteste, raskeste og tryggeste veien dit? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Du mister ingenting av å kun roote. Lurer fortsatt på dette: Hvilken rom er mest strøm-gjerrig? Må være froyo eller ginger Kjører FroydVillain for tiden. Har gjort det i flere måneder Endret 8. mars 2011 av JFM Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Du mister ingenting av å kun roote. Lurer fortsatt på dette: Hvilken rom er mest strøm-gjerrig? Må være froyo eller ginger Kjører FroydVillain for tiden. Har gjort det i flere måneder Hva med å gi tastyginger et forsøk? Mulig litt smålagg her og der, men jeg synes det går helt fint!Jeg har hvertfall meget bra batteritid med denne (ihht hvordan jeg bruker den), lader ca hver femte dag! Desuten er det gøy med noe nytt/en forandring:) Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Skal teste tastyginger Noen som har forslag til nye øreplugger til Heroen. Bruker den til musikk på jobb. Men i dag fikk jeg brudd på ledninga til det som fulgte med telefonen Edit: Da har jeg hatt Tastyginger på telefonen i noen timer. Og er i full gang med å restore tilbake til FroydVillain. HTC_IME_MOD tastaturet funket jo jo ikke Endret 9. mars 2011 av JFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå