CellularDude Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Etter noen måneder med iPhone fyrte jeg opp min ett år gamle Hero i dag. Oppdatering av googlekalenderen og adresseboka, samt mail gikk som smurt, og det samme med oppdatering av diverse apps. Begynner å savne Android igjen. Kanskje blir det en androidtelefon igjen. Skal kose meg med Heroen noen dager EDIT: Det ble android igjen, gitt! HTC Desire. Hadde denne telefonen i fjor også, men solgte den da jeg trengte penger til sommerferie. Ok, det var en god del andre modeller av ulike merker, men jeg gikk for Desire. Et hyggelig gjensyn! Endret 1. februar 2011 av CellularDude 3 Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Går det an å få vibrerende varsel når jeg får meldinger på Froydvillain 1.7.2? Funker bare når det ringer til meg. Og så er det litt irriterende at ringetonen starter 10 sek etter at telefonen har begynt å vibrere. Går det an å fikse dette? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hva slags ringetone har du? En hel, høykvalitets sang? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg er plaget med at sms-varslinga ofte kommer noen (ca 5?) sekunder etter at jeg får sms. Men skjermen skrur seg på (lyser) med en gang meldinga kommer. Går dette ann å fikse? Froydvillain 1.7.2. Handsent SMS. Har ikke en lang, høykvalitets sang som varsel Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hva slags ringetone har du? En hel, høykvalitets sang? Ja har hele MK Ultra av Muse som ringetone Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Prøv å skift til ringetonene som er i mobilen av standard, og se hvordan det går. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det hjalp ikke. Men i det siste så har hele telefonen blitt MYE tregere. Den henger seg opp hele tiden og den bruker laaang tid på stort sett alt. Har Froydvillain 1.7.2 Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Noen andre som har hatt problemer med å spille av filmer med youtube i lang tid? Før så jeg på massevis av HQ-filmer, nå fungerer ingen. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Nå er det nesten så det ikke går an å bruke telefonen min lenger. Den henger seg opp hele tiden. Hver gang jeg prøver å gå ut av et program, så blir skjermen helt svart i ca. 10 sek og så kommer den tilbake til startskjermen, men den må laste inn alt som ligger der hver eneste gang og det tar helt sykt lang tid. Får også feilmeldinger om at LauncherPro har sluttet å fungere med jevne mellomrom. Tipper da at feilen ligger i LauncherPro, men hva kan jeg gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Alt er kanskje ikke 100% smooth, men jeg må si jeg ble veldig posetivt overasket, og meget fornøyd! Må og si at jeg til en forandring likte default android launcheren. Minimalistisk rent og pent! TastyGinger 2.0 Desuten vil jeg anbefale klokkewidgeten "fancywidget", den har nå blitt redesignet(vekk fra sense design) og ser etter min mening meget bra ut! Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Har endelig rootet helten min og flashet Froydvillain 1.7.2 (tror jeg, selv om det står 1.7.1 i innstillingene). Er veldig fornøyd bortsett fra en ting. Flerer apper som bruker internett blir automatisk lukket stadig vekk hvis de har lastet en stund. Det er ikke noe "force close" for jeg får ikke noe melding om det, den bare lukker seg selv. Noen som aner hva dette er? Har erfart det både med den innebygde nettleseren, Dolphin Browsesr Mini, Appbrain og XDA developers appen... Så til noe litt annet. Har Tele2 abonoment, men har lyst på norsk marked. Hvilken kode må jeg taste inn i Market Enabler? EDIT: Klarte begge to Endret 27. februar 2011 av Habarug Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Har også opplevd at Hero'en min er blitt dramatisk tregere siste uken. Begynner å bli vanskelig å skrive SMS'er til tider, og må restarte telefonen ganske ofte nå for å holde flyten ved like Er det egentlig noen som har prøvd seg på RMA på bakgrunn av dette? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Fikk en system oppdatering på heroen idag, noen som vet hva det var? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Jeg fant den når jeg updatet. Men finner nesten ingenting på nett om den. Bare en tråd fra XDA forumet der de lurer på hva den gjør. Og ingen svarer konsist, annet enn "I think it's a update for the peep software" eller "think it's a few bugfixes" http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=973484 Er ikke mye å hente ut der. Men jeg installerte updaten uten problemer hvertfall. Endret 28. februar 2011 av Bytex Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hvilken handsfree anbefaler dere til Hero? Den gamle Nokia handsfree-en (denne tror jeg det er) min passet ikke. Kunne kun bruke den til å svare på anropet. Men kunne ikke snakke å høre i den. Må helst ikke koste mere enn 350-500kr. Så må den så klart funke på Heroen (og forhåpentlig vis på mine framtidige telefoner) Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Tror hvilket som helst bluetooth handsfree virker? Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hvorfor finner jeg ikke spill som Gun Bros og Stupid Zombies i market? Har froydvillain 1.7.2... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Siden midten av september har jeg kjørt VillainROM 12 på min Hero. Hva er det neste stabile skrittet? Får man Froyo med Sense til Heroen, stabilt? Hvordan ligger Gingerbread an? Lenke til kommentar
gwh Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Prøv elelinux.Kjører gingerbread nå, og alt er stabilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå