arnizzz Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Grr. Kjører villainrom 1.5.. og tydeligvis har denne en veldig gammel versjon av launcher pro som er expired. gidder ikke flashe igjen. noen som har noe forslag til hvordan jeg kan få oppdatert den? 3G og WIFI er av, og jeg kommer ikke inn på settings eller noe. så fort jeg trykker home knappen åpnes launcherpro hjemmesiden. Jævlig irriterende. Lenke til kommentar
ironman666 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Nå er det en stund siden jeg brukte denne telefonen, men går det ikke ann å holde inne powerknappen, så skru på datatrafikk? Har du market i minne, så kan du jo holde inne home knappen. Eller du kan laste ned http://www.launcherpro.com/apk/LauncherPro-0.8.2.apk og kopiere den over på minnekortet og installere den på telefonen via en filutforsker Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Grr. Kjører villainrom 1.5.. og tydeligvis har denne en veldig gammel versjon av launcher pro som er expired. gidder ikke flashe igjen. noen som har noe forslag til hvordan jeg kan få oppdatert den? 3G og WIFI er av, og jeg kommer ikke inn på settings eller noe. så fort jeg trykker home knappen åpnes launcherpro hjemmesiden. Jævlig irriterende. Kan du slå på wifi/3g ved å trykke på power knappen, for så å gå til hjemmesiden for å oppdatere? Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Nope. Men fant en løsning. Long press på phone-knappen. Da får jeg sånn voice dail dialog. Sa Open Network. så fikk jeg skrudd på wifi. Så får vi se om jeg får oppdatert. edit: Installert fra market nå så da løste det seg. Endret 6. januar 2011 av arnizzz Lenke til kommentar
teedee Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Noen som har peiling på om det er mulig å fikse dette? Telefonen registrerer ikke at ørepluggene tas ut. Dermed må jeg restarte telefonen for at andre skal høre meg under samtaler... kjedelig feil, men til å leve med om ikke mulig å fikse. Det skjedde forøvrig på siste offisielle rom fra HTC (husker ikke om det skjedde før dette), og det skjer på rom'en jeg bruker nå (FroydVillain 1.7.2), så jeg mistenker hardwareproblem... .t Lenke til kommentar
Marsag Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Noen som vet hvordan man rooter HTC Hero GSM med 2.1-update 1 firmware, programvarenummer 3.32.405.2? Har lett, men har ikke funnet noen metode. Lenke til kommentar
twb Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Prøvd å roote med VISIONary? Lenke til kommentar
Marsag Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Har ikke prøvd å roote på noen som helst måte enda, ville bare høre om noen hadde noen erfaringer Vil ikke risikere å ødelegge telefonen. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg har rootet min og kompisn min sin på denne måten (begge med android 2.1): http://www.droidnytt.no/2010/08/universal-androot-gir-one-click-root-til-mange-telefoner/ Lenke til kommentar
Marsag Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Okei, det virket som en enkel metode, så kanskje jeg prøver den. Ser forresten på siden der at programmet støttet den amerikanske Hero, men ikke europeiske. Er det ikke stor forskjell på den amerikanske (Sprint hero?) og den europeiske? EDIT: Prøvde Universal Androot metoden og den funket fint . Noen spesielle Custom ROMS og anbefale? Endret 9. januar 2011 av Marsag Lenke til kommentar
LasH Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Grr. Kjører villainrom 1.5.. og tydeligvis har denne en veldig gammel versjon av launcher pro som er expired. gidder ikke flashe igjen. noen som har noe forslag til hvordan jeg kan få oppdatert den? 3G og WIFI er av, og jeg kommer ikke inn på settings eller noe. så fort jeg trykker home knappen åpnes launcherpro hjemmesiden. Jævlig irriterende. Samme problem som deg nå, og vet ikke helt hvordan jeg skal løse dette. Har vært altfor sløv med å oppdatere, reagerer dog på at jeg ikke har fått en "advarsel" om at LP snart går ut? Noen som vet hva jeg kan gjøre? Har ikke tilgang til 3G elle Wifi. Eneste jeg har tilgang til er telefonlisten, enten via Dialer One elle den orginale "Phone". Har FV 1.5. Takk Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg posta løsningen min etter jeg stilte spørsmålet. Se lenger opp. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ahh! Var litt trøtt, så jeg leste "home" istedenfor "phone". Takk! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Okei, det virket som en enkel metode, så kanskje jeg prøver den. Ser forresten på siden der at programmet støttet den amerikanske Hero, men ikke europeiske. Er det ikke stor forskjell på den amerikanske (Sprint hero?) og den europeiske? EDIT: Prøvde Universal Androot metoden og den funket fint . Noen spesielle Custom ROMS og anbefale? Det funker på de europeiseke også FroydVillain er vel den som flest anbefaler (inkludert jeg) Lenke til kommentar
Marsag Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Har installert CM 6.1 nå allerede. Heroen lagger ikke like mye som før, men fortsatt noe. Noen som har noen bra løsninger på det? Hjelper det mye å oppdatere Kernel f.eks? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Genialt. Plutselig popper det opp en nettside på telefonen min, og beskjeden om at ProLauncher har utløpt tiden sin. Og nå får ikke jeg tilgang til noen som helst programmer (som f.eks Blizzard Authenticator)... Skit. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Min "Hero" har blitt forbanna treg så lurer på hva den kjappeste ROM'en folk kan anbefale er? Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 FroydVillain. installerte froydvillain. Sleit litt siden jeg aldri har gjort det før men når det først var på plass må jeg si at førsteinntrykket er awsome! mye kjappere enn 2.1 så langt iallefall. takker Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Er FroydVillain jeg og bruker. Har bruker det uten problemer hele tiden, og liker at mobilen er rimelig kjapp på alt jeg gjør. Er dog noen funksjoner Sense har som ikke FroydVillain har, men det er ikke så farlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå