JFM Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Den andre er "Daileren", altså der man skriver inn nummer når man ringer. Sense Daileren finner kjapt frem til personen med å skrive "navnet" på knappene. Dette gjør ikke standard android dailer. Dailer One gjør dette, men er ikke like stabil og god som Sense. Enig! Dialer One er ikke helt det samme Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Hvordan får jeg til å synce kontaktene mine med facebook på froydvillain 1.7.2? Finner ingen funsksjon i telefonboken og finner ikke facebook sync på market lenger Endret 3. januar 2011 av erlendo89 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hvordan får jeg til å synce kontaktene mine med facebook på froydvillain 1.7.2? Finner ingen funsksjon i telefonboken og finner ikke facebook sync på market lenger Du settet opp synk av facebook kontakter i Facebook-appen som følger med. Enten første gang du logger deg på, eller stå på hovedskjermen og trykk Menu-knappen, og så innstillinger. Helt nederst under "Andre innstillinger" har du synkroniser kontakter. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Aah. Takk, fant det nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Aah. Takk, fant det nå Ingen problem. Men nå oppdaget jeg at Dialer One mangler muligheten for å skjule kontakter uten telefon nr -_- Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Enten så lager du din egen FV 1.7 og inkluder facebook ved hjelp av Villain sin Kitchen. Eller så kan du laste ned kun Facebook.apk og pushe den over til telefonen via ADB. EDIT: Hmm, må lære meg å refreshe sider Endret 3. januar 2011 av -Tommy Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Bonusspørsmål her: Får ikke til å synce alle kontaktene mine med Facebook. Noen av dem er pga de ligger ikke med riktig navn. Er det noen måte å legge de inn manuelt? Dette var jo mye lettere på orginale 2.1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg har fått doble telefonnummer på alle kontaktene mine..hver gang jeg skal ringe eller sende en SMS må jeg velge mellom 2 identiske numre. Hvordan får jeg det bort? Lenke til kommentar
Dr.Sheldon Cooper Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Kan anbefale FroydVillain 1.7.2 har inntrykk av at dette er den mest populære hero romen? Passer hvertfall mitt bruk ganske bra: smooth nok, bra batteri (lader hver 3-4 dag) og ikke plaget med noen bugs. Prøver dette i løpet av morgendagen tenker jeg. Takker! Lenke til kommentar
teedee Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Bonusspørsmål her: Får ikke til å synce alle kontaktene mine med Facebook. Noen av dem er pga de ligger ikke med riktig navn. Er det noen måte å legge de inn manuelt? Dette var jo mye lettere på orginale 2.1 Fant ut dette i dag da jeg hadde samme nøtt å knekke... Gå inn på den enkelte kontakten, velg menu - rediger kontakt - menu (igjen) - Foren (merge på engelsk?) Da kommer det opp venner fra facebook'en din det foreslås at du fletter sammen med kontakten du har valgt på telefonen. Dersom navnet i kontaktlisten på telefonen din / facebook er for ulike, vil ikke alltid riktig facebookvenn bli foreslått, så da må du endre kontaktnavnet på telefonen slik at det stemmer overens med facebook-navnet... Funka i alle fall for meg (FroydVillain 1.7.2).alternativer -T 1 Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Da fant jeg det ja Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hvordan overfører jeg kontakter fra telefon til SIM? Har fått meg ny mobil og orker ikke gjøre alt manuelt. Lenke til kommentar
Ztaeyn Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Med tanke på en dialer, så er denne http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=784778 en av de bedre syns jeg. Den som fungerer mest tilnærmet htc sense sin (selv om jeg knapt kan huske helt hvordan den var for å sammenligne) Den er ikke tilgjengelig på market, så du kan laste ned trial, og kjøpe lisens med paypal, ca 1$. Lenke til kommentar
R3itan Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Har mista bakdekselet til helten min. Noen som har en defekt helt eller vet hvor jeg kan skaffe nytt bakdeksel? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Har mista bakdekselet til helten min. Får jeg spørre om hvordan du klarte det? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Med tanke på en dialer, så er denne http://forum.xda-dev...ad.php?t=784778 en av de bedre syns jeg. Den som fungerer mest tilnærmet htc sense sin (selv om jeg knapt kan huske helt hvordan den var for å sammenligne) Den er ikke tilgjengelig på market, så du kan laste ned trial, og kjøpe lisens med paypal, ca 1$. Er den bedre enn Dialer One? Lenke til kommentar
R3itan Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Har mista bakdekselet til helten min. Får jeg spørre om hvordan du klarte det? Fylla Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Har mista bakdekselet til helten min. Noen som har en defekt helt eller vet hvor jeg kan skaffe nytt bakdeksel? Gaffa tape? Lenke til kommentar
Ztaeyn Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Om den er bedre er opp til hva man selv liker. Har kjørt nubdial tidligere, og prøvde dialer one (likte ikke), men synes ingen var like responsiv som fast dialer. lenke direkte til hjemmesiden: http://eir3.co.cc/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå