xdye Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Hmm. Jeg fulgte en nesten identisk guide da jeg skulle flashe nytt recovery image. Men guiden jeg fulgte nevnte ikke noe om Busybox. Så jeg lastet bare ned og installerte ROM Manager, og flashet clockworkMod recovery-en. Fikk ikke bootet inn i denne, så brukte ROM Manager til å flashe RA recovery image 1.7.2 i stedet. Det funket fjell. Så er det bare å følge resten av guiden Endret 25. desember 2010 av xdye Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Da prøver jeg det. Aner ikke hva noen av disse programmene gjør, men bare gjør som det står jeg Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jess!! Da ble det til slutt. Lekkert var det og. Kan jeg legge over alt jeg kopierte fra minnekortet uten problemer igjen nå eller? Lenke til kommentar
gwh Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Sur nå, LG P500 som ble kjøpt inn til eldstemann, gruser Hero'en ytelsmessig på spill. Hero'en blir, men det er som navigasjons/kalender/notifaction/spotify spiller (ikke dårlig bare det ) Får låne 10-åringens telefon når jeg føler for å spille Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hvordan legger jeg inn kontakter igjen? Lagret de på pc'en før jeg rootet, men aner ikke hvordan jeg får de inn igjen. Ellers er jeg storfornøyd med Froydvillain. Den ble mye raskere og alle problemene jeg hadde tidligere er borte Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) La nettopp inn SuperHero for å erstatte Froydvillian (batteriet tømmes så fort i froyd). Men jeg får ikke koblet til gmail i SuperHero! Får bare opp melding om at serverne til google er nede. Så jeg får ikke brukt marked, gmail eller kontaktene mine (bruker normalt gmail kontaktene mine). Prøvde wipe + reinstall av superhero, men fortsatt samme problem. Noen som vet råd? Måtte restore den 30 minutter gamle backupen av Froydvillian som løsning :s Hvordan legger jeg inn kontakter igjen? Lagret de på pc'en før jeg rootet, men aner ikke hvordan jeg får de inn igjen. Ellers er jeg storfornøyd med Froydvillain. Den ble mye raskere og alle problemene jeg hadde tidligere er borte Laste de opp til gmail og la telefonen synce med gmail? Endret 26. desember 2010 av JFM Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Får jeg til å synce de fra pcen eller må det gjøres fra telefonen? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Gikk inn på gmail-kontoen minn og prøvde å legge inn kontaktene derfra, men får bare beskjed om at den ikke kjenner igjen filtypen. Lenke til kommentar
xdye Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Gmail-importproblemet kan jeg ikke si noe om, men når du først får lagt inn kontaktene i gmail er det bare å logge inn på gmail-kontoen din under "accounts and sync" i instillingsmenyen på telefonen. Da vil de automatisk synkes til telefonen. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Klarer ikke å finne noen løsning på dette. Men det må jo være en annen måte enn å bruke gmail ettersom jeg har fått kontaktene ut av telefonen. Men Htc Sync funker jo ikke lenger nå som jeg har lagt inn Froydvillain. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hvilken filformat er kontaktene dine lagret som? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 .contact. Men bare drit i det. Jeg la de inn manuelt jeg. Tok lang tid, men det funka i hvertfall OG jeg lastet opp til gmail Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 This is a sad day. Da var endelig Hero'en pensjonert etter over et års hardt bruk. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 This is a sad day. Da var endelig Hero'en pensjonert etter over et års hardt bruk. Hva skjedde? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Desire HD kom i hus Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Tenkte jeg skulle prøve å blåse liv i min HTC Hero. Men den har knust LCD skjerm. Noen som kan anbefale et sted de har billige skjermer - trenger ikke være original.... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hvordan tar jeg backup av kontakter, apps og slikt? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hvis du skal ta backups av kontakter så kan du laste de opp til gmail Lenke til kommentar
boxer72 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 da er Gingerbread inne på gode gamle HERO Lenke til kommentar
JFM Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) da er Gingerbread inne på gode gamle HERO Dvs. Android 2.3? :O Hvilken rom? Endret 31. desember 2010 av JFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå