Byxxi Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Oppdaterte fra froydvillain 1.5 her om dagen til 1.6, fantastisk ytelsesforskjell Har dog overklokket til 691MHz, da den ikke virket skikkelig ved høyere hastigheter :c Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 1.6.2 ja Vurdere å bytte rom pga dette :s Har brukt 1.7.x i et par dager nå og virker faktisk som at de har gjort noe med batteriproblemet for jeg har faktisk 41% igjen etter 12 timer! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 La inn 1.7.1 i går, og hadde faktisk 95% når jeg kom fra jobb. Men brukte nesten ikke telefonen, så vet ikke enda om det hjhalp for meg. Eneste jeg merket var at klokkealarmen min fikk force close når den ringte i dag :S Dette skjedde når jeg trykte på slumre knappen. var heldig som merket det før jeg sovna igjen Bruker en app som heter "Alarm Klock". Håper den funker i morgen Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Haha, spesielt. Er kanskje verdt å legge til at 1.7.2 har kommet Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Heroen min er så random, når jeg kobler den til pcen via USB å trykker på Diskstasjon(?) eller noe sånt på mobilen, så skjer det ingenting. Uansett hva jeg trykker på så kobler ikke mobilen seg på pcen så får ikke gjort filoverføringer for å få overført bilder, musikk osv. w00t iz wrong? Endret 11. desember 2010 av MusiQ Lenke til kommentar
yankeee Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 er det noen som har fått norsk ordliste til å fungere på froydvillain 1.7.2? Jeg har lastet ned scandinavien keyboard, men får det ikke til likevel Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ikke noe problem her hvertfall. Får du opp det norske tastaturet? Lenke til kommentar
yankeee Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ikke noe problem her hvertfall. Får du opp det norske tastaturet? Nei, tror det er det som er problemet. Tastaturet har ikke "endra" seg etter jeg innstallerte det og det er ikke æøå på det. Hvordan får jeg opp tastaturet? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Menu > settings > Language & Keyboard settings > huk av på Scandinavian keyboard. Så går du inn på et sted hvor du får opp tastaturet, holder inne på "skriv" feltet og velger input method og scandinavian keyboard. Lenke til kommentar
yankeee Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Menu > settings > Language & Keyboard settings > huk av på Scandinavian keyboard. Så går du inn på et sted hvor du får opp tastaturet, holder inne på "skriv" feltet og velger input method og scandinavian keyboard. Takk! Funker nå Lenke til kommentar
JFM Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Noen som kan si noe om batteriet i Froydvillian 1.7.2? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Etter å ha hatt 1.7.2 et par dager så vil jeg si at det er stor forbedring, slipper å lade telefonen når halve dagen har gått hvertfall Endret 13. desember 2010 av -Tommy Lenke til kommentar
Ztaeyn Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 jeg har lett hatt opp i 50 timer med min hero med froyd 1.6, og har hatt relativt god batteritid i 1.7.2 og. Derimot har jeg opplevd 2 random reboots jeg ikke har funnet grunnen til. Nylig kjørte jeg og Floyo 1.1.9 som jeg storfornøy med, og tenker på å legge inn 1.2 i dag og erstatte froyd 1.7.2 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Brukte 80%batteri på 2-2.5 timer i dag. Hadde kun 3G og nettradio (på lavt volum i ørepropper). Så jeg tror jeg bytter ut Froydvillian. Noen forslag til hva jeg skal gå for? Vurderer å gå for SuperHero. Men så ser jeg at det står "Important Information REMOVE SIM PIN UNLOCK CODE BEFORE FLASHING (as it causes boot problems)" Hva menes med det? Edit: Men skal teste dette før jeg bytter rom Endret 13. desember 2010 av JFM Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Du må skru av at du må skrive inn pin kode når du starter telefon. Mener å huske at det ligger et sted inne på security. Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 I disse dager feirer jeg og min Hero 1 årsjubileum. Har hatt et problem siden i sommer, og det er problemer med å sende og motta mms. Har søkt i denne tråden og funnet et forslag til innstillinger som jeg fant, endret disse, men problemene gjenoppstod etter kort tid (Har netcom abb). Spørsmålet mitt er egentlig: Har dette kun med type telefon\abonement å gjøre, eller kan det hjelpe å bytte software. Har kun kjørt de oppgraderingene som kommer som forslag. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Edit: Men skal teste dette før jeg bytter rom Telefonen bruker fortsatt litt mye strøm :S Forslag til ny rom? Får ikke lastet ned SuperHero. Virker som fila er slettet fra serveren til Villain Endret 18. desember 2010 av JFM Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jippi! Da har det klikka for Heroen min. Når jeg prøver å skrive meldinger, så skjer det ingen ting. Jeg trykker på bokstavene, men det kommer ikke noe i tekstfeltet. Bruker Handcent, så prøvde det i det orginale sms-programmet, men samme skjer der og. Og i tillegg så driver den å logger seg på mobile nettverk hele tiden. Skrur det av hvert 5. minutt, men det slår seg alltid på igjen. Trodde kanskje det hadde noe med roamingen å gjøre, så jeg skrudde av det, men samme skjer da og. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå