makila Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Høres bra ut! Ja, hele greia var veldig enkelt. Alle kontaktene mine gikk rett inn på telefonen da jeg starta den opp med FroydVillain første gangen. Det er heller ikke antydning til lag. Før var Hero'n så lite responsiv og treig at jeg hadde lyst til å kaste den i bakken noen ganger. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Flere som plages med at telefonen bruker mye strøm med Froydvillian 1.5.2?. Hadde 3G og nettradio på i 2 timer, og telefonen brukte 50% av batteriet :s Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 1.6.2 du tenker på? Isåfall, ja! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 1.6.2 ja Vurdere å bytte rom pga dette :s Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Heroen min er så random, når jeg kobler den til pcen via USB å trykker på Diskantsjon(?) eller noe sånt på mobilen, så skjer det ingenting. Uansett hva jeg trykker på så kobler ikke mobilen seg på pcen så får ikke gjort filoverføringer for å få overført bilder, musikk osv. w00t iz wrong? Endret 10. desember 2010 av MusiQ Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Har ikke fulgt noe med på rom fronten den siste tiden. Hva er det kjappeste ROMet til heroen for øyeblikket? Er blitt tregt som fant det jeg har nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Har ikke fulgt noe med på rom fronten den siste tiden. Hva er det kjappeste ROMet til heroen for øyeblikket? Er blitt tregt som fant det jeg har nå. Froydvillain 1.6 er det kjappeste jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 takker og bukker, legges inn nå. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 1.6.2 ja Vurdere å bytte rom pga dette :s Jeg og, litt synd egentlig for det er uten tvil den beste rommen til Hero jeg har prøvd. Men tror jeg skal leke litt med "cpuspeed" innstillingene først. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) 1.6.2 ja Vurdere å bytte rom pga dette :s Jeg og, litt synd egentlig for det er uten tvil den beste rommen til Hero jeg har prøvd. Men tror jeg skal leke litt med "cpuspeed" innstillingene først. Da må du du si ifra om du finner noen gode instillinger Heroen min er så random, når jeg kobler den til pcen via USB å trykker på Diskantsjon eller noe sånt på mobilen, så skjer det ingenting. Uansett hva jeg trykker på så kobler ikke mobilen seg på pcen så får ikke gjort filoverføringer for å få overført bilder, musikk osv. w00t iz wrong? Samme problem som jeg hadde? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1260553 Endret 7. desember 2010 av JFM Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 FroidVillain 1.7.1 er ute! Basert på CyanogenMod RC1 Nightly http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=864755 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 FroidVillain 1.7.1 er ute! Basert på CyanogenMod RC1 Nightly http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=864755 Blærh, må jeg oppgradere igjen ? O_O Lenke til kommentar
gwh Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Da vet jeg hva jeg skal gjøre i kveld Må si Hero'en min har et aktivt liv Lenke til kommentar
xdye Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Blærh, må jeg oppgradere igjen ? O_O Hvis du kommer fra 1.6.x skal det gå greit å hoppe over wipe. Da følger alt av apps, kontakter, sms-er og instillinger med videre *froydvillain 1.6.x, ofc Endret 8. desember 2010 av xdye Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Blærh, må jeg oppgradere igjen ? O_O Hvis du kommer fra 1.6.x skal det gå greit å hoppe over wipe. Da følger alt av apps, kontakter, sms-er og instillinger med videre *froydvillain 1.6.x, ofc Ah ok, gudd :-) Lenke til kommentar
unwill Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Håper FV 1.7.1. er bedre på batteri. Min 1.6.2. ble tømt på halve dagen. Hvordan opplever dere batteriet er i 1.7.1. ? Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Er det en måte å deaktivere standard sms-klienten? Bruker handsent, men det popper opp meldinger på standarddritten likevel Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Er det en måte å deaktivere standard sms-klienten? Bruker handsent, men det popper opp meldinger på standarddritten likevel Bare å gå inn i instillingene til standard klienten og deaktivere varslingen for sms Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Er det en måte å deaktivere standard sms-klienten? Bruker handsent, men det popper opp meldinger på standarddritten likevel Bare å gå inn i instillingene til standard klienten og deaktivere varslingen for sms Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Er det en måte å deaktivere standard sms-klienten? Bruker handsent, men det popper opp meldinger på standarddritten likevel Bare å gå inn i instillingene til standard klienten og deaktivere varslingen for sms Hah, så enkelt ja. Takker så mye:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå