LtdEdFred Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Det samme gjorde min da jeg fikk ny telefon. Lenke til kommentar
Krestjan Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Har hørt at Hero har problemer med Spotify. Kanskje det ikke gjelder for de som kjører visse ROM. En jeg kjenner bruker knapt telefonen sin lenger siden Spotify gjør at telefonen nesten blir ubrukelig. Det er et kjent problem med Spotify og Sense på 2.1. Både Hero og Wildfire har dette problemet. Ganske lang tråd om det her: http://getsatisfacti..._unsyncs_tracks Dette var ikke noe problem med 1.5. De som har lagt inn custom-rom uten Sense har heller ikke dette problemet. Dette stemmer ikke. Har Hero med FroydVillain 1.5, og kan ikke gjøre noe annet mens jeg bruker Spotify. Det er nok Spotify som er synderen, fordi hvis jeg bruker en gammel versjon av Spotify så fungerer det. Men da tar det en evighet å logge på og hente spillelister, så man er egentlig like langt :/ Hadde ingen problemer med 1.5 stock ROM og Spotify så oppgradering er ikke alltid bra! Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Da har jeg tatt hard reset på Heroen, så nå funker mobile nettverk, men får fremdeles ikke inn hjemmenettet. Bare naboene sine. Er det noen måte å hente inn alle appsene igjen uten å måtte søke opp alle. Ser at jeg har en fil inne på minnekortet som heter "backups", og i den ligger det en mappe som heter "apps". Der ligger installasjonsfiler for alle apps jeg hadde. Går det an å bruke det til noe ? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Har byttet ut Heroen med Desire HD, men skal la mora mi overta helten. Lurer derfor på hva som er det raskeste og mest stabile rommet. Har Villainrom 12 inne nå. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg bytta til Floyo for en ukes tid siden, og den har funka svært bra til nå. Ellers mener jeg jo å huske at VillainRom 12 også var bra. Synes du ikke DEN er stabil nok? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvor får jeg tak i originalt batteri til Hero billigst? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvor får jeg tak i originalt batteri til Hero billigst? Dealextreme.com vil jeg tro Søk etter HTC Hero eller HTC G3. Bare pass på at du finner en som passer til GSM-versjonen (Vist det er noen forskjell) Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Og det er originalt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Og det er originalt? Neppe, er nok noe chingchong fabrikat greier :-) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Ikke for å bitche, men stereotyper? Voks opp. Endret 9. november 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ikke for å bitche, men stereotyper? Voks opp. ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ikke for å bitche, men stereotyper? Voks opp. ? Neppe, er nok noe chingchong fabrikat greier :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ikke for å bitche, men stereotyper? Voks opp. ? Neppe, er nok noe chingchong fabrikat greier :-) Ser ikke problemet med at jeg antyder til at det kan være noe chingchong greier? Folk er så jævla hårsåre her inne. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hehe, sant det. En på jobb her pleier å bo i Kina i lange perioder når han ikke jobber, han kan mandarin, ching eller chong er ikke noe ord i kinesisk språk. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ser ikke problemet med at jeg antyder til at det kan være noe chingchong greier? Folk er så jævla hårsåre her inne. Hårsår fordi jeg syns du er barnslig? ok Lenke til kommentar
gwh Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 ChingChong? Trodde det het Kinamikk jeg Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Da har jeg tatt hard reset på Heroen, så nå funker mobile nettverk, men får fremdeles ikke inn hjemmenettet. Bare naboene sine. Er det noen måte å hente inn alle appsene igjen uten å måtte søke opp alle. Ser at jeg har en fil inne på minnekortet som heter "backups", og i den ligger det en mappe som heter "apps". Der ligger installasjonsfiler for alle apps jeg hadde. Går det an å bruke det til noe ? Spørsmål nr 1. Ditt nettverk kjører mest sannsynlig på en kanal som ikke er lovlig i alle land. Derfor vil det nye opperativsystemet, som er basert på en utenlansk versjon, ikke finne nettverket ditt. Tillat alle kanalene på telefonen din (om mulig), eller bytt til kanal 6 i instillingene til routeren din. Spørsmål nr 2. Jeg anbefaler deg neste gang du skal bytte rom å benytte titanium backup. Det programmet gjør det svært lett å ta backup av alle programmene dine + instillingene til programmene. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Når jeg formaterte telefonen sist, kom Market og installerte alle programmene mine igjen, lynkjapt. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Heisann. Sliter litt med å "bypass'e" Facebook linkingen til mine kontakter. Problemet er at eg vil ha eit anna bilde på personen enn det personen har på facebook. Men når eg velger nytt bilde frå mobilen. Så "overkøyre" facebook delen den. Og bestemmer at facebook bilde skal vere der i stede. Nokon måte å fikse dette? Uten å måtte bryte "linken" mellom facebook og kontakten? Thanks Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Spørsmål nr 1. Ditt nettverk kjører mest sannsynlig på en kanal som ikke er lovlig i alle land. Derfor vil det nye opperativsystemet, som er basert på en utenlansk versjon, ikke finne nettverket ditt. Tillat alle kanalene på telefonen din (om mulig), eller bytt til kanal 6 i instillingene til routeren din. Takk skal prøve det. Ruteren står på kanal 11. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå