LtdEdFred Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Wifi hotspot ligger ikke inne som standard i noen av 2.2 rommene jeg har testet. Men fungerer fint med Wifi-tether. Desire HD har det :-) Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg får ikke til å koble Heroen min til hjemmenettet. Eller det vil si den finner det ikke. Kun naboene sine nett. Why? Fikk også problemer når jeg skiftet navn og passord på nettet, har du prøvd å legge inn nettet manuelt på heroen? Mener at det eneste som fungerte når jeg hadde problemer, var å resette hele routeren og sette routeren tilbake til standard instillingene. Ruteren ble kjøpt i går, og fikk satt den i gang først i dag, så tror ikke det nytter å stille inn noe på den i hvertfall. Får bare prøve å trikse litt med Hreoen og se om jeg finner ut noe da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Du har trykket "scan" i menyen på wi-fi oppsettet, da? På min bare virket det første gang jeg slo på wi-fi senderen på modemet mitt. Den fant nettverket mitt med en gang og jeg skreiv inn nøkkelen. Endret 4. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Prøv å bytt kanal på ruteren (<10). Endret 4. november 2010 av Dundersalt Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Du har trykket "scan" i menyen på wi-fi oppsettet, da? På min bare virket det første gang jeg slo på wi-fi senderen på modemet mitt. Den fant nettverket mitt med en gang og jeg skreiv inn nøkkelen. Ja har prøvd flere ganger. Synes det er rart at jeg finner nettet med tre forskjellige PCer, men ikke med telefonen. Prøv å bytt kanal på ruteren (<10). Den er på kanal 11. Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Du har trykket "scan" i menyen på wi-fi oppsettet, da? På min bare virket det første gang jeg slo på wi-fi senderen på modemet mitt. Den fant nettverket mitt med en gang og jeg skreiv inn nøkkelen. Ja har prøvd flere ganger. Synes det er rart at jeg finner nettet med tre forskjellige PCer, men ikke med telefonen. Prøv å bytt kanal på ruteren (<10). Den er på kanal 11. okey... Ikke at jeg tror det hjelper, men test med en kanal lavere enn 10. Husker jeg hadde dette problemet en gang med en villain rom.ikke alle land har kanaler høyere enn 10... Verdt et forsøk? Edit: 11 er tillatt overalt... Da er det nok ikke noe slikt nei... Endret 4. november 2010 av Dundersalt Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jaja. Takk for hjelpen uansett Tror jeg må levere inn telefonen snart. Nå kan jeg ikke koble til wifi, får heller ikke til å koble til mobile nettverk og det går ikke an å bruke widescreen(snu telefonen 90 grader) Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jaja. Takk for hjelpen uansett Tror jeg må levere inn telefonen snart. Nå kan jeg ikke koble til wifi, får heller ikke til å koble til mobile nettverk og det går ikke an å bruke widescreen(snu telefonen 90 grader) Når det er så mange forskjellige feil, så høres det jo ut som en software feil, prøvd å gjøre en hard resett? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har ikke gjort det nei. Hvordan gjør jeg det og vil det slette det som ligger på telefonen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Litt kjipt at mobilen ikke takler Spotify og Solitare samtidig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Den klarer fint musikkspiller og solitaire samtidig Jeg har ikke spotify. Og jeg hører alltid på musikk og spiller solitaire på toget. Endret 5. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
gwh Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Litt kjipt at mobilen ikke takler Spotify og Solitare samtidig. Nja, kjører både runkeeper med gps tracking og spotify samtidig, så ser ikke helt at det stemmer. Kjører froydvillain, men skal vel oppgradere til sense 2.2 når det blir tilgjengelig Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har hørt at Hero har problemer med Spotify. Kanskje det ikke gjelder for de som kjører visse ROM. En jeg kjenner bruker knapt telefonen sin lenger siden Spotify gjør at telefonen nesten blir ubrukelig. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har hørt at Hero har problemer med Spotify. Kanskje det ikke gjelder for de som kjører visse ROM. En jeg kjenner bruker knapt telefonen sin lenger siden Spotify gjør at telefonen nesten blir ubrukelig. Jeg bruker spotify med orginal 2.1, og enkelte ganger så hakker spotify noe ekstremt, å bruke telefonen til flere ting enn spotify går ikke. I tillegg er det ofte at den ikke klarer å gå videre til neste sang når telefonen ligger i dvale. Problemt kom når jeg oppdaterte fra 1.6 til 2.1. Problemene med spotify er den største grunnene til at jeg ser etter ny telefon:/ Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har ikke gjort det nei. Hvordan gjør jeg det og vil det slette det som ligger på telefonen? Limer inn svar fra et annet forum: According to the official helpdesk of HTC (for me in France), you had to: 1/ Switch off the phone (either removing the battery or shutting down by holding the "end call" button for few seconds 2/ While being switched off, hold the "home" (house) and "back" (the arrow in the lower right corner) 3/ Hit briefly the "end call" button" while still holding the "home" and "back" buttons. 4/ Release the "home" and "back" button, a white screen containing technical information should appear, with a red message asking for hitting the "menu" button. 5/ Hit the "menu button", the Hero will now boot with factory settings. Factory settings means that every information stored on the ROM (NOT your SD memory card) will be cleared (for me it was just the address book which was instantly updated thanks to my Google account). Hard resett vil slette alt på internminnet, du vil ikke miste det du har på minnekortet. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ok. Men hva med apps da? blir de fjernet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Altså, Spotify og Solitare fungerer. Men av og til begynner telefonen å lugge noe jævlig, og gir seg ikke på ca ett minutt, så er det OK igjen i 2-3 minutter før den lugger igjen. Jævlig irriterende. Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har hørt at Hero har problemer med Spotify. Kanskje det ikke gjelder for de som kjører visse ROM. En jeg kjenner bruker knapt telefonen sin lenger siden Spotify gjør at telefonen nesten blir ubrukelig. Det er et kjent problem med Spotify og Sense på 2.1. Både Hero og Wildfire har dette problemet. Ganske lang tråd om det her: http://getsatisfaction.com/spotify/topics/hero_and_2_1_spotify_issues_stuttering_stops_playing_unsyncs_tracks Dette var ikke noe problem med 1.5. De som har lagt inn custom-rom uten Sense har heller ikke dette problemet. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ok. Men hva med apps da? blir de fjernet. Ja dem blir fjernet. Hvis du har rootet telefonene, så kan du bruke TitaniumBackup til å ta backup av apps. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Nyeste Market reinstallerer Apps når du reinstallerer telefonen. Tror jeg. Var iallefall det min gjorde når jeg la inn nyeste custom rom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå