Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noe man kan gjøre for å få angry-birds til å funke bedre? Skjønner jo at det er en hardware begrensning, men mulig det er noen som vet av noen tweaks? :) Overklokking gjorde merkelig lite. Er det en GPU som er uavhengig av CPUen kanskje?

Hvor ille oppfører Angry Birds seg? Jeg kjører Elelinux (en ROM hvis du ikke er kjent med det) og selv om det ikke er like smooth som på en annen telefon jeg har testet spillet på så er det helt spillbart (og veldig gøy ;) ).

JOda er spillbart. Men litt for irriterende på senere levels.

Så skulle nesten tro at 10-20% høyere klokkehastighet gjorde et greit utslag, men det hadde faktisk utrolig lite for seg.

Endret av arnizzz
Lenke til kommentar

Noen som har APN til djuice? :)

Er det ikke samme APN som Telenor da(Med tanke pâ at djuice bruker telenors nett og eies av telenor.)? Bruker iallefall Telenor APN pâ Talkmore.

Mine innstillinger:

APN:telenor

Proxy:Ikke satt

Port:default,supl

Brukernavn:Ikke satt

Passord: Ikke satt

Server: Ikke satt

MCC:242

MNC:01

APN Type:default,supl,mms

Takktakk :) Klarte å slette mine innstillinger ved et lite uhell nemlig :p

Lenke til kommentar

Får ikke til å koble til mobilt nettverk lenger. Når jeg prøver å koble til så står den bare og søker en liten stund og så får jeg tilkobling misslyktes. Det funket for to dager siden og jeg har ikke vært borti noen innstillinger siden.

Noen som vet hva som kan være galt her?

Lenke til kommentar

Har dessverre ikke noe konkret svar til deg, men når lignende symptomer har meldt seg på min har jeg restarta telefonen (fungerer som regel) eller for litt mer ekstreme tilfeller: Slett APN til mobilt nettverk og legg det inn på nytt (husk å skriv det ned først ;) ).

Funka ikke å restarte i hvertfall. Skal prøve det andre forslaget ditt etterpå.

Men hvis ikke det funker, er det da noe annet jeg kan prøve?

Lenke til kommentar

Har dessverre ikke noe konkret svar til deg, men når lignende symptomer har meldt seg på min har jeg restarta telefonen (fungerer som regel) eller for litt mer ekstreme tilfeller: Slett APN til mobilt nettverk og legg det inn på nytt (husk å skriv det ned først ;) ).

Funka ikke å restarte i hvertfall. Skal prøve det andre forslaget ditt etterpå.

Men hvis ikke det funker, er det da noe annet jeg kan prøve?

Utover det har jeg ingen tips dessverre

Jeg kjører Elelinux

Funker det bra? Jeg begynner å bli ganske lei av problemene med FroydVillain her.

Jeg har ikke hatt noe problemer så langt. On the top of my head over ting jeg har lest at andre ROMs har problemer med så fungerer GPS, Mobilt nettverk, tether gjennom USB, musikkavspilling og jack-gjenkjenning. Rett etter at jeg hadde flasha var den virkelig lynrask, men etter å ha lagt inn 30 programmer (inkludert ny launcher (jeg bruker Launcher Pro da jeg foretrekker den fremfor ADW som følger med Ele)) opererer den helt akseptabelt. Oppstarten er også mye raskere enn stock og Villain. Bare å komme med fler spørsmål om det var noe jeg hoppet over.

Lenke til kommentar

Det høres jo bra ut!

Her er det største problemet å få vekket telefonen fra dvale. Mobilt nettverk og GPS fungerer strålende, men jeg kan dessverre ikke deaktivere nettverk med APNdroid o.l.

Tethering, musikk- og jack-problemer har jeg ikke sjekket, men ut i fra det du sier høres elelinux ut som et bra alternativ hvis jeg ikke får løst problemene mine med en annen kernel fra Villain.

Lenke til kommentar

Jeg har fått et ganske stort problem etter jeg prøvde å oppdatere til 2.1 Håper det O`store forum kan hjelpe meg.

Lastet ned begge oppdateringene, etter den siste var ferdig instalert kom det opp et skjermbilde av en mobil og en varseltrekant. Lot mobilen bare ligge, satset på at det ordnet seg selv. Ble lei av å vente, prøvde å slå av, men måtte til slutt ta ut batteriet.

Nå henger telefonen, i oppstartskjermen. Den med Hero-logoen. Kommer ikke videre derifra.

Håper dere kan hjelpe meg:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Noen som vet hva jeg må gjøre for å få telefonen til å gå igjen?

En kompis som sa at jeg måtte reinstalere Android 1.5, men jeg trenger litt veiledning:)

Du kan jo prøve med en hard reset:

Turn the power off. If your HTC Hero is frozen, pull the battery out and reinsert it

Hold the Volume Down button

Press and release the Power button

You are now presented with a menu that allows for Fastbook, Recovery, Clear Storage, and Simlock

Select Clear Storage by pressing the Volume Down button

Press and release the Power button

Now simply confirm your decision: Volume Up for YES and Volume Down for NO

Eventuelt kan du prøve med "Recovery".

Lenke til kommentar

Hvorfor lagger Angry Birds så sinnsykt mye egentlig?

Veldig irriterende til tider :realmad:

Og visst jeg spiller Angry Birds og trykker på Home knappen så kommer htc merket opp også begynner den å laste :realmad:

Fordi det er laget med tanke på 1GHz CPU smartphones, og Heroen har bare 500MB CPU speed. Det er som å spille et nytt PC-spill på en maskin som er langt under minimum specs som står på boksen. Den greier å vise grafikken, men det går hakkete og lagger som pokker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...