Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Noen med FroydVillain som sliter med at skjermen slokner? Trykker på legg-på-knappen, og får bilde i et halvt sekund, før den blir svart igjen. Men kan fortsatt gjøre ting på telefonen.

Litt irriterende.

Har slitt generelt med Froydvillain i det siste, blandt annet lignende problem du nevner, romen verre og verre for hver dag som går.

Går nok tilbake til stock igjen snart :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Jeg gikk til VillainROM 12 pga akkurat det der

Og det er ikke tregt?

Froydvillain var lynkjapt i begynnelsen, men nå er saken noe helt annet.

Lenke til kommentar

Jeg gikk til VillainROM 12 pga akkurat det der

Og det er ikke tregt?

Froydvillain var lynkjapt i begynnelsen, men nå er saken noe helt annet.

+ Mer stabilt

+ Sense (men jeg bruker launcher pro plus over Sense)

- Tregere, spotify hakker når jeg gjør noe annet med mobilen samtidig

- Dårligere batteritid, ca bare 80% av Froydvillain under tung bruk.

Lenke til kommentar

Jeg har nå brukt Elelinux 2.1 (Froyo) med Sence 2.1 theme (litt andre farger og svart taskbar (i motsetning til originalens hvite)) i litt under et døgn og må si meg meget godt fornøyd så langt. Jeg har ennå ikke støtt på noen mangler og responsen er upåklagelig. Jeg gikk fra VillainROM 10.x (husker ikke helt) da denne begynte å bli treg og fæl. Riktignok har ikke Elelinux Sense, men jeg kan ikke si jeg har savna dette så langt hvertfall (kanskje med unntak av den strøkne søkefunksjonen i "Call-menyen" der man trykker f. eks 626 for å finne "Mamma")

Root

Apps2sd (ext2/ext3)

Facebook sync operation

The camera is 100%

Extra features withCyanogenMods apps

Everything from candy version 1.1

3g wifi everything works

Jonasl modded keyboard thanks to the

+ Lots more

Bilde av Elelinux med Sence 2.1:

http://img541.imageshack.us/img541/5579/sencev17.png

Test

Test

Endret av Baltazar
Lenke til kommentar

kan noen si meg hvordan man sletter meldinger fra denne heroen? har som et eksempel en tråd med 2200 mld i, og for å se om tlf blir noe raskere på åpning av mld vil jeg slette dem. jeg har prøvd mange ganger å slette via den vanlige menyen, men programmet henger seg opp og etter en time har alt låst seg. så har jeg installert en sms qiuk delete, men det skjer det samme igjen. merkelig at det skal være så tungt å slette smser. om jeg sletter nien hundre bilder samtidig så går det jo, ikke så super raskt men innen et minutt eller to.

vil jo ikke slette alt på tlf, vil slette sms. og nei jeg vil ikke slette en og en.

Endret av Solosuper
Lenke til kommentar

Jeg har klart å installere et eller annet som gjør at telefonen min ikke sovner mer. Dette fant jeg ut med programmet "batteryHistory". Skjermen går av, men selve telefonen og wifi holdes "våken". Dette gjør at mobilen ikke holder en dags bruk engang lenger. Er det noen måte å sjekke hva det er som gjør dette? Skulle gjerne ha funnet det ut, så jeg ble kvitt problemet. Det er rimelig plagsomt.

Lenke til kommentar

God kveld, det er vel opptil flere her inne som har erfaring med å ta backup av ROMen på heroen.

Jeg prøver å gjøre dette etter denne noob-guiden siden jeg ikke har erfaring med å flashe ROM etc. Har kommet meg til det punktet der jeg skal skrive inn 'flash_image recovery /sdcard/recovery.img' i terminalen, men da får jeg tilbake at banen eller filen ikke eksisterer. Har dobbelsjekka at filnavnet stemmer etc og har prøvd løsningen via ADB, men det er fryktelig komplisert i mine øyne. :p

Er det nødvendig å ta backup av ROMen, eller er det ingen vei tilbake viss jeg roter det til?

Edit: Tror jeg klarte å ta backup med ROM Mananger

Endret av Adversary
Lenke til kommentar

Noen som har APN til djuice? :)

Er det ikke samme APN som Telenor da(Med tanke pâ at djuice bruker telenors nett og eies av telenor.)? Bruker iallefall Telenor APN pâ Talkmore.

Mine innstillinger:

APN:telenor

Proxy:Ikke satt

Port:default,supl

Brukernavn:Ikke satt

Passord: Ikke satt

Server: Ikke satt

MCC:242

MNC:01

APN Type:default,supl,mms

Lenke til kommentar

Er det noe man kan gjøre for å få angry-birds til å funke bedre? Skjønner jo at det er en hardware begrensning, men mulig det er noen som vet av noen tweaks? :) Overklokking gjorde merkelig lite. Er det en GPU som er uavhengig av CPUen kanskje?

Hvor ille oppfører Angry Birds seg? Jeg kjører Elelinux (en ROM hvis du ikke er kjent med det) og selv om det ikke er like smooth som på en annen telefon jeg har testet spillet på så er det helt spillbart (og veldig gøy ;) ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...