norgeeek Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Når kommer disse telefonene? Desire z og desire hd Oktober en gang. Begge ligger ute til forhåndsbestilling hos NetCom (bestilte min DZ der med iConnect). Diskusjonstråd Desire HD Diskusjonstråd Desire Z Lenke til kommentar
sforum Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Ved booting til recovery.... Jeg har lagt ved bilde av det jeg søker svar på. Faktisk har jeg lest innleggene i dette forum fra 1. juni fram til i dag; 3-4 andre har hatt samme problem som bl.a. blev beskrevet i innlegg #7714. Dessverre var det i denne perioden ingen som kunne bidra med en løsning. Jeg har stock 2.1 installert (i motsetning til #7714) og root'et ROM'en med hjelp av Universal Androot. Når 'bildet' dukker opp etter 'HERO' logo'en på svart bakgrunn, trykker jeg på volum- pluss returknappen og kommer inn til: Android system recovery utility Use trackball to highlight: click to select. reboot system now apply sdcard:update.zip wipe data/factory reset E:Can't open /cache/recovery/com mand ...her gjorde jeg en 'wipe data/factory reset'.... Rom'en er forsatt root'et...lastet ned og installerte apps som krevde det etterpå. Er det ikke slik at 'home' + 'power' skal fører èn direkte inn i 'recovery mode'? Derfor er jeg livredd jeg skal 'bricke' mobilen, hvis 'recovery' da ikke virker som det skal. Hører gjerne fra dere med råd og/eller veiledning...... Noen som vet? jeg forsøkte og roote, men vet ikke helt hva som skjedde hadde stock 2.1... Fikk hvertfall ikke roota, men når jeg starter ved å holde home + power kommer samme bilde opp, den trekanten. noen måte å få fiksa det? Går det an å få telefonen tilbake slik den var som ny. med orginal bootloader , osv? Lenke til kommentar
Arnakke47 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ved booting til recovery.... Jeg har lagt ved bilde av det jeg søker svar på. Faktisk har jeg lest innleggene i dette forum fra 1. juni fram til i dag; 3-4 andre har hatt samme problem som bl.a. blev beskrevet i innlegg #7714. Dessverre var det i denne perioden ingen som kunne bidra med en løsning. Jeg har stock 2.1 installert (i motsetning til #7714) og root'et ROM'en med hjelp av Universal Androot. Når 'bildet' dukker opp etter 'HERO' logo'en på svart bakgrunn, trykker jeg på volum- pluss returknappen og kommer inn til: Android system recovery utility Use trackball to highlight: click to select. reboot system now apply sdcard:update.zip wipe data/factory reset E:Can't open /cache/recovery/com mand ...her gjorde jeg en 'wipe data/factory reset'.... Rom'en er forsatt root'et...lastet ned og installerte apps som krevde det etterpå. Er det ikke slik at 'home' + 'power' skal fører èn direkte inn i 'recovery mode'? Derfor er jeg livredd jeg skal 'bricke' mobilen, hvis 'recovery' da ikke virker som det skal. Hører gjerne fra dere med råd og/eller veiledning...... Noen som vet? jeg forsøkte og roote, men vet ikke helt hva som skjedde hadde stock 2.1... Fikk hvertfall ikke roota, men når jeg starter ved å holde home + power kommer samme bilde opp, den trekanten. noen måte å få fiksa det? Går det an å få telefonen tilbake slik den var som ny. med orginal bootloader , osv? Jeg ringte HTC Norge om dette i går, snakket med ei som het Silke (tenkte dette går nok glatt). Jeg ble spurt om jeg hadde gjort en 'wipe'; det kunne jeg ikke ...kom jo ikke inn i recovery! Må først si dette var nedslående for meg...men håper der fører fram for deg/dere..... Så skulle jeg prøve dette: trykk på volumknappen og av/påknappen, da kommer det noe fram og så skulle jeg trykke på tilbakeknappen => så kom 'fast boot' valget fram. Det hjalp ingenting, fikk fortsatt bare samme advarselsbilde. Da måtte jeg tilbakestille 2.1 til 1.5 og .... På HTC sin hjemmeside: HTC.com/no => kundeside => velg produkt (ikke Hero 2.1) bare Hero. Velg nedlasting => det nederste heter 'oppdatering' selv om det er tale om tilbakestilling. Dette er et program som er på drøye 100MB og inneholde ver. 1.5. Må be deg/dere lese alt sjøl om framgangsmåten med dette programmet. (Du/dere må også ha s/n klar...se under batteriet i mobilen.) Det som tok mest tid var å laste ned var 'oppdateringen'(100MB), men ver 1.5 var nå installert. Stilte etterhvert kalenderen på 2011 og koblet til til internett og fikk beskjed om at en oppdatering var tilgjengelig; som det tidligere er blitt snakket om får en ikke vite hva dette er og ikke at det faktisk er tale om to oppdateringer. Det gikk jo glatt; nå var jeg tilbake til utgangspunktet, jeg hadde 2.1 ...... men fanden ta meg om ikke samme advarselstegn kom fram, da jeg forsøkte å boote til 'recovery'. Lenke til kommentar
Arnakke47 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ved booting til recovery.... Jeg har lagt ved bilde av det jeg søker svar på. Faktisk har jeg lest innleggene i dette forum fra 1. juni fram til i dag; 3-4 andre har hatt samme problem som bl.a. blev beskrevet i innlegg #7714. Dessverre var det i denne perioden ingen som kunne bidra med en løsning. Jeg har stock 2.1 installert (i motsetning til #7714) og root'et ROM'en med hjelp av Universal Androot. Når 'bildet' dukker opp etter 'HERO' logo'en på svart bakgrunn, trykker jeg på volum- pluss returknappen og kommer inn til: Android system recovery utility Use trackball to highlight: click to select. reboot system now apply sdcard:update.zip wipe data/factory reset E:Can't open /cache/recovery/com mand ...her gjorde jeg en 'wipe data/factory reset'.... Rom'en er forsatt root'et...lastet ned og installerte apps som krevde det etterpå. Er det ikke slik at 'home' + 'power' skal fører èn direkte inn i 'recovery mode'? Derfor er jeg livredd jeg skal 'bricke' mobilen, hvis 'recovery' da ikke virker som det skal. Hører gjerne fra dere med råd og/eller veiledning...... Noen som vet? jeg forsøkte og roote, men vet ikke helt hva som skjedde hadde stock 2.1... Fikk hvertfall ikke roota, men når jeg starter ved å holde home + power kommer samme bilde opp, den trekanten. noen måte å få fiksa det? Går det an å få telefonen tilbake slik den var som ny. med orginal bootloader , osv? Jeg ringte HTC Norge om dette i går, snakket med ei som het Silke (tenkte dette går nok glatt). Jeg ble spurt om jeg hadde gjort en 'wipe'; det kunne jeg ikke ...kom jo ikke inn i recovery! Må først si dette var nedslående for meg...men håper der fører fram for deg/dere..... Så skulle jeg prøve dette: trykk på volumknappen og av/påknappen, da kommer det noe fram og så skulle jeg trykke på tilbakeknappen => så kom 'fast boot' valget fram. Det hjalp ingenting, fikk fortsatt bare samme advarselsbilde. Da måtte jeg tilbakestille 2.1 til 1.5 og .... På HTC sin hjemmeside: HTC.com/no => kundeside => velg produkt (ikke Hero 2.1) bare Hero. Velg nedlasting => det nederste heter 'oppdatering' selv om det er tale om tilbakestilling. Dette er et program som er på drøye 100MB og inneholde ver. 1.5. Må be deg/dere lese alt sjøl om framgangsmåten med dette programmet. (Du/dere må også ha s/n klar...se under batteriet i mobilen.) Det som tok mest tid var å laste ned var 'oppdateringen'(100MB), men ver 1.5 var nå installert. Stilte etterhvert kalenderen på 2011 og koblet til til internett og fikk beskjed om at en oppdatering var tilgjengelig; som det tidligere er blitt snakket om får en ikke vite hva dette er og ikke at det faktisk er tale om to oppdateringer. Det gikk jo glatt; nå var jeg tilbake til utgangspunktet, jeg hadde 2.1 ...... men fanden ta meg om ikke samme advarselstegn kom fram, da jeg forsøkte å boote til 'recovery'. Jeg ringte just "HTC Global Warranty" i England og fikk vite måten man kommer inn i 'recovery' på Hero'en var å trykke på 'Home' + 'retur'....og mens man fortsatt holdt disse to nede...skulle man så trykke på 'Power' knappen. Dette virket nå på min telefon. Kan andre i forumet fortelle hvordan de kommer inn i 'recovery'? Jeg vet ikke lenger hvor jeg har det fra, men jeg trodde man kom inn i recovery med å trykke 'home' og 'power' knappen? Kan det hende knappesekvenseen avhenger av hvilken recovery image man bruker/ har installert...?? Lenke til kommentar
Arnakke47 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ved booting til recovery.... Jeg har lagt ved bilde av det jeg søker svar på. Faktisk har jeg lest innleggene i dette forum fra 1. juni fram til i dag; 3-4 andre har hatt samme problem som bl.a. blev beskrevet i innlegg #7714. Dessverre var det i denne perioden ingen som kunne bidra med en løsning. Jeg har stock 2.1 installert (i motsetning til #7714) og root'et ROM'en med hjelp av Universal Androot. Når 'bildet' dukker opp etter 'HERO' logo'en på svart bakgrunn, trykker jeg på volum- pluss returknappen og kommer inn til: Android system recovery utility Use trackball to highlight: click to select. reboot system now apply sdcard:update.zip wipe data/factory reset E:Can't open /cache/recovery/com mand ...her gjorde jeg en 'wipe data/factory reset'.... Rom'en er forsatt root'et...lastet ned og installerte apps som krevde det etterpå. Er det ikke slik at 'home' + 'power' skal fører èn direkte inn i 'recovery mode'? Derfor er jeg livredd jeg skal 'bricke' mobilen, hvis 'recovery' da ikke virker som det skal. Hører gjerne fra dere med råd og/eller veiledning...... Noen som vet? jeg forsøkte og roote, men vet ikke helt hva som skjedde hadde stock 2.1... Fikk hvertfall ikke roota, men når jeg starter ved å holde home + power kommer samme bilde opp, den trekanten. noen måte å få fiksa det? Går det an å få telefonen tilbake slik den var som ny. med orginal bootloader , osv? Shaaland! Glem recovery image i 2.1 ( det er riktig du kommer dit inn ved å trykke 'home' + 'retur'.... + 'power') Jeg forbigikk alt dette og installerte Amon Ra sin custom recovery image som er genial. Den siste heter 'recovery-RA-hero-v1.7.0.1.img. Denne tillater bl.a. at man kan ha flere ROM installerte samtidig og så booter den til recovery, ja... ved å trykke på 'home' + 'Power'. Se her... http://www.youtube.com/watch?v=x3rt5R7_AdU og her: Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Noen som kan gi meg et bilde av skjermen som skal komme opp når man starter telefonen med "home + power". Lurer på at jeg har feil "recovery-mode" Edit: Skal det være sånn som på bildet jeg har som vedlegg? Endret 18. september 2010 av JFM Lenke til kommentar
Arnakke47 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Noen som kan gi meg et bilde av skjermen som skal komme opp når man starter telefonen med "home + power". Lurer på at jeg har feil "recovery-mode" Edit: Skal det være sånn som på bildet jeg har som vedlegg? JFM, Det kommer an på om du har installert en annen image enn den som 'kommer' med Hero'en din; dvs installert en custom recovery image. Hvis ikke du har installert custom image og trykker 'Home' + 'Power' tror jeg du vil få det bilde jeg viser i #8515. Hos HTC England fikk jeg vite jeg skulle trykke 'Home' + 'Return' samtidig og trykke 'Power' i 2-3 sekunder, mens de to andre fortsatt var trykket inn; dette virket for meg. Alt dette LESER du litt lenger opp i mine andre kommentarer. Mens jeg skriver dette har jeg installert FroydVillian 1.5 (final)= Android 2.2 som fungerer fint Men innen hadde jeg installert Amon Ra sin custom recovery = recovery-RA-hero-v1.7.0.1.imag.(som startes med 'Home' + 'Power'), Astro File Manager og 'Terminal Emulator'. ... Håper dette avklarer det du spør om, hvis ikke er det bare å stille nye spørsmål :-) Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ved booting til recovery.... Jeg har lagt ved bilde av det jeg søker svar på. Faktisk har jeg lest innleggene i dette forum fra 1. juni fram til i dag; 3-4 andre har hatt samme problem som bl.a. blev beskrevet i innlegg #7714. Dessverre var det i denne perioden ingen som kunne bidra med en løsning. Jeg har stock 2.1 installert (i motsetning til #7714) og root'et ROM'en med hjelp av Universal Androot. Når 'bildet' dukker opp etter 'HERO' logo'en på svart bakgrunn, trykker jeg på volum- pluss returknappen og kommer inn til: Android system recovery utility Use trackball to highlight: click to select. reboot system now apply sdcard:update.zip wipe data/factory reset E:Can't open /cache/recovery/com mand ...her gjorde jeg en 'wipe data/factory reset'.... Rom'en er forsatt root'et...lastet ned og installerte apps som krevde det etterpå. Er det ikke slik at 'home' + 'power' skal fører èn direkte inn i 'recovery mode'? Derfor er jeg livredd jeg skal 'bricke' mobilen, hvis 'recovery' da ikke virker som det skal. Hører gjerne fra dere med råd og/eller veiledning...... Noen som vet? jeg forsøkte og roote, men vet ikke helt hva som skjedde hadde stock 2.1... Fikk hvertfall ikke roota, men når jeg starter ved å holde home + power kommer samme bilde opp, den trekanten. noen måte å få fiksa det? Går det an å få telefonen tilbake slik den var som ny. med orginal bootloader , osv? Jeg ringte HTC Norge om dette i går, snakket med ei som het Silke (tenkte dette går nok glatt). Jeg ble spurt om jeg hadde gjort en 'wipe'; det kunne jeg ikke ...kom jo ikke inn i recovery! Må først si dette var nedslående for meg...men håper der fører fram for deg/dere..... Så skulle jeg prøve dette: trykk på volumknappen og av/påknappen, da kommer det noe fram og så skulle jeg trykke på tilbakeknappen => så kom 'fast boot' valget fram. Det hjalp ingenting, fikk fortsatt bare samme advarselsbilde. Da måtte jeg tilbakestille 2.1 til 1.5 og .... På HTC sin hjemmeside: HTC.com/no => kundeside => velg produkt (ikke Hero 2.1) bare Hero. Velg nedlasting => det nederste heter 'oppdatering' selv om det er tale om tilbakestilling. Dette er et program som er på drøye 100MB og inneholde ver. 1.5. Må be deg/dere lese alt sjøl om framgangsmåten med dette programmet. (Du/dere må også ha s/n klar...se under batteriet i mobilen.) Det som tok mest tid var å laste ned var 'oppdateringen'(100MB), men ver 1.5 var nå installert. Stilte etterhvert kalenderen på 2011 og koblet til til internett og fikk beskjed om at en oppdatering var tilgjengelig; som det tidligere er blitt snakket om får en ikke vite hva dette er og ikke at det faktisk er tale om to oppdateringer. Det gikk jo glatt; nå var jeg tilbake til utgangspunktet, jeg hadde 2.1 ...... men fanden ta meg om ikke samme advarselstegn kom fram, da jeg forsøkte å boote til 'recovery'. Dette er nøyaktig det samme problemet som jeg hadde med min Hero. Den offisielle 2.1 oppdateringen fra HTC lot seg ikke installere, eller feilet under installasjon. Dette har jeg skrevet om tidligere i denne tråden, og i en egen tråd. Fra HTC support fikk jeg beskjed om at dette var noe som skjedde på enkelte Hero'er, og de ba meg derfor vente med å installere oppdateringen til de hadde løst problemet. Jeg ga dem forøvrig en log-fil med grunnen til at installasjonen feilet. På grunn av dette så tok jeg å gikk over til en custom rom istede, og har ikke angret på det. Jeg brukte en stund VillainRom 12, som er root'et Android 2.1 med Sense. Kan absolutt anbefale den om du vil ha Sense. Jeg har nå gått over til FroydVillain 1.5 som er root'et Android 2.2 uten Sense. Jeg har installert ADW launcher Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Noen som kan gi meg et bilde av skjermen som skal komme opp når man starter telefonen med "home + power". Lurer på at jeg har feil "recovery-mode" Edit: Skal det være sånn som på bildet jeg har som vedlegg? JFM, Det kommer an på om du har installert en annen image enn den som 'kommer' med Hero'en din; dvs installert en custom recovery image. Hvis ikke du har installert custom image og trykker 'Home' + 'Power' tror jeg du vil få det bilde jeg viser i #8515. Hos HTC England fikk jeg vite jeg skulle trykke 'Home' + 'Return' samtidig og trykke 'Power' i 2-3 sekunder, mens de to andre fortsatt var trykket inn; dette virket for meg. Alt dette LESER du litt lenger opp i mine andre kommentarer. Mens jeg skriver dette har jeg installert FroydVillian 1.5 (final)= Android 2.2 som fungerer fint Men innen hadde jeg installert Amon Ra sin custom recovery = recovery-RA-hero-v1.7.0.1.imag.(som startes med 'Home' + 'Power'), Astro File Manager og 'Terminal Emulator'. ... Håper dette avklarer det du spør om, hvis ikke er det bare å stille nye spørsmål :-) Du skjønner det at jeg må få telefonen stock, og er usikker på om jeg har en custom recovery meny enda : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1260553 Lenke til kommentar
Arnakke47 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Noen som kan gi meg et bilde av skjermen som skal komme opp når man starter telefonen med "home + power". Lurer på at jeg har feil "recovery-mode" Edit: Skal det være sånn som på bildet jeg har som vedlegg? JFM, Det kommer an på om du har installert en annen image enn den som 'kommer' med Hero'en din; dvs installert en custom recovery image. Hvis ikke du har installert custom image og trykker 'Home' + 'Power' tror jeg du vil få det bilde jeg viser i #8515. Hos HTC England fikk jeg vite jeg skulle trykke 'Home' + 'Return' samtidig og trykke 'Power' i 2-3 sekunder, mens de to andre fortsatt var trykket inn; dette virket for meg. Alt dette LESER du litt lenger opp i mine andre kommentarer. Mens jeg skriver dette har jeg installert FroydVillian 1.5 (final)= Android 2.2 som fungerer fint Men innen hadde jeg installert Amon Ra sin custom recovery = recovery-RA-hero-v1.7.0.1.imag.(som startes med 'Home' + 'Power'), Astro File Manager og 'Terminal Emulator'. ... Håper dette avklarer det du spør om, hvis ikke er det bare å stille nye spørsmål :-) Du skjønner det at jeg må få telefonen stock, og er usikker på om jeg har en custom recovery meny enda : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1260553 Hei igjen JFM... Det var bare ikke det du spurte om ... og det var ikke det jeg svarte på, men derimot å komme seg inn i 'recovery'. Men det svaret du er ute etter er alt gitt... les innlegg #8523 (18.sept). Dette er fremgangsmåten jeg fikk fra HTC kundeservice og brukte til å STILLE telefonen TILBAKE til Android 1.5. Lykke til...bare spør om det er noe mer. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Men den fremgangsmåten du beskriver i innlegg #8523 krever jo at jeg kobler telefonen til dataen? USB porten min er jo ødelakt Lenke til kommentar
Arnakke47 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ved booting til recovery.... Jeg har lagt ved bilde av det jeg søker svar på. Faktisk har jeg lest innleggene i dette forum fra 1. juni fram til i dag; 3-4 andre har hatt samme problem som bl.a. blev beskrevet i innlegg #7714. Dessverre var det i denne perioden ingen som kunne bidra med en løsning. Jeg har stock 2.1 installert (i motsetning til #7714) og root'et ROM'en med hjelp av Universal Androot. Når 'bildet' dukker opp etter 'HERO' logo'en på svart bakgrunn, trykker jeg på volum- pluss returknappen og kommer inn til: Android system recovery utility Use trackball to highlight: click to select. reboot system now apply sdcard:update.zip wipe data/factory reset E:Can't open /cache/recovery/com mand ...her gjorde jeg en 'wipe data/factory reset'.... Rom'en er forsatt root'et...lastet ned og installerte apps som krevde det etterpå. Er det ikke slik at 'home' + 'power' skal fører èn direkte inn i 'recovery mode'? Derfor er jeg livredd jeg skal 'bricke' mobilen, hvis 'recovery' da ikke virker som det skal. Hører gjerne fra dere med råd og/eller veiledning...... Noen som vet? jeg forsøkte og roote, men vet ikke helt hva som skjedde hadde stock 2.1... Fikk hvertfall ikke roota, men når jeg starter ved å holde home + power kommer samme bilde opp, den trekanten. noen måte å få fiksa det? Går det an å få telefonen tilbake slik den var som ny. med orginal bootloader , osv? Jeg ringte HTC Norge om dette i går, snakket med ei som het Silke (tenkte dette går nok glatt). Jeg ble spurt om jeg hadde gjort en 'wipe'; det kunne jeg ikke ...kom jo ikke inn i recovery! Må først si dette var nedslående for meg...men håper der fører fram for deg/dere..... Så skulle jeg prøve dette: trykk på volumknappen og av/påknappen, da kommer det noe fram og så skulle jeg trykke på tilbakeknappen => så kom 'fast boot' valget fram. Det hjalp ingenting, fikk fortsatt bare samme advarselsbilde. Da måtte jeg tilbakestille 2.1 til 1.5 og .... På HTC sin hjemmeside: HTC.com/no => kundeside => velg produkt (ikke Hero 2.1) bare Hero. Velg nedlasting => det nederste heter 'oppdatering' selv om det er tale om tilbakestilling. Dette er et program som er på drøye 100MB og inneholde ver. 1.5. Må be deg/dere lese alt sjøl om framgangsmåten med dette programmet. (Du/dere må også ha s/n klar...se under batteriet i mobilen.) Det som tok mest tid var å laste ned var 'oppdateringen'(100MB), men ver 1.5 var nå installert. Stilte etterhvert kalenderen på 2011 og koblet til til internett og fikk beskjed om at en oppdatering var tilgjengelig; som det tidligere er blitt snakket om får en ikke vite hva dette er og ikke at det faktisk er tale om to oppdateringer. Det gikk jo glatt; nå var jeg tilbake til utgangspunktet, jeg hadde 2.1 ...... men fanden ta meg om ikke samme advarselstegn kom fram, da jeg forsøkte å boote til 'recovery'. Dette er nøyaktig det samme problemet som jeg hadde med min Hero. Den offisielle 2.1 oppdateringen fra HTC lot seg ikke installere, eller feilet under installasjon. Dette har jeg skrevet om tidligere i denne tråden, og i en egen tråd. Fra HTC support fikk jeg beskjed om at dette var noe som skjedde på enkelte Hero'er, og de ba meg derfor vente med å installere oppdateringen til de hadde løst problemet. Jeg ga dem forøvrig en log-fil med grunnen til at installasjonen feilet. På grunn av dette så tok jeg å gikk over til en custom rom istede, og har ikke angret på det. Jeg brukte en stund VillainRom 12, som er root'et Android 2.1 med Sense. Kan absolutt anbefale den om du vil ha Sense. Jeg har nå gått over til FroydVillain 1.5 som er root'et Android 2.2 uten Sense. Jeg har installert ADW launcher Takk for bekreftelsen Nero! Du var en av de jeg leste hadde dette 'problemet' (i juli engang), dessverre ingen løsning dengangen. Men Nero, må man ikke ta med at det er, om ikke nødvendig, så mye lettere med en 'Custom Recovery Image' for å installere en 'Custom ROM'; mitt innlegg #8525? Jeg fortår Amon Ra sin RA-hero-Recovery Image tilbyr sdcard partisjonering og dermed at man kan bytte mellom flere ulike ROM som ligger på sdcard. Det er også verdt å nevne MoDaCo og CyangenMod, blant mange andre 'custom rom', men den sistnevnte mener har også har ADW Launcher i 'pakken'. En stor takk må gå ut til alle de som utvikler 'Custom Rom !! Lenke til kommentar
Arnakke47 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Men den fremgangsmåten du beskriver i innlegg #8523 krever jo at jeg kobler telefonen til dataen? USB porten min er jo ødelakt Stakkars deg, JFM...er du fullstendig... venneløs også!? HVIS det er USB porten på DIN pc som er ødelagt, har du vel tilgang på en pc som har en USB port som virker? Men Hvis det er MINI UBS porten på Hero'en din som er ødelagt, så er det ikke bare du som er prisgitt... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Det er jo usb porten på telefonen som er ødelakt! Tror du jeg er så dum at jeg kun prøver på en data? Endret 19. september 2010 av JFM Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kan du ikkje putte minnekortet (som er i telefonen) i ein kortlesar på PCen og kopiere inn dei nødvendige programma dit for å installere derifrå? Og om batteriet ditt byrjar å bli utlada, så kan du berre finne ein kompis med ein Hero og lade opp batteriet ditt i telefonen hans? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 USB-porten vil lade batteriet, men ikke komunisere med pc-er. Har unroota og lagt inn offisiell android 1.5 (har testet 2.1 og). Men jeg har enda en bootloader jeg ikke skal ha. Må få den bort før jeg sender inn telefonen til reperasjon. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Men den fremgangsmåten du beskriver i innlegg #8523 krever jo at jeg kobler telefonen til dataen? USB porten min er jo ødelakt Bruk rom manager appen og installer 1.5 igjen. USB-porten vil lade batteriet, men ikke komunisere med pc-er. Har unroota og lagt inn offisiell android 1.5 (har testet 2.1 og). Men jeg har enda en bootloader jeg ikke skal ha. Må få den bort før jeg sender inn telefonen til reperasjon. Slett filene på sd kortet, ta backup av kortet først. Lenke til kommentar
Arnakke47 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hvis noen er interessert i 'Paid Android Apps' er det en anvisning på dansk her: Go' fornøyelse! Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ja, jeg trenger litt hjelp med min hero idag. Har kjørt HTC sitt firmware fram til nå, og på morgenen idag sluttet telefonen å virke som den skulle, så jeg prøvde å skru den av, men den hadde fryst helt. Så jeg nappet ut batteriet, og skrudde den på igjen. Den brukte uvanlig lang tid på dette. Når den har skrudd seg på igjen virker ikke touch-skjermen, så jeg får ikke brukt telefonen. Jeg tenkte jeg skulle prøve å innstalere enten 1.6 og oppdatere til 2.1 igjen, men jeg lurer da på om dette kommer til å fikse problemet, eller om det er et annet ROM som jeg kan innstalere som virker bedre/har mer funksjonalitet. Og, er det mulig og beholde det som allerede er i telefon-minnet, da mener jeg i hovedsak meldingene jeg har på telefonen. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Men den fremgangsmåten du beskriver i innlegg #8523 krever jo at jeg kobler telefonen til dataen? USB porten min er jo ødelakt Bruk rom manager appen og installer 1.5 igjen. Hva mener du nå? USB-porten vil lade batteriet, men ikke komunisere med pc-er. Har unroota og lagt inn offisiell android 1.5 (har testet 2.1 og). Men jeg har enda en bootloader jeg ikke skal ha. Må få den bort før jeg sender inn telefonen til reperasjon. Slett filene på sd kortet, ta backup av kortet først. Har prøvd uten å ha kortet i telefonen Endret 25. september 2010 av JFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå