Khaffner Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Enabler bruker mer ressurser og kan ikke emulere ved boot. MarketAccess er "remaken" av MarketEnabler Lenke til kommentar
JFM Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg har et lite problem her. Tror usb porten er ødelakt! Når jeg kobler telefonen til dataen kommer ikke "usb-debugging" opp. Så dataen merker med andre ord ikke at jeg kobler den til. Jeg har i natt hatt telefonen på klading. Lyset lyser, og telefonen sier at den lader. Men den får ikke mere strøm. Noen som har vært borti dette? Jeg har nå under 60% strøm på telefonen og kan derfor ikke bruke den. Må jo legge inn standard htc hero android rom, og fjerne rootinga på den siste strømmen vis jeg må sende inn telefonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg har et lite problem her. Tror usb porten er ødelakt! Når jeg kobler telefonen til dataen kommer ikke "usb-debugging" opp. Så dataen merker med andre ord ikke at jeg kobler den til. Jeg har i natt hatt telefonen på klading. Lyset lyser, og telefonen sier at den lader. Men den får ikke mere strøm. Noen som har vært borti dette? Jeg har nå under 60% strøm på telefonen og kan derfor ikke bruke den. Må jo legge inn standard htc hero android rom, og fjerne rootinga på den siste strømmen vis jeg må sende inn telefonen. Har du aktivert USB-debugging? For og deaktivere igjen, Menu->Innstillinger->Applikasjoner->Utvikling pass på at USB-Debugging ikke er aktivert. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Trenger svar FORT!! hvordan restarter man hero'en? Hadde på alarm, og nå piper den enda og får ikke slått den av. Vil ikke skru av og på mobilen, bare restarte. Hjelp??? Jeg skjønner at det er litt sent nå, men skulle du ha bruk for det en annen gang så restarter man telefonen ved å trykke Ring Ut+Menu+Legg På. Av en eller annen grunn vil den da be om PIN-kode på nytt, men om det bare er for å flushe minnet eller å ta livet av en irriterende alarm som ikke stopper så fungerer det. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Det som skjer er telefonen ikke kommer opp som flyttbar disk i windows. HTC Sync funker heller ikke. Lenke til kommentar
Iria Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Trenger svar FORT!! hvordan restarter man hero'en? Hadde på alarm, og nå piper den enda og får ikke slått den av. Vil ikke skru av og på mobilen, bare restarte. Hjelp??? Jeg skjønner at det er litt sent nå, men skulle du ha bruk for det en annen gang så restarter man telefonen ved å trykke Ring Ut+Menu+Legg På. Av en eller annen grunn vil den da be om PIN-kode på nytt, men om det bare er for å flushe minnet eller å ta livet av en irriterende alarm som ikke stopper så fungerer det. Tusen takk! prøver det neste gang Nå har jeg et annet problem, etter at jeg oppdaterte til 2,1 i sommer vil ikke facebook oppdatere(nye og gamle kontakter) og synkronisere kontakter lenger. Bildene er de samme side sommeren, og når jeg har en ny kontakt jeg skal koble til med facebbok finner ikke mobilen min den personen. Noen som kan hjelpe? Synes det er litt irriterende egentlig Lenke til kommentar
JFM Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Hvordan kan jeg unroote heroen uten å koble telefonen til datamaskinen? Usb-kontakten på telefonen vil ikke overføre data. Jeg kan med andre ord kunn lade strømmen gjennom den. For å få data inn/ut av telefonen må jeg nå ta ut minnekortet og putte det i pc-ens minnekortleser. Har planer om en rma her. Men vil helst ikke sende inn telefonen i root-tilstand. Har fått lagt inn HTC official android 2.1 rom, men rootinga forsvant ikke Hjelp... Endret 13. september 2010 av JFM Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg ser at flere av dere nærmest flasher mobilen på daglig basis ( ) og jeg synes det er veldig informativt å lese i tråden her om deres erfaringer med de forskjellige rom'ene og radio'ene. Når dere flasher hele tiden, hvordan gjør dere det med backup i mellom de forskjellige rom'ene ? Tenker da på alt som bør ta's backup av (sikkert forskjellige meninger her også), men hva og hvordan har jeg ikke sett så mye til. Hadde vært kjekt å vite for oss som vurderer å eksperimentere litt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg tar ikke backup i det hele tatt. Har ikke noen SMS eller innstillinger jeg vil beholde. Ikke tar jeg bilder på telefonen heller. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Jeg har kontakter, mail, kalender og slikt hos Google, så det ligger trygt utenfor mobilen hele tiden. Ellers bruker jeg Wavesecure for å ta backup av sms og anropslogg hver natt. I tillegg bruker jeg application backup som følger med Froyo, men ikke alle programmer bruker dette API-et. Bilder tar jeg manuelt backup av hvis det er noe viktig. edit: Jeg ser nå at Wavesecure også kan ta backup av bilder og filmer, men ikke automatisk. Endret 14. september 2010 av Khaffner Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Er det noen andre som sliter med å få slettet meldinger? Jeg har aldri greid det. Den bruker fryktelig lang tid, og det ender som regel opp med at jeg må slå av hele mobilen. Dette gjelder også tråder hvor det ikke er spesielt mange smser i. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hvordan kan jeg unroote heroen uten å koble telefonen til datamaskinen? Usb-kontakten på telefonen vil ikke overføre data. Jeg kan med andre ord kunn lade strømmen gjennom den. For å få data inn/ut av telefonen må jeg nå ta ut minnekortet og putte det i pc-ens minnekortleser. Har planer om en rma her. Men vil helst ikke sende inn telefonen i root-tilstand. Har fått lagt inn HTC official android 2.1 rom, men rootinga forsvant ikke Hjelp... Ingen som vet? Lenke til kommentar
cantona87 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Vet ikke om problemet har vært postet før, prøvde å lete litt tilbake, men fant ingenting. Hver gang jeg får en melding fra et Servicenr så kommer det fra en facebook-kontakt, de bjynte me en kontakt så slette jeg hun fra vennelisten på face og nå er det tilbake med en annen kontakt. Noen som vet problemet? Kom forresten etter at jeg lastet ned 2.1. For å oppsummere, om jeg får en melding fra f.eks skandiabanken, så kommer det først inn meldingen fra det orginale nr, så kommer det en identisk melding fra facebook-kontakten rett etterpå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Husker jeg fikk SMS av en kompis om at pakken min var kommet i posten... HÆ? Når jeg sjekket Facebook-profilen hans, stod han oppført med postens nummer som telefonnummer. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Er det noen andre som sliter med å få slettet meldinger? Jeg har aldri greid det. Den bruker fryktelig lang tid, og det ender som regel opp med at jeg må slå av hele mobilen. Dette gjelder også tråder hvor det ikke er spesielt mange smser i. Dessverre er det innebygde SMS-programmet helt håpløst til å slette meldinger. Har du noe særlig mer enn 15-20 meldinger henger den som bare det. Bruker du HandCent derimot går det mye greier og tråder på 100 meldinger er lite problematisk. Om du ikke ønsker å bruke HandCent kan du jo alltids ha den som "meldingssletter". Eneste/beste tipset jeg har hvertfall. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 HTC Hero; USB problemer, Hvordan unroote før RMA? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Er det noen andre som sliter med å få slettet meldinger? Jeg har aldri greid det. Den bruker fryktelig lang tid, og det ender som regel opp med at jeg må slå av hele mobilen. Dette gjelder også tråder hvor det ikke er spesielt mange smser i. Dessverre er det innebygde SMS-programmet helt håpløst til å slette meldinger. Har du noe særlig mer enn 15-20 meldinger henger den som bare det. Bruker du HandCent derimot går det mye greier og tråder på 100 meldinger er lite problematisk. Om du ikke ønsker å bruke HandCent kan du jo alltids ha den som "meldingssletter". Eneste/beste tipset jeg har hvertfall. Slettet 4000 meldinger for et par dager siden.. Tok 20 sek. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Da har jeg hoppet over på Froyd 1.5 Har litt små tekniske problemer, som at jeg ikke får lest mottatte sms'er osv, men det tror jeg kommer av at jeg gjenopprettet litt for mye av settings'ene fra VillainRom 12 I verste fall så får jeg bare flashe en gang til. Gikk jo uansett som en drøm å flashe via Rom Manager Men jeg har et spm: Jeg har satt opp synk mot exchange (via det innebygde email app'en) og bedt den laste ned mail, kalender og kontakter. Jeg får ikke opp kontaktene mine i ringelista. Noen som vet hvordan jeg kan få inkludert disse ? Også, liker ikke helt at jeg ikke kan finne frem til kontakt ved å bare taste inn deler av navnet eller nummeret (har noen google-kontakter jeg har fått testet med). Er dette en sense-funksjonalitet ? Erstatningsapp for dette i tilfelle ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Det er en sense-funksjon. OneCaller (Dialer One) fikser biffen. Endret 15. september 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Iria Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Nå har jeg et annet problem, etter at jeg oppdaterte til 2,1 i sommer vil ikke facebook oppdatere(nye og gamle kontakter) og synkronisere kontakter lenger. Bildene er de samme side sommeren, og når jeg har en ny kontakt jeg skal koble til med facebbok finner ikke mobilen min den personen. Noen som kan hjelpe? Synes det er litt irriterende egentlig Prøver igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå