Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, lasta ned den nyeste oppdateringen, men nå får jeg ikke til å koble mine tlf kontakter til facebook profilene dems lenger. Synes det var ganske greit å få et bilde + etternavn og statuser lasta ned til kontaktene på mobben. Noen som kan hjelpe meg med å fikse dette?

EDIT: Fant det jo ut rett etter jeg posta denne posten :p

Det som var nytt var at jeg nå måtte lagre nummeret så kunne jeg gå inn på kontakten å trykke på koblinger og deretter trykke koble inn. Før pleide jeg å legge til facebook samtidig som alt det andre og ikke etterpå.

Endret av Norbit
Lenke til kommentar

Noen andre her som sliter med at Spotify hakker/stopper opp når man gjør andre ting på Hero?

Med 1.5 kunne jeg spille Spotify og bruke CoPilot samtidig. Etter 2.1 oppgraderingen går ikke det lenger.

Har sett noen har sagt at dette problemet er borte med 2.2. Kan noen her bekrefte det?

Finnes det en stabil og bugfri 2.2 ROM med Sense til Hero?

Lenke til kommentar

Har sett noen har sagt at dette problemet er borte med 2.2. Kan noen her bekrefte det?

Har også opplevd hakking med en eller annen 2.1-ROM, nå kjører jeg 2.2 og det er borte :)

2.2-ROM med Sense? Nei. Vent til HTC gir ut 2.2 til Legend, så har folka hos XDA et utgangspunkt ;)

Endret av Khaffner
Lenke til kommentar

Noen andre her som sliter med at Spotify hakker/stopper opp når man gjør andre ting på Hero?

Med 1.5 kunne jeg spille Spotify og bruke CoPilot samtidig. Etter 2.1 oppgraderingen går ikke det lenger.

Nå kjører jeg runkeeper med gps tracking og spotify samtidig, og opplever ikke noe hakkikng der.

Froydvillain.

Det eneste jeg har savnet fra Sense, er widgetene som styrer wifi/gps/mobile/data++

Lenke til kommentar

Nå kjører jeg runkeeper med gps tracking og spotify samtidig, og opplever ikke noe hakkikng der.

Froydvillain.

Det eneste jeg har savnet fra Sense, er widgetene som styrer wifi/gps/mobile/data++

Fint å høre. Da vet jeg i allefall at problemet er løsbart. :)

Har liten lyst til å miste Sense. Widgetene vil jeg ikke savne (bruker LauncherPro i dag så jeg får ikke brukt de likevel), men det jeg tror jeg kommer til å savne er:

Popup-menyen på power-knappen (spesielt valget Mobilt nettverk av/på)

Facebook-integrasjonen i kontaktlista (ikke bare bildene)

Hurtigsøket i dialeren (f.eks 536 finner Lene og Jens)

Samtaleloggen

Klokke/alarm-appen som også har stoppeklokke og nedtelling

Norsk språk i menyene

Tastaturet med ordforslag og norsk ordliste

Bildeviseren

Kameraet

PDF-viseren (veldig bra skjermtilpasningsfunksjon)

og sikkert andre småting også som er vanskelig å vite før man har mistet det.

Vet det finnes alternativer til det meste av dette, men synes HTC har gjort dette veldig pent og bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...