Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor går det ikke å slette meldinger? ... er så lei av det..! Vente 2 min for å åpne en samtale..

Hvilken ROM?

Det skal gå an å slette både enkeltmeldinger, og tråder ved å holde nede noen sekunder på det du vil slette. Skal også være mulig å slette alt via menu-knappen i meldingsoversikten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

2.1.. har sånn 3k meldinger i hver samtale.. Meldinger slutter bare å fungere, og må forceclose.

2.1.. har sånn 3k meldinger i hver samtale.. Meldinger slutter bare å fungere, og må forceclose.

Lenke til kommentar

Dukka opp et problem nå. Har orginal 2.1 med Prolauncher på Heroen. Men nå får jeg beskjed om at prolauncher er "expired" og da klikka hele greia. Den åpner bare mange forskjellige program og når jeg trykker tilbakeknappen så blar den bare i mellom alle disse programmene.

Hvordan går jeg tilbake til vanlige sense? Eller er det bare å oppdatere Launcheren så blir det bra igjen?

Lenke til kommentar

La inn seneste radion, og der har jeg tilgang til market nedlastninger igjen :)

Har du link til radio? :dribble:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=559622

Post 2, nederste linken.

Så er det bare å flashe som vanlig :)

Trur ikkje det er den nyaste radioen, eg har :

63.18.55.06PU_6.35.15.11 (det er vel den som kom med HTC sin oppdatering til 2.1? trur eg)og eg veit det finst ein 63.18.55.06PU_6.35.15.14

Lenke til kommentar

Jeg har aldri flashet radio på Heroen min. Er det bare å laste ned zipen som det linkes til her og flashe den som om det var en vanlig ROM? Noe jeg må passe meg for eller legge merke til? Tar det lang tid?

Last ned zip-en, og legg den på root på minnekortet. Den flashes som en vanlig ROM. Det kan ta litt tid (kansjke opp mot 7-8 min) så pass på å ha godt med batteri igjen ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Huh. Flashet, tok 2 sekunder. Syns det var rart, så jeg flashet samme zipen(63.18.55.06JU_6.35.09.26) en gang til:

...

Installing update...

Extracting radio image

E:Multiple firmware images

E:Can't store radio image

E:Failure at line 3: write_radio_image PACKAGE:radio.img

Installation aborted

Hva nå? dontgetit.gif

Den prosessen går fort, når du rebooter fra root og inn på ROMen så tar det lenger tid og starte opp.

Du får ikke installert radioen på nytt fra root uten og restarte telefonen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Noen som har klokket heroen sin ?

La netopp inn "VanillaEclair 5.0" og klokket cpuen til 691Mhz ! Syyyykt for en ytelses forsjell :D

Alt er så kjapt at jeg tror nesten jeg har fått meg ny telefon :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...