Veronica Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Denne skal være ganske lik den du hadde før: http://dl.dropbox.com/u/8077727/com.fancywidget.android_v1.2.5.apk Funnet på noen sider tilbake. Takk, du er vel snill:) Lenke til kommentar
unwill Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hva er dette for noe crap? Fikk systemoppdatering, og det første jeg ser etter installasjon er at den fine klokka som i tillegg viser været er borte?! I want it back =( Var det ikke noe som het android widgets før? http://bit.ly/9odZoL have you tried turning it off and on again ? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 http://bit.ly/9odZoL have you tried turning it off and on again ? Lol, ja. Det funket ikke. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Installer via den dropbox-linken min.. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Denne skal være ganske lik den du hadde før: http://dl.dropbox.com/u/8077727/com.fancywidget.android_v1.2.5.apk Funnet på noen sider tilbake. Jeg gråter. Det regner ikke på skjermen og sånt. That's it. Kan man ikke ta bort systemoppdateringen igjen?:-P Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Har du standard htc-rom? det er vel bare å legge den inn igjen via widgets? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Har du standard htc-rom? det er vel bare å legge den inn igjen via widgets? Ja, jeg regner med det? Greia er at jeg ikke får opp android widgets mer nå etter denne systemoppdateringen. Mener da bestemt det var et alternativ før? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 OKEI, nå er jeg litt flau. Fant den igjen :) Lenke til kommentar
Fleipolini Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg har nå hatt "helten" min i ganske nøyaktig ett år. De siste to ukene har den flere ganger for dagen ikke kunnet koble seg opp mot mobilt nett. HAr prøvd å endre instillinger, slå av og på flymodus og avslutte alle programmer. Eneste løsning jeg har funnet er å slå av og på telefonen. Er det noen som har periling på hvorfor dette skjer, og har en eventuell løsning? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hadde et lignende problem på den gamle Hero-rommen, og da var det flymodus av/på for å få tilbake tilkobling på internett. Nå kjører jeg FroydVillain, og har ikke merket snurten av samme problem. Lenke til kommentar
Fleipolini Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hadde et lignende problem på den gamle Hero-rommen, og da var det flymodus av/på for å få tilbake tilkobling på internett. Nå kjører jeg FroydVillain, og har ikke merket snurten av samme problem. Okay, oppdaterte til 2.1 da den kom. Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg har en kompis som har fått låne en Hero nå, men han klarer ikke oppdatere den. Har ikke FOTA heller. Ingenting hjelper :S Den er Norsk, men med engelsk språk hvis det har noe å si... Lenke til kommentar
gwh Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Noen flere som har problemer med Market og froydvillain/froyo? Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Nei, men har problem med mms Derimot er problemet med BT handsfree løyst, det virka ikkje med HTC sin 2.1 Lenke til kommentar
gwh Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Får vurdere full wipe og legge inn på nytt. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Har samme problem, gwh. Du kan prøve en full wipe, men tviler på det hjelper. Er flere som har problemet, dessverre. Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ang market problemet. For meg ble det løst ved å cleare data/cache; Gå inn på applications, velg market og slett! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Market problemet er som nevnt her ikke et villain-problem, men et google-problem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Market problemet er som nevnt her ikke et villain-problem, men et google-problem. This. Har prøvd ørten forskjellige radioer og etterhvert. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 La inn seneste radion, og der har jeg tilgang til market nedlastninger igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå