Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått systemoppdatering.. 3.32.405.2 (5,87MB) noen som vet hvadette er?

Hva enn det er, så funka det dårlig på min hero... Vil ikke boote opp etterpå. Fryser ved HERO bildet rett etter ON. Resett hjalp ikke (home+power+tilbake knapp) Måtte legg enn gammel ROM for å få den igang igjen..

Endret av tokki
Lenke til kommentar

Noen som vet om det vil komme en update til FroydVillain som fikser market problemene? :)

Prøv å wipe telefonen din 100% før du installerer. Har ikke et snev av Market-problemer, så det vil nok ikke komme noen fiks på et problem som ikke eksisterer.

Jeg har også market problemet og jeg wipet 100%, så det er nok et problem som eksisterer ;)

Lenke til kommentar

Noen som vet om det vil komme en update til FroydVillain som fikser market problemene? smile.gif

Prøv å wipe telefonen din 100% før du installerer. Har ikke et snev av Market-problemer, så det vil nok ikke komme noen fiks på et problem som ikke eksisterer.

Jeg har også market problemet og jeg wipet 100%, så det er nok et problem som eksisterer wink.gif

Hadde problemer med marked jeg også. Har droppen froyd rommen nå. Deilig med sense igjen.

Lenke til kommentar

Har fått systemoppdatering.. 3.32.405.2 (5,87MB) noen som vet hvadette er?

Hva enn det er, så funka det dårlig på min hero... Vil ikke boote opp etterpå. Fryser ved HERO bildet rett etter ON. Resett hjalp ikke (home+power+tilbake knapp) Måtte legg enn gammel ROM for å få den igang igjen..

Hvis det er stock Hero, så tok det lang tid for meg når telefonen ville starte opp etter den oppdateringen. Et par ekte minutter, ihvertfall. Ble litt nervøs, men lot den få tida si. Jeg har ikke drevet med root eller andre roms i det hele tatt.

Oppdateringen tok kverken på widgets, men ikke snarveier til programmer, slik oppdateringen til Android 2.1 gjorde. Hva denne lille oppdateringen her gjorde fornoe av feilfikser aner jeg ikke.

Lenke til kommentar

Hei, jeg har et problem med tilkobling til PC på min Hero.

Jeg får ikke lengre opp spørsmålet om jeg vil velge "bare lading, koble til som diskstasjon, Sync osv." Og jeg får derfor ikke tilgang til sd-kortet på telefonen via USB. Jeg får bare ladet..

Har sjekket i innstillingene, og det står "spør hver gang" om hvilket valg jeg skal ta. Default valg er også diskstasjon, men det hjelper ikke mye..

Prøvde for moro skyld om jeg fikk delt nettet med en laptop, og det fungerer, så jeg har kontakt mellom Hero og PC, men ikke noe mer enn det. Noen som har noen tips?

Noen som skjønte hva jeg lurte på? :dontgetit:

Andy.

Lenke til kommentar

Alright!

Noen som vet hvordan man får bursdager og slikt fra Facebook inn i Kalenderen til FroydVillain? Har fått Exchange og Gmail uten problemer, men ikke Facebook. Er det en spesial-innstilling eller noe?

Tror nok at det var HTC sense program. savner det jeg og. samt Sense sin telefonbok

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...