Iria Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Har fått systemoppdatering.. 3.32.405.2 (5,87MB) noen som vet hvadette er? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Tror det er en systemoppdatering Lurer selv egentlig, fikk den i stad Lenke til kommentar
LasH Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Noen som vet om det vil komme en update til FroydVillain som fikser market problemene? Lenke til kommentar
tokki Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Har fått systemoppdatering.. 3.32.405.2 (5,87MB) noen som vet hvadette er? Hva enn det er, så funka det dårlig på min hero... Vil ikke boote opp etterpå. Fryser ved HERO bildet rett etter ON. Resett hjalp ikke (home+power+tilbake knapp) Måtte legg enn gammel ROM for å få den igang igjen.. Endret 30. august 2010 av tokki Lenke til kommentar
Iria Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 ok, takk for svar! da dropper jeg den tror jeg.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Noen som vet om det vil komme en update til FroydVillain som fikser market problemene? Prøv å wipe telefonen din 100% før du installerer. Har ikke et snev av Market-problemer, så det vil nok ikke komme noen fiks på et problem som ikke eksisterer. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Noen som vet om det vil komme en update til FroydVillain som fikser market problemene? Prøv å wipe telefonen din 100% før du installerer. Har ikke et snev av Market-problemer, så det vil nok ikke komme noen fiks på et problem som ikke eksisterer. Jeg har også market problemet og jeg wipet 100%, så det er nok et problem som eksisterer Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Det velkjente Market-problemet er et google-problem som eksisterer på tvers av ROM både custom og stock. Det er annonsert av Team Villain (og andre utviklere) at det ikke vil komme noen fiks på det problemer fra andre enn Google. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Noen som har en fungerende link til GPS fix til Froyd? Europeisk version så klart.. Endret 30. august 2010 av kesse Lenke til kommentar
LasH Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hva ER problemet? Går ikke an å laste ned fra Market. Bare her i tråden har det kommet henvendelser om samme problem, og det er bare å ta et google søk, så vil du se at det er et problem som eksisterer Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Noen som vet om det vil komme en update til FroydVillain som fikser market problemene? Prøv å wipe telefonen din 100% før du installerer. Har ikke et snev av Market-problemer, så det vil nok ikke komme noen fiks på et problem som ikke eksisterer. Jeg har også market problemet og jeg wipet 100%, så det er nok et problem som eksisterer Hadde problemer med marked jeg også. Har droppen froyd rommen nå. Deilig med sense igjen. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Har fått systemoppdatering.. 3.32.405.2 (5,87MB) noen som vet hvadette er? Hva enn det er, så funka det dårlig på min hero... Vil ikke boote opp etterpå. Fryser ved HERO bildet rett etter ON. Resett hjalp ikke (home+power+tilbake knapp) Måtte legg enn gammel ROM for å få den igang igjen.. Hvis det er stock Hero, så tok det lang tid for meg når telefonen ville starte opp etter den oppdateringen. Et par ekte minutter, ihvertfall. Ble litt nervøs, men lot den få tida si. Jeg har ikke drevet med root eller andre roms i det hele tatt. Oppdateringen tok kverken på widgets, men ikke snarveier til programmer, slik oppdateringen til Android 2.1 gjorde. Hva denne lille oppdateringen her gjorde fornoe av feilfikser aner jeg ikke. Lenke til kommentar
andymac Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hei, jeg har et problem med tilkobling til PC på min Hero. Jeg får ikke lengre opp spørsmålet om jeg vil velge "bare lading, koble til som diskstasjon, Sync osv." Og jeg får derfor ikke tilgang til sd-kortet på telefonen via USB. Jeg får bare ladet.. Har sjekket i innstillingene, og det står "spør hver gang" om hvilket valg jeg skal ta. Default valg er også diskstasjon, men det hjelper ikke mye.. Prøvde for moro skyld om jeg fikk delt nettet med en laptop, og det fungerer, så jeg har kontakt mellom Hero og PC, men ikke noe mer enn det. Noen som har noen tips? Noen som skjønte hva jeg lurte på? Andy. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Alright! Noen som vet hvordan man får bursdager og slikt fra Facebook inn i Kalenderen til FroydVillain? Har fått Exchange og Gmail uten problemer, men ikke Facebook. Er det en spesial-innstilling eller noe? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Alright! Noen som vet hvordan man får bursdager og slikt fra Facebook inn i Kalenderen til FroydVillain? Har fått Exchange og Gmail uten problemer, men ikke Facebook. Er det en spesial-innstilling eller noe? Tror nok at det var HTC sense program. savner det jeg og. samt Sense sin telefonbok Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Men det MÅ være mulig å finne en app som gjør samme jobben som HTC Sense sine. Hvis ikke blir jeg nødt til å lage et selv. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Fant denne: http://www.appbrain.com/app/com.ebomike.ebobirthday Testet den for en god stund tilbake, og den funka veldig bra da. Vet ikke hva som har skjedd på utviklingsfronten siden da, men den burde gjøre jobben. Kan sette opp alarmer, notifications, og widget. Uvisst om du kan synce den mot den innebygde kalenderen.. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hva er dette for noe crap? Fikk systemoppdatering, og det første jeg ser etter installasjon er at den fine klokka som i tillegg viser været er borte?! I want it back =( Var det ikke noe som het android widgets før? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hva er dette for noe crap? Fikk systemoppdatering, og det første jeg ser etter installasjon er at den fine klokka som i tillegg viser været er borte?! I want it back =( Var det ikke noe som het android widgets før? Denne skal være ganske lik den du hadde før: http://dl.dropbox.com/u/8077727/com.fancywidget.android_v1.2.5.apk Funnet på noen sider tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå