Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er hele siden til villainrom nede? Får ikke lastet ned Froyd?

Det kan du være glad for:) har nettopp byttet fra froyd rommen. Likte ikke den rommen og kan ikke si at det er så mye raskere enn andre rommer heller, faktisk var den ganske treig til tider.

javel... Aldri hatt så rask Hero før. Batteriet holdt (normalt bruk)4.5 dager! Eneste jeg kan klage på er marked buggen og at det hele tiden kommer nye releaser/patcher.

Lenke til kommentar

Merkelig at folk har så forskjellige opplevelser med disse rom'ene. Alle har jo nøyaktig samme hardware i telefonen sin. Hadde skjønt det hvis det var snakk om PC'r med forskjellig hardware i.

Det blir som om en Xbox 360-spill skulle kjøre 5 FPS hos meg og 60 FPS hos en kompis. Det skjer jo ikke.

Er det bare snakk om for høye forventninger?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Merkelig at folk har så forskjellige opplevelser med disse rom'ene. Alle har jo nøyaktig samme hardware i telefonen sin. Hadde skjønt det hvis det var snakk om PC'r med forskjellig hardware i.

Det blir som om en Xbox 360-spill skulle kjøre 5 FPS hos meg og 60 FPS hos en kompis. Det skjer jo ikke.

Det er en ting ikke folk tenker på og det er når man legger inn en ny rom wiper man telefonen først og rommen blir lagt inn på en "ren" telefon, da vil den virke mye bedre enn rommen man gikk fra.

At folk sier at froyd er så sinnsykt rask kan jeg ikke begripe. Har nettopp prøvd denne rommen selv og merker ikke noen betydlig forandring. Jeg gikk rett fra en annen rom som ikke var full av gammel morro.

Lenke til kommentar

Omsider tok eg mot til meg og roota telefonen og la in villainfroy 1.4.3.

Funkar greit så langt, litt hikke her og der, men på den positive sida, BT handsfree mot min Pioneer 85BT i bilen virkar, det gjorde den ikkje på 2.1 frå HTC (men den virka på 1.6/1.5 ?)

Lenke til kommentar

Utrolig irreterende at det ikke kommer opp antall uleste mail på iconet for mail. Må jo gå inn i mailprogrammet for og se...ser at det kommer opp et icon på notification linje, men det holder ikke.

Hvar mye bedre når man kunne ha widget som du kunne enkelt bla gjennom mail og sms.

Er det flere som ikke er fornøynd med Froyd eller er det bare meg:(

Du kan velge å ta det på inne på "preferences". Når du er på hovedskjermen, trykk på menu -> Preferences -> Dock settings.

Edit: Mulig det var LauncherPro som gjorde det. Du kan teste å se :-)

Endret av Turboleif
Lenke til kommentar

Telefonene er forskjellige, og reagerer forskjellig på kode. Alle Heroene er desverre ikke produsert på akkurat samme fabrikk, og når det er snakk om detalj-produksjon som det en smartphone er, kan selv den bittelille forskjellen i material-kvalitet gjøre at den oppfører seg helt anderledes. Spesielt gjelder det Heroen som kjører på en frekvens som er akkurat i grenseland mellom smooth og sluggish.

Man ser det også på standard HTC-rom. Noen Heroer kjører standard 2.1 relativt bra, mens andre har haugevis med problemer.

Så custom-rom er noe man bare må prøve seg frem med. :) Enten funker det på din telefon, eller så gjør det ikke det.

For å snakke om min egen telefon, så var den helt forferdelig med stock htc-rom, og himmel med villain sine rom :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Brukte froyo 1.4.4 med nyeste radio og hadde problemer med å laste ned ting fra market. Stod bare og lastet evig. Gikk tilbake til en gamlere versjon av radio, og nå virker det. Vet ikke om det egentlig var det som gjorde det, eller tilfeldig.

Sliter med det samme, hvilken radio har du? Eventuelt nedlastningslink.

Lenke til kommentar

Brukte froyo 1.4.4 med nyeste radio og hadde problemer med å laste ned ting fra market. Stod bare og lastet evig. Gikk tilbake til en gamlere versjon av radio, og nå virker det. Vet ikke om det egentlig var det som gjorde det, eller tilfeldig.

Sliter med det samme, hvilken radio har du? Eventuelt nedlastningslink.

Bruker 63.18.06EU_6.35.06.18

ftp://xda:[email protected]/Hero/Radio-ROMs/update-hero-radio-63.18.55.06EU_6.35.06.18-signed.zip

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Dere med Market-problemer:

Settings -> Applications -> Manage Applications -> Market

Så sletter dere cache og data. (nei, dere mister ingen apps av det ;) )

Funket desverre ikke for meg ;/

Laster ned radioen linket ovenfor og ser om den fungerer for meg også straks.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Får fortsatt ikke installert android 2.1, noen som veit hvordan man kan gjøre det uten kabel? Får aldri beskjed om at det er en oppdatering..

Lenke til kommentar

Hvilke Radio bruker folket på Froyd Villain 1.4.4?

jeg bruker 63.18.55.06PU_6.35.15.14 men sliter med å koble på det mobile nettet.. merker også av og til at låseskjermen lagger når jeg skal låse den opp.. noen som har en løsning eller 2?

Er ellers meget fornøyd med ROM'en:D

Mvh Marius

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...