poda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Noen som vet hva siste OTA (3.32.405.2) gjorde? Fikk oppdatering i dag på ca 5,5 mb. Fikk ingen info om forbedringer. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Noen som vet hva siste OTA (3.32.405.2) gjorde? Fikk oppdatering i dag på ca 5,5 mb. Fikk ingen info om forbedringer. Fikk samme her, har ikke merket noe annerledes. Edit: Er det noen som har noen løsning på problemene man fikk med Spotify etter oppgraderingen til 2.1? Er jo enkelte ganger nesten ikke mulig å bruke spotify, hakker hele tiden Endret 27. august 2010 av Blueone Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 For den som bruker FroydVillain, var det i dag en oppdatering for GPS i Europa. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Asia og Nord-amerika forsåvidt også, det var tre seperate oppdateringer for hvert kontinent. Installerte den sent igår kveld selv, fungerer flott Lenke til kommentar
Terek Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Mistet en del Htc widgets etter oppdateringen som kom nettopp. Noen som vet hvorfor Htc har kuttet disse? Edit* Nvm. alt som før etter en soft reset. Endret 27. august 2010 av Terek Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg klarer ikke installere android 2.1! Det kommer errer "Feil [170]: USB-TILKOBLINGSFEIL" eller noe hver gang. Får prøve igjen i morra, jeg orker ikke mer nå, ihvertfall. Hvis du skal installere fra en custom rom til orginal rommen til htc går ikke dette med usb kabelen. Jeg skal bare ha den fra kundeservice på htc.com. Kan du forklare hvordan jeg oppdaterer? Har 1.6, skal ha 2.1 Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg klarer ikke installere android 2.1! Det kommer errer "Feil [170]: USB-TILKOBLINGSFEIL" eller noe hver gang. Får prøve igjen i morra, jeg orker ikke mer nå, ihvertfall. Hvis du skal installere fra en custom rom til orginal rommen til htc går ikke dette med usb kabelen. Jeg skal bare ha den fra kundeservice på htc.com. Kan du forklare hvordan jeg oppdaterer? Har 1.6, skal ha 2.1 Bruker du Windows 7 på pc`en du kobler telefonen til? Jeg hadde samme problemet, men fungerte når jeg brukte en pc med Vista, skal også være en løsning på problemene med Windows 7, men husker ikke i farten hva det var, men det du finner det med litt googling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Det har jeg gjort, ja. Sitter på en vista nå, så tester. Takk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Windows 7 Driverene til USB funker ikke på Hero sin telefon, så driverene må oppdateres med Hero-modellen, og da fungerer det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Funker fortatt ikke. Er det noe mer jeg må gjøre enn å bare laste ned romen fra kundeservicen også prøve å installere? Lenke til kommentar
Klaymen Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 For meg er faktisk froydvillain relativt treg... selv etter å ha drept alle tasks har jeg kun 55M minne ledig. Kun 55M? Hva skal du med 55M ledig? Det er da mye bedre at telefonen heller bruker litt for å få fart på sakene, og du sitter med 20M ledig. Ubrukt minne gjør ingen nytte (ikke at 2M ledig er bra heller, men you get the point ) Det er lagt med en app som heter CPU-speed. Sjekk hva den er satt til av innstillinger. Den skal komme standard satt opp med 352-576 On-demand, men jeg har vært borti et par hvor innstillingene har bugga på enten laveste eller høyeste setting. Hvis telefonen din er skrekkelig treg mistenker jeg at den har bugga på 352.. Prøv og å flashe inn en 19-652 kernel. De er satt til Interactive, og er litt mer responsive enn on-demand-kernelen som er standard. (de forskjellige kernelene kan du finne fra appen VillainROM Updater. Du må ha skrudd på Experimental i configuration i appen for å se kernelene. Alle vises som en update, og du trykker på updaten for å velge kernel. Prøv updaten: Nindroid 652-logo) Da har jeg prøvd meg frem litt. Var najs i starten etter oppgraderingen, men nå er den treg igjen. Hovedproblemet er at det blir så jævlig tregt å skrive. Bruker det modifiserte HTC-tastaturet som følger med, men det går virkelig tregt til tider. Kan ikke huske det var sååå tregt i villainrom 12... Og der restartet telefonen seg plutselig, gitt. :S Lenke til kommentar
sforum Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Går det an å installere seneste RUU fra htc.com ROM-utgave:2.73.405.5 om man har 2.1, root e.l ? For å få "tilbakestille" tlf helt til som den var med 1.5? Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 hva er det som legger seg på internminnet? Får fullt minne hele tiden, får ikke til å skrive meldinger engang.. er det bare apps som legger seg der eller er det mye annet tull som kan slettes? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Går det an å installere seneste RUU fra htc.com ROM-utgave:2.73.405.5 om man har 2.1, root e.l ? For å få "tilbakestille" tlf helt til som den var med 1.5? jepp, bruk rom manager. Last ned romm en fra htc og legg den på sdkortet. For meg er faktisk froydvillain relativt treg... selv etter å ha drept alle tasks har jeg kun 55M minne ledig. Kun 55M? Hva skal du med 55M ledig? Det er da mye bedre at telefonen heller bruker litt for å få fart på sakene, og du sitter med 20M ledig. Ubrukt minne gjør ingen nytte (ikke at 2M ledig er bra heller, men you get the point ) Det er lagt med en app som heter CPU-speed. Sjekk hva den er satt til av innstillinger. Den skal komme standard satt opp med 352-576 On-demand, men jeg har vært borti et par hvor innstillingene har bugga på enten laveste eller høyeste setting. Hvis telefonen din er skrekkelig treg mistenker jeg at den har bugga på 352.. Prøv og å flashe inn en 19-652 kernel. De er satt til Interactive, og er litt mer responsive enn on-demand-kernelen som er standard. (de forskjellige kernelene kan du finne fra appen VillainROM Updater. Du må ha skrudd på Experimental i configuration i appen for å se kernelene. Alle vises som en update, og du trykker på updaten for å velge kernel. Prøv updaten: Nindroid 652-logo) Da har jeg prøvd meg frem litt. Var najs i starten etter oppgraderingen, men nå er den treg igjen. Hovedproblemet er at det blir så jævlig tregt å skrive. Bruker det modifiserte HTC-tastaturet som følger med, men det går virkelig tregt til tider. Kan ikke huske det var sååå tregt i villainrom 12... Og der restartet telefonen seg plutselig, gitt. :S Får ikke den store opplevelsen med froyd jeg heller, synnes den er svært treig til tider. Trur jeg kommer til og bytte til en annen rom snart. Endret 28. august 2010 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
barekstad Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Noen her som vet hvordan en kan "konvertere" google kontaktene fra HTC Hero til en vanlig telefon? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Noen her som vet hvordan en kan "konvertere" google kontaktene fra HTC Hero til en vanlig telefon? Hva er en vanlig telefon? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Noen her som vet hvordan en kan "konvertere" google kontaktene fra HTC Hero til en vanlig telefon? Hva er en vanlig telefon? Godt spørsmål! Vist du står i bildet hvor kontakene dine viser, trykker "Menu" og "Import/eksport" eller noe sånt. Da kan du eksportere filene til en .vfc fil, eventuelt kopiere til sim kort. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Er hele siden til villainrom nede? Får ikke lastet ned Froyd? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Ser ut til at den er oppe nå iaf.. http://www.villainrom.co.uk/forum/showthread.php?2000-FroydVillain-1.4.0-quot-Smoother-than-a-cashmere-codpiece-quot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå