Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Sliter med og laste ned fra market på FroydVillage 1.4.3, noen som gjør det samme? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 3% på jobb? Du får ikke mye telefoner skjønner jeg. Sliter med og laste ned fra market på FroydVillage 1.4.3, noen som gjør det samme? Lastet ned en ca 15 apps igår etter installasjon, så kan ikke si det nei. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 min brukte 1% i standby i hele natt, så det er hvertfall slik ta så lenge du ikke bruker den, så bruker den ikke batteri Lenke til kommentar
sforum Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg klarer ikke installere android 2.1! Det kommer errer "Feil [170]: USB-TILKOBLINGSFEIL" eller noe hver gang. Får prøve igjen i morra, jeg orker ikke mer nå, ihvertfall. Hvis du skal installere fra en custom rom til orginal rommen til htc går ikke dette med usb kabelen. holder på å roote nå. kjørte kommandoen i cmd, tlf restartet og har nå bilde av en tlf med en rød trekant med ! inni. hva skjer nå ? F*EN får d ikke til :S Er det denne guiden du følger? http://www.villainrom.co.uk/viewtopic.php?f=107&t=2028 jepp Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Sense, og tilhørende widgets. Hva som fungerer på FroydVillain, som ikke fungerer på htc 2.1 eller Villain 12 der i mot.. Det er en langt lengre liste Har installert FroydVillain nå og må si at jeg er skuffet. Kan ikke si at den er så mye raskere. Utrolig kjedelig skjermbilder, det hele ser egentlig veldig uprofft ut. Utrolig teit at det nesten ikke finnes widgets og de som jeg brukte på de andre rommene(mail,sms, kontaktlister o.s.v) koster PENGER:( Kan ikke se hva folk mener når de sier at denne rommen er fantastisk. Lurer på om jeg skal bytte tilbake den en annen rom igjen, men får gi denne ett par dager først. Liker heller ikke stilen til mailen, den ser virkelig kjedelig ut. Kalenderen ser jo nesten ubrukelig ut og ukene begynner med søndag og dette går ikke ann og forandre. Hva gjør denne rommen så spesiell, det vil jeg gjerne ha svar på. Utrolig irreterende at det ikke kommer opp antall uleste mail på iconet for mail. Må jo gå inn i mailprogrammet for og se...ser at det kommer opp et icon på notification linje, men det holder ikke. Hvar mye bedre når man kunne ha widget som du kunne enkelt bla gjennom mail og sms. Er det flere som ikke er fornøynd med Froyd eller er det bare meg:( Endret 26. august 2010 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Les email på PC'n. Problem solved. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Hehe, ikke så bra argument egentlig bruk gmail.. problem solved neida, skjønner problemet ditt. men jeg merker ikke det siden jeg bruker gmail. men sms-problemet ditt skjønner jeg HVERTFALL ikke. men smaken er som baken. ingen som forlanger at du skal bruke froyd Endret 26. august 2010 av Haansi Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hehe, ikke så bra argument egentlig bruk gmail.. problem solved neida, skjønner problemet ditt. men jeg merker ikke det siden jeg bruker gmail. men sms-problemet ditt skjønner jeg HVERTFALL ikke. men smaken er som baken. ingen som forlanger at du skal bruke froyd Gallery er fryktelig treig og det hender at skjermen blisr sort et øyeblikk, noen som erfarer det samme. tenker på Froyd rommen. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Når det gjelder mail, så har jeg satt gmail til å hente mail fra alle mine andre e-postkontoer. Greit å bare sjekke en konto. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hehe, ikke så bra argument egentlig bruk gmail.. problem solved neida, skjønner problemet ditt. men jeg merker ikke det siden jeg bruker gmail. men sms-problemet ditt skjønner jeg HVERTFALL ikke. men smaken er som baken. ingen som forlanger at du skal bruke froyd Gallery er fryktelig treig og det hender at skjermen blisr sort et øyeblikk, noen som erfarer det samme. tenker på Froyd rommen. Vist du er så sterkt misfornøyd er det nok best om du bare bytter, vi(iallefall meg) som er fornøyde orker ikke og høre på all sytingen. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) galleri er på liste over ting som jobbes med Helt enig med it-henrik forøvring. liker du den ikke, så bytt! Endret 26. august 2010 av Haansi Lenke til kommentar
ochi9le Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Sliter fryktelig med å få roota min HTC Hero. Bruker nyeste guide fra unlockr. Noen tips til andre guider/måter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Sliter fryktelig med å få roota min HTC Hero. Bruker nyeste guide fra unlockr. Noen tips til andre guider/måter? http://www.youtube.com/watch?v=QPB2itfpPqE Brukte jeg iallefall, ingen dumme kommandoer, 2 enkle apps som gjør jobben for deg :-) T Lenke til kommentar
ochi9le Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Takk takk Funka gull! 1 Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hehe, ikke så bra argument egentlig bruk gmail.. problem solved neida, skjønner problemet ditt. men jeg merker ikke det siden jeg bruker gmail. men sms-problemet ditt skjønner jeg HVERTFALL ikke. men smaken er som baken. ingen som forlanger at du skal bruke froyd Gallery er fryktelig treig og det hender at skjermen blisr sort et øyeblikk, noen som erfarer det samme. tenker på Froyd rommen. Vist du er så sterkt misfornøyd er det nok best om du bare bytter, vi(iallefall meg) som er fornøyde orker ikke og høre på all sytingen. Himmel, må vel være lov og fortelle hva jeg ikke synnes er bra med den, det kan jo hende at det er jeg som gjør noe feil og at det finnes andre muligheter og ordne et problem. trudde det var et av poengene med dette forumet? mulig det er jeg som har missforstått meningen med forumet. Lenke til kommentar
Klaymen Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 For meg er faktisk froydvillain relativt treg... selv etter å ha drept alle tasks har jeg kun 55M minne ledig. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 For meg er faktisk froydvillain relativt treg... selv etter å ha drept alle tasks har jeg kun 55M minne ledig. Kun 55M? Hva skal du med 55M ledig? Det er da mye bedre at telefonen heller bruker litt for å få fart på sakene, og du sitter med 20M ledig. Ubrukt minne gjør ingen nytte (ikke at 2M ledig er bra heller, men you get the point ) Det er lagt med en app som heter CPU-speed. Sjekk hva den er satt til av innstillinger. Den skal komme standard satt opp med 352-576 On-demand, men jeg har vært borti et par hvor innstillingene har bugga på enten laveste eller høyeste setting. Hvis telefonen din er skrekkelig treg mistenker jeg at den har bugga på 352.. Prøv og å flashe inn en 19-652 kernel. De er satt til Interactive, og er litt mer responsive enn on-demand-kernelen som er standard. (de forskjellige kernelene kan du finne fra appen VillainROM Updater. Du må ha skrudd på Experimental i configuration i appen for å se kernelene. Alle vises som en update, og du trykker på updaten for å velge kernel. Prøv updaten: Nindroid 652-logo) Lenke til kommentar
Klaymen Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Den er god. Skal prøve å følge rådet ditt, og rapportere tilbake om den holder seg like treg eller blir merkbart bedre. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Sense, og tilhørende widgets. Hva som fungerer på FroydVillain, som ikke fungerer på htc 2.1 eller Villain 12 der i mot.. Det er en langt lengre liste Har installert FroydVillain nå og må si at jeg er skuffet. Kan ikke si at den er så mye raskere. Utrolig kjedelig skjermbilder, det hele ser egentlig veldig uprofft ut. Utrolig teit at det nesten ikke finnes widgets og de som jeg brukte på de andre rommene(mail,sms, kontaktlister o.s.v) koster PENGER:( Kan ikke se hva folk mener når de sier at denne rommen er fantastisk. Lurer på om jeg skal bytte tilbake den en annen rom igjen, men får gi denne ett par dager først. Liker heller ikke stilen til mailen, den ser virkelig kjedelig ut. Kalenderen ser jo nesten ubrukelig ut og ukene begynner med søndag og dette går ikke ann og forandre. Hva gjør denne rommen så spesiell, det vil jeg gjerne ha svar på. Utrolig irreterende at det ikke kommer opp antall uleste mail på iconet for mail. Må jo gå inn i mailprogrammet for og se...ser at det kommer opp et icon på notification linje, men det holder ikke. Hvar mye bedre når man kunne ha widget som du kunne enkelt bla gjennom mail og sms. Er det flere som ikke er fornøynd med Froyd eller er det bare meg:( Er det bare HTC-widgetene du er ute etter burde du holde deg til en ROM med Sense. Men de sense-romene som er der ute er og vesentlig tregere i bruk enn FroydVillain. De widgetene du nevner som koster penger er de som er innebygd i LauncherPro (som er bakgrunnen/widgetene/appdrawer) og er en egen app på toppen av FroydVillain. Det finner haugevis av gratiswidgets som gjør akkurat samme nytten hvis du leter En kalender-widget som er god: http://www.appbrain.com/app/com.roflharrison.agenda For å få ukedagene til å begynne med Mandag, endrer du språket på mobilen til noe europeisk. Norsk eller English (United Kingdom). Da blir du også kvitt -'ene i telefonnummerne som er standard i USA. Ulest-count kan du sette under preferences i LauncherPRO. (meny-preferences) Det spesielle med denne romen er at den er lynrask og responsiv i forhold til mange andre roms. Ja, du må konfigurere litt mer for å få det til å ha det utseende du vil, men det overlever man i bytte mot en responsiv rom, med godene og mulighetene til Android 2.2 Noe mer du lurte på? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 For meg er faktisk froydvillain relativt treg... selv etter å ha drept alle tasks har jeg kun 55M minne ledig. Kun 55M? Hva skal du med 55M ledig? Det er da mye bedre at telefonen heller bruker litt for å få fart på sakene, og du sitter med 20M ledig. Ubrukt minne gjør ingen nytte (ikke at 2M ledig er bra heller, men you get the point ) Det er lagt med en app som heter CPU-speed. Sjekk hva den er satt til av innstillinger. Den skal komme standard satt opp med 352-576 On-demand, men jeg har vært borti et par hvor innstillingene har bugga på enten laveste eller høyeste setting. Hvis telefonen din er skrekkelig treg mistenker jeg at den har bugga på 352.. Prøv og å flashe inn en 19-652 kernel. De er satt til Interactive, og er litt mer responsive enn on-demand-kernelen som er standard. (de forskjellige kernelene kan du finne fra appen VillainROM Updater. Du må ha skrudd på Experimental i configuration i appen for å se kernelene. Alle vises som en update, og du trykker på updaten for å velge kernel. Prøv updaten: Nindroid 652-logo) Skal prøve dette jeg også, kommer med info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå