Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg klarer ikke installere android 2.1! :(

Det kommer errer "Feil [170]: USB-TILKOBLINGSFEIL" eller noe hver gang. Får prøve igjen i morra, jeg orker ikke mer nå, ihvertfall.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke installere android 2.1! sad.gif

Det kommer errer "Feil [170]: USB-TILKOBLINGSFEIL" eller noe hver gang. Får prøve igjen i morra, jeg orker ikke mer nå, ihvertfall.

Hvis du skal installere fra en custom rom til orginal rommen til htc går ikke dette med usb kabelen.

holder på å roote nå. kjørte kommandoen i cmd, tlf restartet og har nå bilde av en tlf med en rød trekant med ! inni. hva skjer nå ?

F*EN får d ikke til :S

Er det denne guiden du følger? http://www.villainrom.co.uk/viewtopic.php?f=107&t=2028

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar

Hadde gått rett på froydvillain inv_biggrin.gif

Liker sense..

Du kommer ikke til å savne sense i det hele tatt etter FroydVillain.. Og det lille savnet du eventuelt kommer til å få blir overskygget av kjappheten og det flotte utseende til Froyd. ;)

VillainRom12 er en gammel rom, og det har skjedd mye siden den gang de avsluttet utviklingen av 2.1-romene sine. :)

Lenke til kommentar

Jeg liker ytelsen til Froyd, men jeg må si at batteritiden har gått ned. Youtube tar ca 1 prosent batteri per minutt, og jeg lader om natten og et par timer om dagen for at det skal gå rundt. Kjører standard kernel. Dessuten har jeg lagt merke til at Launcher Pro av og til starter på nytt. Jeg trykker altså på Home, så blir skjermen svart før bakgrunnsbildet, docken og widgetene kommer på plass etter noen sekunder. For lite minne? dontgetit.gif

Endret av Khaffner
Lenke til kommentar

Sense, og tilhørende widgets.

Hva som fungerer på FroydVillain, som ikke fungerer på htc 2.1 eller Villain 12 der i mot.. Det er en langt lengre liste inv_biggrin.gif

Har installert FroydVillain nå og må si at jeg er skuffet. Kan ikke si at den er så mye raskere. Utrolig kjedelig skjermbilder, det hele ser egentlig veldig uprofft ut. Utrolig teit at det nesten ikke finnes widgets og de som jeg brukte på de andre rommene(mail,sms, kontaktlister o.s.v) koster PENGER:( Kan ikke se hva folk mener når de sier at denne rommen er fantastisk. Lurer på om jeg skal bytte tilbake den en annen rom igjen, men får gi denne ett par dager først. Liker heller ikke stilen til mailen, den ser virkelig kjedelig ut. Kalenderen ser jo nesten ubrukelig ut og ukene begynner med søndag og dette går ikke ann og forandre.

Hva gjør denne rommen så spesiell, det vil jeg gjerne ha svar på.

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar

Plager ikke meg å lade tlf egentlig..plugger jo bare i PC'n når jeg kommer hjem så ligger den der til lampa lyser grønt. Bruker standard 2.1 og trives med det. Ingen ekle bugs og updates annenhver dag.

Igår brukte jeg bare 3% battery på 9 timer på jobb. Bare fikla litt med tlf i pauser, ringte ikke ellerno.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...