Smurstafa Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Min Dialer One viser samtaleloggen by default.. Sjekk at Default View i Settings er satt til Call log.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Fy faen så kjapp telefonen har blitt med 1.4.3 Froydvillain. Skal bruke de neste ukene på å finkjemme den for problemer Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Ja, er jo som å ha fått ny telefon! Lenke til kommentar
LasH Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Går det ann å innstalere Froyd direkte fra 1.4.0 til 1.4.3? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 MUST BE APPLIED IN SERIES E.G. 1.4.1 THEN 1.4.2 TO GET 1.4.3 I guess not Lenke til kommentar
LasH Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Ah, ok. Når jeg skal innstalere Hotfixen til 1.4.1 så får jeg opp 2 mapper når jeg bruker Astro til å gå innpå ZIP'en, hvilken fil er det egentligt jeg skal innstalere? Er vandt med at alt blir gjort av seg selv når man trykker på ZIP-filen.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Du skal ikke gå inn i zip-fila vel? Legg 1.4.0->1.4.1 fila samme plass som 1.4.0-fila, og kjør den inn i recovery-vinduet? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Nei, du har helt rett, var jeg som ikke tenkte meg helt om Endret 25. august 2010 av LasH Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Alle oppdateringene til ROMene blir og lagt ut på OTA. Bruk VillainROM Updater fra app-listen, så gjør den alt for deg. Den legger merke til hvilken versjon av ROMen du har, og hvilken som er den neste i rekken, og den restarter og flasher for deg så alt du trenger å gjøre er å trykke update. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg får opp den samme updaten hele tiden.. Når den restarter i recovery, installerer den updaten, men står bare "installing kernel" nederst. Så skjer det ingenting. Kan reboote, men hvis jeg gjør det kommer bare samme updaten opp igjen. Jeg har 1.4.3. Lenke til kommentar
xdye Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Alle oppdateringene til ROMene blir og lagt ut på OTA. Bruk VillainROM Updater fra app-listen, så gjør den alt for deg. Den legger merke til hvilken versjon av ROMen du har, og hvilken som er den neste i rekken, og den restarter og flasher for deg så alt du trenger å gjøre er å trykke update. *Ikke for 1.4.0 til 1.4.1. Den hotfixen fikset feil med VillainROM updater Endret 25. august 2010 av xdye Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Noen som vet om en enkel måte og roote telefonen på? kjører 2.1 htc sin rom. http://www.villainrom.co.uk/viewtopic.php?f=107&t=2028 Btw folkens, så er 1.4.3 ute nå.. Lastet nettopp ned og installerte via villainromupdater Selv brukte jeg denne: http://www.youtube.com/user/AndroidAdvocate Bare legg froyo zip filen på SD-kortet. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg får opp den samme updaten hele tiden.. Når den restarter i recovery, installerer den updaten, men står bare "installing kernel" nederst. Så skjer det ingenting. Kan reboote, men hvis jeg gjør det kommer bare samme updaten opp igjen. Jeg har 1.4.3. 1.4.3 er den siste Når du er på den siste updaten blir de neste updatene du finner bare forskjellige kerneler. Trykker du på updaten kan du velge kernel, og flashe den. Det du nå har gjort er å flashe samme kernel flere ganger Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Noen som vet om en enkel måte og roote telefonen på? kjører 2.1 htc sin rom. http://www.villainro...hp?f=107&t=2028 Btw folkens, så er 1.4.3 ute nå.. Lastet nettopp ned og installerte via villainromupdater Vel, kan ikke si at denne er direkte enkel:) Har problemer med og få kontakt mellom pc og telefon. Er det noen som har fulgt denne guiden som kan fortelle hvordan man gjorde det... Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hvor langt i fremgangsmåten kommer du før det stopper? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Hvor langt i fremgangsmåten kommer du før det stopper? Når jeg skriver i D:\Programmer\Htc hero\roote 2.1v\GSMRoot og runidos i cmd får jeg disse beskjedene : Microsoft Windows [Version 6.1.7600] Copyright © 2009 Microsoft Corporation. All rights reserved. D:\>cmd.exe Microsoft Windows [Version 6.1.7600] Copyright © 2009 Microsoft Corporation. All rights reserved. D:\>cd Programmer\Htc hero\roote 2.1v\GSMRoot D:\Programmer\Htc hero\roote 2.1v\GSMRoot>runindos error: device not found error: device not found error: device not found error: device not found error: device not found error: device not found "Files copied and permissions set, rebooting HTC Andriod 2.1" "Your phone will now reboot into normal mode, then reboot into recovery mode. I f it does not reboot the second time, wait 10 minutes and manually reboot and be gin again." error: device not found Endret 25. august 2010 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Last ned Android SDK her: http://developer.android.com/sdk/index.html I den sdk-pakken er det en driver som må installeres for adb-delen. Mistenker at du må inn i Device Manager (Enhetsbehandling) på maskinen din og oppdatere adb-driveren din manuelt. Windows har sikkert slengt inn feil driver, eller ikke fått driver i det hele tatt for adb. Og sjekk at USB Debugging er enablet på telefonen din under Settings -> Application -> Development Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 uff, glemte USB Debugging har kommet inn i android system recovery nå. hva gjør jeg nå. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Installerer VillainROM 12. nå Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hadde gått rett på froydvillain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå