Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Kjører orginal OS på min HTC Hero, fikk beskjed om og oppdatere den idag (popup melding, genialt!). Var nok bare en liten hot-fix til 2.1 (2.1-update1).

Problemmet er at nesten alle orginale widgets forsvant, da tenker jeg på at de ikke bare forsvant fra "skrivebordet" men fra telefonen generelt, kan med andre ord ikke legge de inn på nytt.

Noen andre som har oppdatert telefonen idag og opplevd noe lignende?

Har lest at dette har skjedd med flere, men at de dukker opp igjen etter en restart av telefonen. Forsøk det først!

Prøvd flere ganger, fått nok så blir nok og roote telefonen snarest.

 

Ikke nødvendig det. Sjekk denne fremgangsmåten. Det fungerte ypperlig for meg.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Hm. Laster ned 2 apps nå, etter ca 10 sekunder ble status "Download paused", og der har det vært i 20 min. Noen flere med FroydVillain 1.4.1 som har det problemet?

 

edit: Nå står begge som "Download unsuccessful" dontgetit.gif

 

Hadde dette problemet jeg og, men etter at jeg installerte 1.4.2 OTA lastes de ned og installeres med en gang. :)

Prøvde også å cleare data i 1.4.1, men det var uten hell.

Lenke til kommentar

Se der ja, 1.4.2 allerede new_woot.gif

 

Hvor kan jeg følge med på disse utgivelsene? På XDA kommer en ny tråd for hver 1.x virker det som.

 

Åpningsposten til hver 1.x-utgivelse oppdateres ved hver 1.x.x/hotfix. Så det er bare å hoppe innom der/søke etter nye oppdateringer i VillainROMupdater gjevnlig ;)

Lenke til kommentar

hei!

har lyst til å legge inn froydvillain 1.4.2 på min hero. men hvordan får jeg root? har htc sin 2.1 oppdatering og skjønner ikke helt hvordan jeg skal få root tilgang. skjønner mer av hvordan 1.4.2 skal legges inn ETTER at jeg har root, men er det som virker avansert. noen som har en god guide? gjerne på både root og flashing av 1.4.0/1/2

 

og om man vil tilbake til orginal rom+unroote siden, er det bare og flashe den 1.5 RUU som ligger på htc.com da?

Endret av shaaland
Lenke til kommentar

Se der ja, 1.4.2 allerede new_woot.gif

 

Hvor kan jeg følge med på disse utgivelsene? På XDA kommer en ny tråd for hver 1.x virker det som.

Hver 1.x får ny tråd på xda og villainrom.co.uk . Hver 1.4.x er som regel en OTA-update, og kan fås via programmet VillainROM Updater i app-menyen din. Tho funker den ikke skikkelig i 1.4.0, men den ble fiksa i 1.4.1

Lenke til kommentar

hei!

har lyst til å legge inn froydvillain 1.4.2 på min hero. men hvordan får jeg root? har htc sin 2.1 oppdatering og skjønner ikke helt hvordan jeg skal få root tilgang. skjønner mer av hvordan 1.4.2 skal legges inn ETTER at jeg har root, men er det som virker avansert. noen som har en god guide? gjerne på både root og flashing av 1.4.0/1/2

 

og om man vil tilbake til orginal rom+unroote siden, er det bare og flashe den 1.5 RUU som ligger på htc.com da?

http://www.villainrom.co.uk/viewtopic.php?f=107&t=2028

 

Se der ja, 1.4.2 allerede new_woot.gif

 

Hvor kan jeg følge med på disse utgivelsene? På XDA kommer en ny tråd for hver 1.x virker det som.

Hver 1.x får ny tråd på xda og villainrom.co.uk . Hver 1.4.x er som regel en OTA-update, og kan fås via programmet VillainROM Updater i app-menyen din. Tho funker den ikke skikkelig i 1.4.0, men den ble fiksa i 1.4.1

Funka sinnsykt bra her ja :D

Men theme via updateren fungerer ikke..

Endret av Haansi
Lenke til kommentar

Sitter nå på FroydVillain 1.4.2, og har et par ting jeg lurer på:

 

Noen som kan fortelle meg hvordan jeg manuelt kobler telefonkontakter med bilder fra FB?

Har kun fått bilder på ca 5 personer, mens jeg i 1.3.1 fikk bilder på nesten alle.

 

Og er det noen som har erfaring med en alternativ galleri-app? Er kjipt med snu-buggen som er i det innebygde. Har også hørt at man visstnok kan deaktivere 3D-visningen som skaper buggen, men finner ikke ut hvor jeg deaktiverer det.

 

Takker på forhånd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...