Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg slettet det som ikke var kamera, media, download eller backup før jeg flashet 1.4.0 og 1.4.1. Alt går glatt og fint her bortsett fra Market. En av programmene bare "downloader" hele tiden og blir aldri ferdig. Avbryter jeg, FC-er Market.

Endret av Khaffner
Lenke til kommentar

Er det mulig å få norsk språk med froydvillain? Noen nevnte "Morelocale 2" før her, men fungerer dette egentlig?

Vurderer å hoppe over til 2.2 her også, men er litt for avhengig av sense :/

Norsk bokmål følger med, og det kan du enkelt og greit velge fra oppstartsmenyen første gangen du starter den.

Du trenger ikke sense når du har LauncherPro Plus! Koster for tiden bare litt under 20 kroner (2,99$). Der har du sense-like widgets som bokmerker, personer, kalender og meldinger, i tillegg til at det trolig kommer flere :)

Jeg går nå fra FroydVillain 1.2.2 til 1.4. Må jeg formatere minnekortet eller holder det med full wipe?

Dette lurer jeg også på.

Holder med en wipe av data og dalvik ja ;-)

Endret av Krizp0
Lenke til kommentar

Jeg slettet det som ikke var kamera, media, download eller backup før jeg flashet 1.4.0 og 1.4.1. Alt går glatt og fint her bortsett fra Market. En av programmene bare "downloader" hele tiden og blir aldri ferdig. Avbryter jeg, FC-er Market.

Menu -> Settings -> Applications -> Manage Applications -> Finn market i listen og trykk på den -> Clear Cache -> Reboot

Lenke til kommentar

Hei.

Var så uheldig å ta eit ufrivillig bad i helga med min kjære HERO i lomma.

Har skyllt av den og tørka den på varmtvannstanken i 2 dagar.

Når eg prøva å slå den på kjeme berre "HERO" opp(blinka litt) og tastane har bakgrunnsbelysning.

Noken som har eit godt tips ?

Legg den i komfyren på 60 grader over natta :) Har ikke testet dette selv, men har lest om at man kan redde telefoner sånn :)

Lenke til kommentar

Hei.

Var så uheldig å ta eit ufrivillig bad i helga med min kjære HERO i lomma.

Har skyllt av den og tørka den på varmtvannstanken i 2 dagar.

Når eg prøva å slå den på kjeme berre "HERO" opp(blinka litt) og tastane har bakgrunnsbelysning.

Noken som har eit godt tips ?

Legg den i komfyren på 60 grader over natta :) Har ikke testet dette selv, men har lest om at man kan redde telefoner sånn :)

Er litt skeptisk til det, men kanskje verdt et forsøk... Jeg ville tørket den litt ekstra, for så å startet den i recovery. Eventuelt prøvd å installere rom på nytt. Så lenge du får startet den er nok ikke alt håp ute:)

Lenke til kommentar

Det var i saltvann du badet? Har du isåfall vasket telefonen i ferskvann etterpå? Dette er regel nr. 1, hvis det ligger salt igjen i telefonen så vil hele innsiden på telefonen korrodere vekk iløpet av dager. Deretter er det neste å tørke den skikkelig, la den ligge i FLERE dager, eller hiv den i ovnen i et par timer som sagt.

Lenke til kommentar

Hvis du vasket den skikkelig er nok ikke alt håp ute. Bare la den få tørke godt, anbefaler ovnen, bare husk å fjern batteri og sim kort så skal det gå bra. Du kan eventuelt også legge den på et badegulv med varme i for at ting skal gå litt raskere.

Lenke til kommentar

Kjører orginal OS på min HTC Hero, fikk beskjed om og oppdatere den idag (popup melding, genialt!). Var nok bare en liten hot-fix til 2.1 (2.1-update1).

Problemmet er at nesten alle orginale widgets forsvant, da tenker jeg på at de ikke bare forsvant fra "skrivebordet" men fra telefonen generelt, kan med andre ord ikke legge de inn på nytt.

Noen andre som har oppdatert telefonen idag og opplevd noe lignende?

Har lest at dette har skjedd med flere, men at de dukker opp igjen etter en restart av telefonen. Forsøk det først!

Prøvd flere ganger, fått nok så blir nok og roote telefonen snarest.

Ikke nødvendig det. Sjekk denne fremgangsmåten. Det fungerte ypperlig for meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...