Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk alle telefonnumre dobbelt i kontaktlista etter jeg lasta den opp til gmail og synca ned igjen..hvordan får jeg bort de doble numrene? Må alltid velge mellom to like nummer når jeg skal ringe noen fra contacts. Har slått av google sync men de forsvant ikke..

Det samme hendte med meg. Tror det enkleste er å gå inn på Google Contacts på pc'en også slette derfra :)

 

ja, men det med hurtig ringinga

Dialer one fikser den saken.

 

Var det jeg mente :) Dialer one er alså innlagt i Froydvillain?

 

 

 

Er ikke innlagt nei, men du finner det på markedet så tar ikke mer en 30sek å få det fikset.

Lenke til kommentar

Sett opp en Google-konto, og sync kontaktene dine dit. Veldig enkelt, og helt gratis.

 

Enkelt sikkert men :roll: . Opprettet google konto.

 

Går til innstillinger -datasynkronisering -google og merker av kontakter. synkroniser nå.

Alt ser greit ut, men hvordan vet jeg det er tatt backup og hvor ligger det. Når jeg logger inn på gmail kontoen finner jeg ikkenoe??

 

Har sett funksjonen importer nå via kontakter menyen, men nå ligger jo fortsatt kontaktene på tlf så kanskje derfor den ikke finner noe?

Lenke til kommentar

Oh ja..gikk i peoples-lista og sjekka kontakt, det sto f.eks.

 

Henrik (phone)

Henrik (Google)

 

på alle sammen. Gikk på kontakt-sida i gmail og sletta herobackups-gruppa jeg lagde, og fant en lignende herobackups gruppe på telefonen. Nå tror jeg det er fikset.

 

barekstad: les her og se om det hjelper http://mail.google.com/support/bin/topic.py?hl=en&topic=12867

 

Du har jo en sånn import/exports funksjon i menyen i peoples-lista på telefon, testa den? Husker ikke helt hvordan jeg gjorde det.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg har en Hero med 2.1. I det siste har den blitt utrolig treg, og virker som den har begynt å lode sense på nytt, veldig ofte. Etter jeg har vært inni i forskjellige prog. og tryker på home knappen står det bare HTC logoen i kanksje 15 sek, og så kommer bakrunnen min framm, bare at det står "Laster" der, i en liten stund til. Noen som vet hva jeg kan gjøre med det?

 

Slenger meg på denne. Har hatt nøyaktig samme problem siden jeg oppdaterte til 2.1. Bruker minst ett minutt på å laste inn sense, og dette skjer mange ganger daglig. Vannvittig irriterende når det brenner på dass og jeg må bruke telefonen. Noen som vet hvorfor dette skjer og evt. har en zulutionè?

Lenke til kommentar

Jeg fikk alle telefonnumre dobbelt i kontaktlista etter jeg lasta den opp til gmail og synca ned igjen..hvordan får jeg bort de doble numrene? Må alltid velge mellom to like nummer når jeg skal ringe noen fra contacts. Har slått av google sync men de forsvant ikke..

Det samme hendte med meg. Tror det enkleste er å gå inn på Google Contacts på pc'en også slette derfra :)

 

ja, men det med hurtig ringinga

Dialer one fikser den saken.

 

Var det jeg mente :) Dialer one er alså innlagt i Froydvillain?

 

 

 

Er ikke innlagt nei, men du finner det på markedet så tar ikke mer en 30sek å få det fikset.

 

 

 

 

I kontakter, trykk menu, vis og velg hva du vil skal vises i kontakter. Dette funket fint for meg.

Lenke til kommentar

Vil d funke å ta backup av programmer, instillinger osv i Villainrom 12 med titanium backum, og restore det i Froydvillain?

 

Programmer går greit, men det er ikke anbefalt at man tar med seg systeminnstillinger. Man går tross alt fra Android 2.1 til 2.2, og det kan lage litt krøll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...