Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt USB-kabel og lik den laderen som følgte med Heroen? Ser på HTC sine sider at de har ladere osv, men ikke lik den som kom med. En slik hvor du plugger USB'en i en plugg, og pluggen igjen settes i en stikkontakt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det en grunn til at du ønsker akkurat HTC sin mini usb kabel? Alle vanlige mini usb kabler funker nemlig, er bare at du kan ikke sende lyd og bilde gjennom de. Tenker da på denne usb kabelen.

usb-kabel-mini-foto-canon-37467.jpg

EDIT: Eller er det hele laderen du ønsker?

Endret av -Tommy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt ikke fått noe spørsmål om å oppgradere til android 2.1, eller pre-patchen til det. Software/firmware/build-info står på forrige side. Noen som vet sånn ca. hvor ofte den sjekker etter patcher? Jeg har den koblet til wifi mesteparten av dagen.

Bare sett datoen fram en lang periode. Fungerte både på min og samboeren sin.

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt ikke fått noe spørsmål om å oppgradere til android 2.1, eller pre-patchen til det. Software/firmware/build-info står på forrige side. Noen som vet sånn ca. hvor ofte den sjekker etter patcher? Jeg har den koblet til wifi mesteparten av dagen.

Bare sett datoen fram en lang periode. Fungerte både på min og samboeren sin.

Funka perfekt. Tusen takk! :)

Lenke til kommentar

Er det en grunn til at du ønsker akkurat HTC sin mini usb kabel? Alle vanlige mini usb kabler funker nemlig, er bare at du kan ikke sende lyd og bilde gjennom de. Tenker da på denne usb kabelen.

EDIT: Eller er det hele laderen du ønsker?

Er klar over at alle USB-kabler funker. Men har lest at du bør bruke den som følgte med, pga Sync etc(folk har opplevd at det ikke funker om de ikke bruker den som kom med). Dog viste det seg at jeg hadde den kabelen som kom med hjemme, men har ikke "støpselet". Regner med de har de på elkjøp elns.

Takk for svar uansett :)

Lenke til kommentar

Hei folkens!

Min telefon funker ikke med å gi internett til min stasjonære. Fungerer fint med min bærbare, men når jeg skal prøve å bruke mobilen som modem for min stasjonære pc så fungerer det ikke. Den klarer ikke installere driverne for "android phone" når jeg velger "modum-modus" på telefonen min. Begge dataene har win 7 32bit installert.

Lenke til kommentar

Hva syns dere godtfolk om hvilket ROM m/sense som duger best? Sitter med nyrootet Hero her, og har testet litt rundt med villainrom som jeg sleit med få telefonen i sleepmode på, og nå har jeg chocholate eclair, som ser ut vil fungere bra.

Froydvillain var sjukt raskt, men dog ingen sense. (er avhenging av dugelig pdf-leser, e-post og kalender/agenda)

Går jeg glipp av mye ved å binde meg til å bruke en ROM med sense?

Lenke til kommentar

Er 1.2.2 ute? Jeg sjekka etter ny igår, men da var det ingenting ute! Jeg bruker 1.2.1 :)

1.2.2 er en OTA-update (Over The Air), så den får du via VillainUpdater (eller hva det programmet het igjen). Nå er jo siden demmes nede for øyeblikket, så det er ikke sikkert OTA'en fungere heller.

(Man må ha 1.2.1 for å få 1.2.2)

Lenke til kommentar

Villain sin side og alt som tilhører er nede for tiden, uvisst når det kommer tilbake

http://forum.xda-dev...4&postcount=564

I mellomtiden koser jeg meg med 1.2.2 new_woot.gif

Jeg har 1.2.1-zipen, og 1.2.2-hotfixen liggende, kan legge ut straks :)

edit:

FroydVillain 1.2.1

FroydVillain 1.2.2-hotfix. Denne er egentlig en OTA-update, men måtte for min del flashes manuelt i recovery.

Flashing av disse filene gjøres på eget ansvar og yada yada yada, spesielt hotfixen. Ta helst backup før dere flasher disse filene! :)

Endret av Khaffner
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...