Dundersalt Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Er det virkelig bare 2 wallpapers å velge mellom? Hva med klokke widget? Jeg får kun et valg og den er ikke akkurat særlig brukbar... Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 jeg installerte Fancy widget manuelt.. Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) jeg installerte Fancy widget manuelt.. Finner den ikke på marked? Edit: den er visst takk ned pga klager fra HTC... Hvor fikk du tak i filen? Endret 13. august 2010 av Dundersalt Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 jeg installerte Fancy widget manuelt.. Finner den ikke på marked? Jeg har den som vedlegg på en mail jeg har. Jeg kan videresende den til deg? Så bare installerer du direkte derfra Lenke til kommentar
krizp0 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Man skal vel velge kernel etter hvilken hastighet man vil ha, men jeg skjønner nada av det der. 1.2 er superrask, men kamera virker ikke.. Venter på update på det.. Er 1.2 virkelig synbart raskere enn 1.1.9? I tilfelle, hvor og når? Endret 13. august 2010 av Krizp0 Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg synes den virker generelt raskere. Ingen lagging hvertfall. Og booting er myyyye raskere. Men kaaanskje ikke verdt det siden kamera ikke virker enda.. ville venta. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg har en E med to piler øverst på skjermen min, det er vel mobilt nettverk? Men det er avslått. Jeg fikk en mms tidligere, men det er mange timer siden. Hva skjer? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg har en E med to piler øverst på skjermen min, det er vel mobilt nettverk? Men det er avslått. Jeg fikk en mms tidligere, men det er mange timer siden. Hva skjer? E er Edge. kan ikke svare på spørsmålet.. hmm Lenke til kommentar
nikolaim Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg har en Hero med 2.1. I det siste har den blitt utrolig treg, og virker som den har begynt å lode sense på nytt, veldig ofte. Etter jeg har vært inni i forskjellige prog. og tryker på home knappen står det bare HTC logoen i kanksje 15 sek, og så kommer bakrunnen min framm, bare at det står "Laster" der, i en liten stund til. Noen som vet hva jeg kan gjøre med det? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 insolvent er vel unntaket her? Brukte instant root og market enabler. Mulig det er fordi jeg rootet på den måten at jeg fikk OTA?? Fungerte i hvert fall. Pappa har gjort akkurat det samme, ingen OTA der i gården Lenke til kommentar
gwh Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 NOen her som har erfaring med de nyeste froyo buildene og i tilfelle kan anbefale noen? Lenke til kommentar
xdye Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ny FroydVillain med fikset kamera tilgjengelig "14/8/10:FroydVillain 1.2.1 "Return of the Photon Receptive Imaging Device now with more...er...stuff!" for Hero Released!! Get it here" Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg har fortsatt ikke fått noe spørsmål om å oppgradere til android 2.1, eller pre-patchen til det. Software/firmware/build-info står på forrige side. Noen som vet sånn ca. hvor ofte den sjekker etter patcher? Jeg har den koblet til wifi mesteparten av dagen. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg har fortsatt ikke fått noe spørsmål om å oppgradere til android 2.1, eller pre-patchen til det. Software/firmware/build-info står på forrige side. Noen som vet sånn ca. hvor ofte den sjekker etter patcher? Jeg har den koblet til wifi mesteparten av dagen. Du har sikkert rootet telefonenen eller så har du en annen ram. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg har ikke rootet telefonen, og jeg har ikke en annen ram. Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Trøbbel i sikte for utvikleren av Cronos-ROMen til Hero. Feeyo anklages for å ha brutt retningslinjene for GNU GPL når det gjelder distribusjon av kode. Desverre har han mottatt en 30 dagers ban fra XDA, og all utvikling av Cronos Droid ROMen ser ut til å ha stoppet opp. Cronosproject sitt eget forum er også tatt ned. Synd dette, for Cronos var min absolutte favoritt ROM til Hero. Siste stabile release var 2.1.3 De som vil kan lese en oppsummering av konflikten mellom Feeyo og XDA her. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Pokker, likte også Cronos-romene Men akkurat nå kjører jeg nyeste VillainROM Lenke til kommentar
superman Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Trøbbel i sikte for utvikleren av Cronos-ROMen til Hero. Feeyo anklages for å ha brutt retningslinjene for GNU GPL når det gjelder distribusjon av kode. Desverre har han mottatt en 30 dagers ban fra XDA, og all utvikling av Cronos Droid ROMen ser ut til å ha stoppet opp. Cronosproject sitt eget forum er også tatt ned. Synd dette, for Cronos var min absolutte favoritt ROM til Hero. Siste stabile release var 2.1.3 De som vil kan lese en oppsummering av konflikten mellom Feeyo og XDA her. Jeg satt foran data'en akkurat da dette skjedde, så oppdaterte hyppig på Cronos sitt forum. Ikke så lenge etter utestengelsen fra XDA begynte diskusjonene på Cronos sitt forum, der det ble litt småkrangling mellom Ninpo og Feeyo (utvikleren av FroydVillain henholdsvis Cronos). Etter litt kom det fra Feeyo at han stoppet sine prosjekter, og 10 min etter forsvant alt på forumet bortsatt fra en melding som sa "The end. Thanks for your support". Noen min etter forsvant hele siden. Synd, ettersom jeg har foretrukket Cronos fremfor Villain en stund nå. Man mister kanskje litt konkurranse også. Det ser derimot ut til at Villain-folka har store planer fremover, så får kanskje prøve andre ROM'er etterhvert. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Noen med Hero og Froyo som har litt problemer med Appbrain? Hos meg påstår Appbrain at jeg kjører Android 2.1, selv etter ut/innlogginger og synkroniseringer Lenke til kommentar
ironman666 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 ser ut som forumet til cronosproject er tilbake =) Re: Cronos 2.1.3 Full Normal Postby Feeyo » Sun Aug 15, 2010 8:20 pm jelle wrote:I know this is not the right topic but thank you for brining the forum back. Please continue with releasing great roms ! Thanks. Will do Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå