Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

"Sense" er liksom brukergrensesnittet i seg selv. Det er det HTC bruker for å vise sin telefon gjennom Android operativ-systemet.

Se på det som KDE eller Gnome for linux. Begge er grafiske brukergrensesnitt, men begge kjører også på samme "kjerne", nemlig linux.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann, fått tilbake min tlf etter ett skjermbytte hos Moobi. Gikk på garanti :thumbup:

Men nå har ett nytt problem dukket opp, telf nekter plent å synce over bilder fra facebook til kontakter. Tlf er oppgradert til 2.1.

Noen som har opplevd det det samme? Forslag til løsning?

Lenke til kommentar

Heisann, fått tilbake min tlf etter ett skjermbytte hos Moobi. Gikk på garanti :thumbup:

Men nå har ett nytt problem dukket opp, telf nekter plent å synce over bilder fra facebook til kontakter. Tlf er oppgradert til 2.1.

Noen som har opplevd det det samme? Forslag til løsning?

Har samme problemet her. Er sikker på at det skyldes routeren. Har søkt på internett, og alt annet enn kanal 13 skal fungere, men det gjør det ikke her... Det samme skjer om man prøver å vise Facebook-venners bilder.

Lenke til kommentar

Har tent til å downgrade telefonen miin fra 2.1 til en lavere version, har prøvd to forskjellige metoder. Den ene var å kaste ned en annen firmware greie og kjøre den, det gikk helg fint til telefonen reboota også stod det bare at den leta etter bootloader pa oppdateringen pa pcen. Andre metoden jeg har prøvd er å lage goldcard, men na finner ikke oppdateri gsprogrammet telefonen i det hele tatt, kommer feil [171]..

Endret av ReGaiN
Lenke til kommentar

Da har jeg også lagt inn FroydVillain 1.1.1, og må si jeg liker den veldig godt! :) Og med den innebygde launcherpro har jeg ikke savnet sense så fryktelig mye enda :) Bare et par av widgetene, men de kan jeg erstatte med noen andre fra markedet.

Mobilen virker generelt sett en del raskere, noe jeg setter veldig stor pris på, eneste er at tastaturet når man skriver fortsatt virker litt tregt(HTC_IME).

Har lest om mange som har hatt problemer med at batteriet kan bruke opptil 10% i timen i standbymodus. Nå ladet jeg min tlf i natt til kl 07. Har hatt den i standby mesteparten av tiden og har fortsatt 100% :)

En ting som riktignok ikke funker for meg er villainrom updater. Jeg finner to updates, jeg laster ned og trykker på install, mobilen restarter seg og skal installere den, men kommer da bare sånn tlf med utropstegn da. Trykker på back knappen og jeg kommer inn i boot recovery greia og restarter mobilen. Litt kjipt bare. Noen med noen tips til dette?

Kom forresten fra Villainrom 10.3 ;)

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar

Blir så irritert på det Sync tøvet... skjønner ikke at de greier å lage et program som man må drive å fikse i en time HVER eneste gang man kopler til...

EDIT: Hvordan fikser man feil[171]?

Endret av ReGaiN
Lenke til kommentar

Kan jeg gjennopprette en Titanium backup som er lagd i Villian rom 10.3 i FroydVillain?

Jeg gjorde dette med noen av mine programmer der jeg ville ha med mine innstillinger og data, det funket fint det :) Selv om det ble tomt i nedlastinger i marked, kun google maps som var der. Hjalp ikke med restart av telefonen heller. Etter noen timer ellers i marked og på telefonen dukket alt opp igjen i marked, med mulighet for oppdatering av de som hadde det av de jeg hadde installert fra backupen ;)

Bare hos meg vibrering, led lys eller noe funker på bl.a. meldinger? Riktignok i lydløs, med vibrering. Egentlig ganske plagsomt.

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar

Jeg gik tilbake til Cronos etter et par dager med Froyd 1.1.1.

Selvsagt bare smaksak, men jeg liker det mørket teamet til Sense. Tekstboksene, menyene og aller mest; svart systemtray. Jeg bruker Launcher Pro Plus uansett, Sense er så mye mer enn homescreen og launcher. SMS-programmet, kontaktlisten, klokkeprogrammet. Syns det er ganske polert og fint, og Launcher Pro Plus bare dytter det over toppen :)

Men ja, jeg savner Android Intent, Froyo-Market og ytelsen.

Er sykt spent på Gingerbread :)

Lenke til kommentar

har innstallert froyovillain 1.1.1 men når den den booter så kommer den bare forbi Hero start bildet så kommer det ingen ting mer.. noen som har hatt samme problem?

Edit: nå kom den seg plutselig til der hvor villainrom kommer opp også blacka den ut..

EDIT: funka, måtte bare vente en god stund.

Endret av ReGaiN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...