Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Da er FroydVillain ute

GUD! Dette var som ny telefon!

Noen som har problemer med at kameraet bare er helt svart her? Tar bilder, men ser ikke noe i skjermen når du skal ta motivet.

Det står at den innebygde kamera-app'en ikke fungerer enda, så du må bruke et alternativ. Det ligger med en link på siden til rom'en.

Er det fortsatt mulig å legge inn custom ROM når man har android 2.1 fra HTC?

Om det går direkte fra 2.1 vet jeg ikke, men du kan jo laste ned 1.5 rom'en fra HTC sine sider og gå om den dersom det skulle være noen problemer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynner telefonen å bli gammel? Hvordan tåler den kulde? Fungerer den godt på vinteren til norske forhold?

Spørs hva du mener kulde? Hadde hero'en med på en skuter tur i 18/20 minus grader og skjermen ble nesten ubrukelig.

Lenke til kommentar

Jeg regner med noen her har litt mer peiling på dette enn meg:

Jeg har en HTC Hero, og i baren øverst på skjermen har det poppet opp noe som kan ligne på symbolet for at det mobile nettverket står på. Det eneste er at det skifter fra bokstaven H,E og G, og jeg har sjekket at det mobile nettverket er slått av...

Noen som vet hva i alle dager det kan være? Mistenker at det fikser seg om jeg restarter telefonen, men hadde vært greit å vite hva det er...

Lenke til kommentar

H, E og G er vel symbolene for de forskjellige nettverkene:

- E = Edge

- G = 3G (3,6Mbps)

- H = HiSpeed 3G (7,2Mbps)

Det illustrerer vel bare hva slags dekning du har/kan ha på stedet du er.

En liten rettelse...

- 3G = 3G (Veldig sjeldent du ser det i Norge da det meste er oppgradert til HSDPA (H), eller Turbo-3G som det kalles.

- G = GPRS

Lenke til kommentar

Har problemer med å få heroen på lag med pcen. Altså, ikke htc sync, men å kunne overføre filer til minnekortet. Pcen kjenner ikke igjen enheten og jeg får ikke engang spørsmål på telefonen om jeg vil "montere". Hadde ingen problemer med dette for noen mnd tilbake. Da hadde jeg en pc med xp. Nå har jeg en med windows 7. Har prøvd å koble den til totalt 5 forskjellige pcer. 2 med windows 7, 1 med vista og 2 med XP. Fungerer ikke på noen av de. Har prøvd utallige guider men ingenting ser ut til å fungerer. Jeg begynner å bli såpass lei at jeg vurderer å ta knekken på telefonen og få en ny på forsikringen. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

H, E og G er vel symbolene for de forskjellige nettverkene:

- E = Edge

- G = 3G (3,6Mbps)

- H = HiSpeed 3G (7,2Mbps)

Det illustrerer vel bare hva slags dekning du har/kan ha på stedet du er.

En liten rettelse...

- 3G = 3G (Veldig sjeldent du ser det i Norge da det meste er oppgradert til HSDPA (H), eller Turbo-3G som det kalles.

- G = GPRS

Ja selvfølgelig. Tenkte ikke på GPRS en gang jeg. Husket bare tilbake til da jeg hade nokia, da stod det 3G hele tiden, og noen ganger 3,5G :p . Takk for rettelsen :)

Har problemer med å få heroen på lag med pcen. Altså, ikke htc sync, men å kunne overføre filer til minnekortet. Pcen kjenner ikke igjen enheten og jeg får ikke engang spørsmål på telefonen om jeg vil "montere". Hadde ingen problemer med dette for noen mnd tilbake. Da hadde jeg en pc med xp. Nå har jeg en med windows 7. Har prøvd å koble den til totalt 5 forskjellige pcer. 2 med windows 7, 1 med vista og 2 med XP. Fungerer ikke på noen av de. Har prøvd utallige guider men ingenting ser ut til å fungerer. Jeg begynner å bli såpass lei at jeg vurderer å ta knekken på telefonen og få en ny på forsikringen. Noen som kan hjelpe?

Nå har ikke jeg noen fiks på problemet ditt, men kan du ikke heller resette telefonen til fabrikkinstillinger eller laste ned rom'en fra HTC Support sine sider og flashe telefonen på nytt. Heller det enn å holde på med forsikrings"ting".

Da kan du jo i samme slengen hive inn en custom rom også :)

Lenke til kommentar

Bruker du den medfølgende kabelen? Jeg har nemlig opplevd at min Hero med noen USB-kabler ikke vil mountes i Windows. Da får jeg det problemet du beskriver, at du ikke får spørsmål om å mounte. Testet flere kabler?

Lenke til kommentar

Hvordan får jeg inn den vanlige klokka når jeg har FroydVillain?

Type denne: denne

Du har jo den som heter Fancy Widget som følger med froydvillain.

edit:

FOrresten. På froydvillain så har ikke dialeren sånn "smartsøking" når jeg skriver inn de første sifferene eller bokstavene til kontaktene mine. Noen som vet om det går ann å løse det?

ellers så fikk jeg lyst batteri-issuen min og jeg liker dette veldig godt.

Endret av arnizzz
Lenke til kommentar

Vurderer nå å bestille et abonnement med datapakke. Har litt lyst på spotify til mobilen (man trenger vel ikke premium da?). Men jeg lurer på hvor mange MB man bruke på å høre på spotify på mobilen? Er det liksom 3 MB per sang (eller 7 MB per sang på Premium med 320 kbps)? Isåfall er jo en datapakke på 500 MB brukt opp på noen dager, så da gidder jeg jo ikke det.

Lenke til kommentar

Tror nok du må ha premium for å ha spotify på mobilen. Da kan du til gjengjeld lagre sangene i offline playlists og trenger ikke bruke nettet i det hele tatt, annet enn når du lagrer sangene, noe som kan gjøres over wi-fi...

Har selv spotify mobile og premium og det fungerer bra i mine øyne!

Endret av Hvorre™
Lenke til kommentar

Okey dilemma, jeg har sendt over 1500 meldinger til en person på min HTC hero.

Jeg kunne, for nostalgiens skyld tenkt meg å lese de meldingene som ligger helt på toppen, men å bla hele veien er jo rene selvmord. Jeg prøvde og kom cirka 10% på veien, så ble jeg gal, fins det noen funksjon for dette?

For det andre kunne jeg også tenkt meg å ta backup av disse meldingene, i tilfelle jeg helt uten videre mister telefonen i do en dag, mange meldinger vil da gå svinn og dette er jo litt trist, fins det noe software som tar backup av meldingene slik at du kan ha dem på datamaskinen?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...