Haansi Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Da er FroydVillain ute GUD! Dette var som ny telefon! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Er dette en mobil som tåler kulde og varme + litt juling? Om du vil ha en mobil som tåler varme og kulde samt juling, ville jeg holdt meg langt unna smartmobilene. Finn deg en mursteinsmobil isteden du. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg trenger en mobil som tåler litt kulde (ned til -25 - (-28)) Regner med at de fleste mobiler tåler litt varme, er jo ikke så varmt her i Norge. De fleste andre klarer seg med iPhone der jeg jobber, men kulda tok knekken på min nokia 5800, så nå vil jeg ha noe litt mer solide greier. Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Men man må innstallere htc keyboard på froyo rommen.. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624416 Så laster man ned nosk tastatur og ordbok. Froyo har noen bugs her og der, men utseende veier opp for der. Bruk launcher pro som følger med. Den er bedre en launcher som er litt hakkete Hvor finner du ordbok? Vil ikke ha ÆØÅ tastatur så hopper over scanidnavian keyboard... Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Da er FroydVillain ute GUD! Dette var som ny telefon! Men batteritiden da! Min var nyladet før jeg la meg. så tok jeg den med til nattbordet, men klokken 0800 i dag var den helt tom! Savner også ON/OFF widgetene og får ikke til å synce contacts med facebook. Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Da er FroydVillain ute GUD! Dette var som ny telefon! Men batteritiden da! Min var nyladet før jeg la meg. så tok jeg den med til nattbordet, men klokken 0800 i dag var den helt tom! Savner også ON/OFF widgetene og får ikke til å synce contacts med facebook. Jøss, 13 timer siden lading @ 95% her (litt samtale og leking ellers mest standby)... Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg tok ikke å wipa battery cache eller hva det heter når jeg flasha. Gjorde du det? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Men man må innstallere htc keyboard på froyo rommen.. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624416 Så laster man ned nosk tastatur og ordbok. Froyo har noen bugs her og der, men utseende veier opp for der. Bruk launcher pro som følger med. Den er bedre en launcher som er litt hakkete Hvor finner du ordbok? Vil ikke ha ÆØÅ tastatur så hopper over scanidnavian keyboard... Vil ikke ha? merkelig. Norwegian dictonary heter det i market Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Men man må innstallere htc keyboard på froyo rommen.. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624416 Så laster man ned nosk tastatur og ordbok. Froyo har noen bugs her og der, men utseende veier opp for der. Bruk launcher pro som følger med. Den er bedre en launcher som er litt hakkete Hvor finner du ordbok? Vil ikke ha ÆØÅ tastatur så hopper over scanidnavian keyboard... Vil ikke ha? merkelig. Norwegian dictonary heter det i market I og med at jeg bruker ordliste synes jeg det er like så lett å trykke på A og O for bokstavene, samtidig får jeg litt mer plass. Ser at ordlisten krever norsktastatur så da får jeg bare leve med det:p @arnizzz: Ja jeg gjorde det, men vet ikke om det har noe å si... 100% over natta virker ikke helt rett nei... Lenke til kommentar
pxK Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg trenger en mobil som tåler litt kulde (ned til -25 - (-28)) Regner med at de fleste mobiler tåler litt varme, er jo ikke så varmt her i Norge. De fleste andre klarer seg med iPhone der jeg jobber, men kulda tok knekken på min nokia 5800, så nå vil jeg ha noe litt mer solide greier. HTC Hero takler kulde svært dårlig, skjermen blir uresponsiv og har mye etterslep. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Savner on/off for mobilt nettverk ja :\ Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Savner også ON/OFF widgetene og får ikke til å synce contacts med facebook. Har du testa QuickSettings? Er riktignok ikke en widget, men du får hvertfall opp det du vil av sånne av/på settingsknapper ved ett trykk Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Ok, nå innstallerte eg first package til min hero...det gikk smertefritt på min søsters eldre vista modell (tror htc alle bruker gamle pcer?)...etter det skulle eg prøve å gå videre på 2.1...telefonen min spurte om eg ville oppdatere til den med en gang den ble slått på etter innstallasjon en...eg takket nei for å slå på wifi...etter eg gjorde det finner eg ikkje mulighetene for oppdatering igjen. Hva har skjedd? Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Savner også ON/OFF widgetene og får ikke til å synce contacts med facebook. Har du testa QuickSettings? Er riktignok ikke en widget, men du får hvertfall opp det du vil av sånne av/på settingsknapper ved ett trykk Takk for tipset. Nå trenger jeg bare en e-mail klient som har IMAP støtte. Ja og facebook contacts sync. Noen som vet? Endret 20. juli 2010 av arnizzz Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Savner også ON/OFF widgetene. Hvis du har ordna tilgang til paid-apps: http://www.androlib....fpack-AzCi.aspx Anbefales Endret 20. juli 2010 av khaffner Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Damen kjøpte seg nettopp HTC Smart, og selv om det er en telefon i en billigere prisklasse kunne den da godt hatt Wi-fi! Er det normalt å utelate dette på billigere modeller? Et lite irritasjonsmoment. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Damen kjøpte seg nettopp HTC Smart, og selv om det er en telefon i en billigere prisklasse kunne den da godt hatt Wi-fi! Er det normalt å utelate dette på billigere modeller? Et lite irritasjonsmoment. Når man skal ned i lave prisklasser så vil alle mobilene ha forskjellige mangler. Tror at i dette tilfelle hadde det vært best å satse på en HTC Tattoo. Hvis det var slik at det var et ønske at den skulle Wifi så burde hun sjekket dette før hun kjøpte den. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Savner også ON/OFF widgetene og får ikke til å synce contacts med facebook. Har du testa QuickSettings? Er riktignok ikke en widget, men du får hvertfall opp det du vil av sånne av/på settingsknapper ved ett trykk Gjorde susen Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Da er FroydVillain ute GUD! Dette var som ny telefon! Noen som har problemer med at kameraet bare er helt svart her? Tar bilder, men ser ikke noe i skjermen når du skal ta motivet. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Er det fortsatt mulig å legge inn custom ROM når man har android 2.1 fra HTC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå