Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trenger en mobil som tåler litt kulde (ned til -25 - (-28))

Regner med at de fleste mobiler tåler litt varme, er jo ikke så varmt her i Norge. De fleste andre klarer seg med iPhone der jeg jobber, men kulda tok knekken på min nokia 5800, så nå vil jeg ha noe litt mer solide greier.

Lenke til kommentar

Men man må innstallere htc keyboard på froyo rommen.. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624416

Så laster man ned nosk tastatur og ordbok. Froyo har noen bugs her og der, men utseende veier opp for der. Bruk launcher pro som følger med. Den er bedre en launcher som er litt hakkete

Hvor finner du ordbok? Vil ikke ha ÆØÅ tastatur så hopper over scanidnavian keyboard...

Lenke til kommentar

Da er FroydVillain ute

GUD! Dette var som ny telefon!

Men batteritiden da! Min var nyladet før jeg la meg. så tok jeg den med til nattbordet, men klokken 0800 i dag var den helt tom!

Savner også ON/OFF widgetene og får ikke til å synce contacts med facebook.

Jøss, 13 timer siden lading @ 95% her (litt samtale og leking ellers mest standby)...

Lenke til kommentar

Men man må innstallere htc keyboard på froyo rommen.. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624416

Så laster man ned nosk tastatur og ordbok. Froyo har noen bugs her og der, men utseende veier opp for der. Bruk launcher pro som følger med. Den er bedre en launcher som er litt hakkete

Hvor finner du ordbok? Vil ikke ha ÆØÅ tastatur så hopper over scanidnavian keyboard...

Vil ikke ha? merkelig.

Norwegian dictonary heter det i market

Lenke til kommentar

Vil ikke ha? merkelig.

Norwegian dictonary heter det i market

I og med at jeg bruker ordliste synes jeg det er like så lett å trykke på A og O for bokstavene, samtidig får jeg litt mer plass.

Ser at ordlisten krever norsktastatur så da får jeg bare leve med det:p

@arnizzz: Ja jeg gjorde det, men vet ikke om det har noe å si... 100% over natta virker ikke helt rett nei...

Lenke til kommentar

Jeg trenger en mobil som tåler litt kulde (ned til -25 - (-28))

Regner med at de fleste mobiler tåler litt varme, er jo ikke så varmt her i Norge. De fleste andre klarer seg med iPhone der jeg jobber, men kulda tok knekken på min nokia 5800, så nå vil jeg ha noe litt mer solide greier.

HTC Hero takler kulde svært dårlig, skjermen blir uresponsiv og har mye etterslep.

Lenke til kommentar

Ok, nå innstallerte eg first package til min hero...det gikk smertefritt på min søsters eldre vista modell (tror htc alle bruker gamle pcer?)...etter det skulle eg prøve å gå videre på 2.1...telefonen min spurte om eg ville oppdatere til den med en gang den ble slått på etter innstallasjon en...eg takket nei for å slå på wifi...etter eg gjorde det finner eg ikkje mulighetene for oppdatering igjen. Hva har skjedd?

Lenke til kommentar

Savner også ON/OFF widgetene og får ikke til å synce contacts med facebook.

Har du testa QuickSettings? Er riktignok ikke en widget, men du får hvertfall opp det du vil av sånne av/på settingsknapper ved ett trykk :)

Takk for tipset.

Nå trenger jeg bare en e-mail klient som har IMAP støtte. Ja og facebook contacts sync. Noen som vet?

Endret av arnizzz
Lenke til kommentar

Damen kjøpte seg nettopp HTC Smart, og selv om det er en telefon i en billigere prisklasse kunne den da godt hatt Wi-fi! Er det normalt å utelate dette på billigere modeller? Et lite irritasjonsmoment.

Når man skal ned i lave prisklasser så vil alle mobilene ha forskjellige mangler. Tror at i dette tilfelle hadde det vært best å satse på en HTC Tattoo. Hvis det var slik at det var et ønske at den skulle Wifi så burde hun sjekket dette før hun kjøpte den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...