LtdEdFred Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg anbefaler deg å finne en butikk som har telefoner utstilt med strøm så du får prøvd den. Hva som er tregt og ikke er subjektivt. Utover det så er SØK en fin bil. I tillegg synes jeg det er på høy tid å minne deg på: http://tinyurl.com/35g6d2l Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Heroen min restarter av og til når eg går inn på kamera.... skjer dette hos andre? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg synes telefonen er litt treig på responsen når jeg skriver melding, flere som opplever det eller er det bare meg? Er det en annen sms-tjeneste som er bedre å bruke? Jepp. Det er èn av flere grunner til at jeg nå går fra Hero til Desire Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Woah prøvde Desire på elkjøp megastore idag.. fyy for en rask telefon iforhold Hero.. var en drøm å bruke den : 3 Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Da er FroydVillain ute Endret 19. juli 2010 av Dundersalt Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Om Hero og Spotify: Hi! I'm sorry to hear about this. We're constantly trying to optimize our application and will continue to do so. The problem in this case does also seem to be that HTC Hero is having difficulties running Spotify in a good way if you're using Android 2.1. We haven't changed anything so this is most probably because Androird 2.1 uses up more capacity and memory on your phone. I'll forward this to our developers to see if we can do something about this. Regards, Samuel -- Spotify support team [email protected] Spotify Help / FAQ - http://www.spotify.com/en/help/faq/ Spotify Blog - http://www.spotify.com/blog/ -----Original Message----- >Playback while multitasking is broken (stuttering, choppy) after upgrading to android 2.1 on my HTC hero. >Also, the phone will go into sleep mode after playing a song if the screen is off. > >I hope there will be a fix for this. Spotify is almost unusable now. > > Hmm.. på tide å roote litt rundt? :/ Kjipt at en telefon jeg kjøpte til 4000 spenn er like verdiløs som et brilleetui. Skjønner at HTC drøyde så lenge med 2.1 for å si det sånn! Lenke til kommentar
pxK Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Om det bare var en telefon med HTC Desires specs og føltes som HTC Legend. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Nei! Desire er perfekt : 3 Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Da er FroydVillain ute Da var den inne... Funker ganske bra, men savner sense... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Hvordan følelsen? Er den merkbar raskere enn et vanlig 2.1 rom? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg greier fremdeles ikke å se for meg HTC Hero som en bedre telefon enn iPhone, kanskje fordi iPhone er blitt et "ikon".. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Hmmm HTC hero er ikke en BEDRE telefon, men Android er bedre enn IOS. må bare ha riktig maskinvare inni Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Hvordan følelsen? Er den merkbar raskere enn et vanlig 2.1 rom? Hmmm jeg synes jo 2.1 var ganske rask og jeg.. Om jeg "kjenner etter" er den nok raskere. På Villain forumet er det egentlig ingen tvil om at denne er raskere! Men igjen, jeg føler den er litt naken uten sense, mest pga alle widgetene jeg har blitt "avhenging" av... Men er sikkert en vanesak. Er forøvrig ganske overasket over hvor bra den er, i og med at den er så "ny". Hadde forventet en del bugs... Eneste er som annonsert en bug med stock kamera app, men alternativ app funker smertefritt! Endret 19. juli 2010 av Dundersalt Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Men igjen, jeg føler den er litt naken uten sense, mest pga alle widgetene jeg har blitt "avhenging" av... Anbefaler LauncherPro; den er minst like nice som Sense i mine øyne Men Sense-widgetene får du klare deg uten Endret 19. juli 2010 av khaffner Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Men igjen, jeg føler den er litt naken uten sense, mest pga alle widgetene jeg har blitt "avhenging" av... Anbefaler LauncherPro; den er minst like nice som Sense i mine øyne Men Sense-widgetene får du klare deg uten Begynner å venne meg til denne nå! Finner vel sikkert ekvivalenter til de widgetene jeg savner. Testet litt mer nå, fortsatt stabil og den er rask! Blir spennende å se på batteritid, med vr12 ladet jeg ca hver 5-6 dag Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 ooh kjører fortsatt villain10.. tror det blir froyd i kveld da. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg er ganske fornøyd med Cronos 2.0.2, men Froyo frister Tenker jeg venter 2-3 versjoner, historie tilsier at det nå kommer oppdateringer på løpende bånd fra Villain-karen Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Jeg hoppa på custom-rom-kjøret for litt over en uke siden, da oppdateringen fra HTC ikke ville la seg installere på min Hero. Jeg kan derfor ikke så veldig mye om det her enda, men jeg har nå VillainRom 12 på min Hero. Dersom jeg vil legge inn denne FroydVillain rom'en, er det da bare å: - laste ned fila og legge på sdkort - boote telefonen inn til "fancymeny" - Wipe - update from .zip og så er jeg ferdig ? Edit: Jeg hadde visst rett. Endret 20. juli 2010 av Nero Burningwr00m Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Men man må innstallere htc keyboard på froyo rommen.. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624416 Så laster man ned nosk tastatur og ordbok. Froyo har noen bugs her og der, men utseende veier opp for der. Bruk launcher pro som følger med. Den er bedre en launcher som er litt hakkete Endret 20. juli 2010 av Crimar Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Er dette en mobil som tåler kulde og varme + litt juling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå